Hakutulokset

1. M

Kakkaamis ongelma..

täällä kans 3v poika joka panttaa kakalla käyntiä,vaippoja ei ole ollut 2 vuoteen panttaa niin kauan että itketään ja kakitaan,välillä saan kakalle kun saa katsoa minun puhelinta tai luemme kirjaa,tsemppaan kovasti potalla kun olemme. muutaman kerran olen joutunut antamaan ummetus lääkettä...
  2. M

Miksi näin vaikeaa nukahtaa ?

kannattaa jutella hoidossa koska päivä unet on mielestäni liian pitkät 1-1.5 tuntia riittää.pitäkää myös viikonloppuisin päivä unet samaan aikaan kuin hoidossa silloin rytmi pysyy samana.meillä ei ole noin hankalaa mutta unesta kiinnni saaminen on.laulan yleensä uni laulun,satu saataa saada...
  3. M

pyöräilystä

kaikki aikanaan meillä poika oppi nyt 6v ajamaan omasta tahdosta.ja oppi aivan yksin.
  4. M

pyöräilystä

kaikki aikanaan meillä poika oppi nyt 6v ajamaan omasta tahdosta.ja oppi aivan yksin.
  5. M

Tutista vieroitus?

meillä kans 2v. pojalla oli uni tutti ja yksi kerta kyllästyin ja otin päikkärien jälkeen tutin kun( poika vielä nukkui ) pois ja sanoin että nukkumatti vei,oli jättänyt tilalle 2 rahaa ja suklaa patukan siitä riitti juttua kaikille "kavereille".muutaman kerran kyseli ja se siitä.päätös pitää...
  6. M

5v-äidin testaaminen nimettelyllä

kokeileppa joka kerta kun haukkuu tahi nimittelee ota lapselta jokin tärkeä lelu pois pidä se muutama päivä piilossa jos osaa käyttäytyä anna takaisin...kyllä varmaa lasta tympii kun lelut häviää...
  7. M

Muita lapsia, jotka juovat vähän?

kannattaa kans kokeilla jos isillä vaikka olis treeni pulloja niin saman laista muksulle,niistä välillä juomme meillä
  8. M

Muita lapsia, jotka juovat vähän?

oletteko kokeilleet kirkasta lasia tai mukia siinä lapsi näkee mitä juo ja minkä verran,mun poika juo kanssa tosi huonosti 2v ostin kalkkitapletteja koska ei juo riittävästi maitoa.
  9. M

ripuli

pojallani on ollut n.3pvä limainen ripuli,ei kylläkään kokoajan ripuloi,muuten poika pirtee,veisittekö lekuriin tulimme tiistaine kyprokselta
  10. M

Millaiset talvikengät ensikengiksi???

miksi pidätte lapsella kenkiä sisällä???parasta jalkapohjan jumppaa on paljas jalka/sukat.kuomat ovat parhaat helpot laittaa ja leveä lesti.
  11. M

1v 3kk eikä kävele

mulla poika nyt 1v 1kk ja ollaan kävelty kuukausi ja nyt alkaa oppii juoksun.kyllä minä huolestuisin jos ei oppisi ennen 1v 4kk kävelee,luulisi jo neuvolan huolestuvan.....
  12. M

20-21 koon talvikengät - mistä?

\ meillä on ostin kummallekkin pojalle,pienemmälle nauhalliset ja isomalle tarranauhalla,olen ollut tosi tyytyväinen!!
  13. M

20-21 koon talvikengät - mistä?

minusta ainakin kuoma on hyvä talvikenkä helppo pukea ja sisältä leveä,ja varmasti lämmin!!ja on tukeva nilkankin kohdalta!!
  14. M

Löysä kakka

meillä oli sama juttu rupesin antamaan gefilus maitoa ja banaania ja hoito-täti on syöttänyt mustikoita eipä ole enää löysä maha.kokeileppa näitä!!
  15. M

mitä päälle 1 vuotiaalle ulos?

minun 1 veelläni on päällä äitiyspakkauksin puku sen alla body sukkahousut ja verkkarit ei ole mielestäni liikaa on sentään aika paljon maan rajassa,kosteemmalla ilmalla kurikset päälle!!
  16. M

ulkoilu flunssaisena

itse kävisin vaikka vaunu ajelulla!!
  17. M

Pimeänpelko...

meillä oli sama juttu noin vuosi sitten poika on nyt 4v ostimme ikeasta kuu-lampun annoimme valon olla päällä koko yön ,huone oli mukavan hämärä,toi vaihe ei kauaa kestä mutta valo helpottaa lasta kummasti,yölliset tulot vanhempien sänkyyn ei lopu varmaa vasta ku koulu iässä.....
  18. M

Verta lapsen ulosteessa

kannattaa vaikka varmuuden vuoksi soittaa lääkäriin ota yhteys yksityiseen siellä ovt tarkempia.mutta tuskin on mitään vakavaa jos on sattunut olee kova kakka löysemmän seassa ja on raapassut suolen seinämää matkalla.soita rohkeasti niin saat mielen rauhan!!!!!!!!!1
  19. M

mihin hoitoon 3 v?

mulla meni pojat perhepäivähoitajalle hoitoon eilen aloittavat.4 vuotias poikani oli aivan innoissaan ja meni tänäänkin hyvillä mielin,1v poikani ei taas osaa sanoa mutta kiltisti on jäänny,itsekkin mieti tätä hoito jupakkaa tarha vai perhe päivä hoito nyt kyllä kallistun jälkimmäiseen ryhmä on...
  20. M

Liberomerkeillä sadevaatteita!!!

kävin katsomassa sivuilla käyköhän siihen ne toiset libero merkit vai vaan housu vaipoista.....

Yhteistyössä