Kävin just sittarissa etsimässä meidän 1-vuotiaalle talvikenkiä ja kyllä oli tuskan takana. Tyttö on just oppimassa kävelemään eli talvikenkien pitää olla kunnolliset ja nilkkaa tukevat, sekä tietty jo kulutusta kestävät. Jalka on likalla pieni eli kokoa 20-21 olin etsimässä (mulla oli mukana pahvista leikattuna likan jalkapohjan kuva ja sitä sovittelin kenkiin).
Vaan kun kaikki kengät alkoi koosta 22 tai 24. Ainoastaan peruskuomia ja lämminvuori-saappaita löytyi pieniä kokoja. Mulla huono kokemus isommalta likalta noista perus-kuomista, enkä ois niitä tälle pienemmälle halunnut ostaa, mutta pakko vaan oli kun muita en löytänyt. En siis kalliita enkä halpoja. Ensiaskel-kenkiä oli kyllä noita pieniäkin kokoja, mutta ei niillä voi talvella pihalla kävellä.
Onko noita edes? Siis pieniä kokoja toppakenkiä?
Vaan kun kaikki kengät alkoi koosta 22 tai 24. Ainoastaan peruskuomia ja lämminvuori-saappaita löytyi pieniä kokoja. Mulla huono kokemus isommalta likalta noista perus-kuomista, enkä ois niitä tälle pienemmälle halunnut ostaa, mutta pakko vaan oli kun muita en löytänyt. En siis kalliita enkä halpoja. Ensiaskel-kenkiä oli kyllä noita pieniäkin kokoja, mutta ei niillä voi talvella pihalla kävellä.
Onko noita edes? Siis pieniä kokoja toppakenkiä?