20-21 koon talvikengät - mistä?

Kävin just sittarissa etsimässä meidän 1-vuotiaalle talvikenkiä ja kyllä oli tuskan takana. Tyttö on just oppimassa kävelemään eli talvikenkien pitää olla kunnolliset ja nilkkaa tukevat, sekä tietty jo kulutusta kestävät. Jalka on likalla pieni eli kokoa 20-21 olin etsimässä (mulla oli mukana pahvista leikattuna likan jalkapohjan kuva ja sitä sovittelin kenkiin).

Vaan kun kaikki kengät alkoi koosta 22 tai 24. Ainoastaan peruskuomia ja lämminvuori-saappaita löytyi pieniä kokoja. Mulla huono kokemus isommalta likalta noista perus-kuomista, enkä ois niitä tälle pienemmälle halunnut ostaa, mutta pakko vaan oli kun muita en löytänyt. En siis kalliita enkä halpoja. Ensiaskel-kenkiä oli kyllä noita pieniäkin kokoja, mutta ei niillä voi talvella pihalla kävellä.

Onko noita edes? Siis pieniä kokoja toppakenkiä?

Mees kattoon kenkäkaupasta..Me ostettiin sieltä tytölle viime talvena talvikengät.tyttö täytti viime Jouluna vuoden ja oli muistaakseni just joku 21 numeroiset ne kengät :wave:
Kierrettiin kyllä muutama kauppa sillä ei löytynyt heti ekasta kaupasta niin pieniä kenkiä.Myyjä sano että niillä on niin pieni kysyntä että niitä ei tilata kun muutamat aina talveksi kun monetkaan ei niitä vielä noin pienillä käytä vaan käyttävät vaan töppösiä. =)

Anin
Meillä isi osti tänään pojalle (kengän koko 22) halpis-talvikengät Lidl'stä, maksoi n. 8 ?. Ostettiin lähinnä sellasiks kakkostalvikengiks, mutta musta vaikuttavat ihan päteviltä; tukevan oloiset, vähän vartta, lämmin vuori, nauhalliset (myös tarra- ja vetoketjullisia), että saa kiristettyä sopivaksi. Saa nähdä käyttännössä ovatko kelvolliset... niin ja koot alkoi 21'stä. Onkohan muilla näitä(?).

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.10.2005 klo 22:14 Anin kirjoitti:
Meillä isi osti tänään pojalle (kengän koko 22) halpis-talvikengät Lidl'stä, maksoi n. 8 ?. Ostettiin lähinnä sellasiks kakkostalvikengiks, mutta musta vaikuttavat ihan päteviltä; tukevan oloiset, vähän vartta, lämmin vuori, nauhalliset (myös tarra- ja vetoketjullisia), että saa kiristettyä sopivaksi. Saa nähdä käyttännössä ovatko kelvolliset... niin ja koot alkoi 21'stä. Onkohan muilla näitä(?).
meillä on ostin kummallekkin pojalle,pienemmälle nauhalliset ja isomalle tarranauhalla,olen ollut tosi tyytyväinen!!

twintwin
Moi! =)

Mie huomasin sellasen asian tänä syksynä, että kahdet italialaiset talvikengät kokoa 22 olivat saman kokoiset kuin kengät, joiden pohjassa luki Finland ja koko 21.

Yhteistyössä