Hakutulokset

1. T

Vinkkejä & Neuvoja??

yksinhuoltajuudesta kannetaan varsinkin raskauden aikana aivan liian suurta huolta. tossa nyt tuli hyviä vinkkejä nuo et pistät ruokaa itselles valmiiks pakkaseen ja itkuhälytin on ehdoton vaikka olisikin pieni asunto. huolehdit vaan että teille molemmille on kaikki kotona valmiina kun...
  2. T

lapsen isä...?

niin ja yksinhuoltajan arjesta on tullut selvittyä yllättävänkin hyvin. se tulee sitten vaan ihan luonnostaan. älä hätäile.
  3. T

lapsen isä...?

mie sanoisin että rohkeesti vaan kerrot miehellesi miten asiat ovat. minulla on 4kk ikäinen tytär ja plussasin juuri...palasimme yhteen juuri tämän tyttäreni isän kanssa mutta olin kerjennyt aijemmin olemaan ystävän kanssa joka on myös tumma ihoinen. nyt siis plussasin ja kerroin miehlleni...
  4. T

SINÄKÖ muka äiti 0_o???

tuttu on tunne..itse olen 22 ja esikoiseni on 4kk ja plussasin juuri. nyt vasta kaikki ovatkin kauhuissaan kun ei ikä eroa tule kuin tuo vuosi. tyttöni syntyi toukokuussa 09 ja nyt on la toukokuussa 10. kyllä on kuullut jos jonkin moista. koskahan se oikea ikä sitten tosiaan mahtaa olla kun aina...

Yhteistyössä