Hakutulokset

  1. T

    Huhtikuun 2013 helmet *elokuussa*

    Mä harkitsen tuohon FB-ryhmään liittymistä sitten vähän myöhemillä viikoilla. Joku kysyi miten varhaisultra tehdään, niin viime kerralla kävin 7+5 viikoilla ja se tehtiin kyllä ihan vatsan päältä ja syke näkyi selvästi.
  2. T

    Huhtikuun 2013 helmet *elokuussa*

    Naneni ja muut oireettomat panikoijat: Mä kuulun myös teidän kerhoon. Oikeesti mulla ei oo mitään oireita. Ahistaa. Oon ruvennut miettimään että olisko tää raskaus paljon aikasemmassa vaiheessa kuin luulen. Mulla oli nimittäin viikko oletetusta oviksesta sellasia pistäviä kipuja alavatsalla...
  3. T

    Huhtikuun 2013 helmet *elokuussa*

    Mulla ei oo vieläkään melkein mitään oireita. Onneksi täällä näyttää olevan muitakin oireettomia. En mä tiedä pelottaisko mua näin paljon muuten, mutta kun viime raskaudessa oli näillä viikoilla jo vahvat oireet. No, ens viikolla varhaisultraan. Tuplarattaista: Meillä tulee ekalle ja tokalle...
  4. T

    Huhtikuun 2013 helmet *elokuussa*

    USL: Mulla on tällä hetkellä vähän samat fiilikset. Ei lähestulkoon mitään oireita ja välillä semmoinen menkkajuiliminen mahassa, että oon monta kertaa ollut varma että vuoto on alkanut. Sukupuolesta: Alussahan nyt vielä ollaan, mutta tähän mennessä tämä raskaus on ollut ihan erilainen kuin...
  5. T

    Huhtikuun 2013 helmet *elokuussa*

    Siis mulla on ihan sanasta sanaan nää samat oireet + se huippaus! Jotenkin sitä vaan ei miellä näitä oireita raskauteen liittyviksi.
  6. T

    Huhtikuun 2013 helmet *elokuussa*

    teron: Mulla näky viime raskaudessa viikolla 7+5 varhaisultrassa syke. Mun mielestä sen pitäisi näkyä jo viikolla 6+6.
  7. T

    Huhtikuun 2013 helmet *elokuussa*

    Munkin piti vielä tota äpakkausta kommentoida. On tosi kivan näköinen ja varmaan otetaan se, vaikka esikoisen vanhoja vaatteita ja kamoja on vielä paljon tallella. Ja jotenkin se 140 euroo on aika tylsä vaihtoehto tohon äpakkaukseen verrattuna.
  8. T

    Huhtikuun 2013 helmet *elokuussa*

    Terve vaan! Mäkin liityn joukkoonne. Toka lapsi tulossa ja LA näillä näkymin 12.4. Oon aika varma lasketusta ajasta, koska ovulaatiokivut on ollut edellisen synnytyksen jälkeen huomattavat. Esikoinen on syntynyt kesällä 2010 ja ennen sitä raskautta mulla oli kaksi kemiallista raskautta...
  9. T

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~ Meidän vuoro! <3 72 Kullannuppua syntynyt <3

    Heipähei! Meille syntyi 8.6. pieni tyttö mitoilla 3780 g, 52 cm ja pipo 36 cm. Oltiin viisi vuorokautta sairaalassa, koska tyttö joutui sinivalohoitoon vuorokaudeksi, jonka jälkeen jouduttiin vielä olemaan seurannassa vuorokausi. Sairaalassa olo on kyllä tympeää! toffo ja pieni rakas
  10. T

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~ Meidän vuoro! <3 72 Kullannuppua syntynyt <3

    Ei olla täälläkään synnyttämässä! Viime yönä oli jo vähän tuntuvampia suppareita, mutta tuskin mitään toivoa lähteä synnyttämään vielä vähään aikaan. Tällä hetkellä ei mitään tuntemuksia. Luulen että yöllä tuli myös vähän limatulppaa. Mullakin pienimmät vauvalle hankitut vaatteet on kokoa...
  11. T

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~ Meidän vuoro! <3 72 Kullannuppua syntynyt <3

    Suuret onnittelut tvvo:lle! Onnea myös kaikille vauvan saaneille! Täällä ei mitään uutta. Kivuttomia supistuksia tulee jonkin verran ja kipeitä puukkoja alakertaan, mutta näitä on tullut jo monta viikkoa eikä viime tarkistuksessa kohdunsuulle ollut tapahtunut mitään. Kävely kyllä tekee...
  12. T

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~Varaslähtö Toukokuuhun <3 14 Kullannuppua syntynyt <3

    Onnea kaikille vauvautuneille! Täällä myös pikkusen rupee jo kärsivällisyys loppua, vaikka la onkin vasta ensi viikolla. Mitään ei oo tapahtunu, ei kunnon suppareita, ei limatulppaa eikä mitään muutakaan. Mulla on seuraava neuvola laskettuna päivänä ja terkka sano, että se voi kattoa...
  13. T

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~Varaslähtö Toukokuuhun <3 14 Kullannuppua syntynyt <3

    Mussupussu:lla jännät paikat, tsemppiä! milkei: Kuulostaa niin tutulta toi sun anoppi. Mun anoppi on ihan samanlainen. Mua ärsyttää suunnattomasti että se asuu samassa kaupungissa, ja mun oma äiti taas tosi kaukana. Se on jo nyt koko ajan neuvomassa kaikessa, ja on niin kaikkitietävä, ja kun...
  14. T

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~Varaslähtö Toukokuuhun <3 14 Kullannuppua syntynyt <3

    Vadelmanlehtitee pehmentää kohdunsuuta ja valmentaa sitä synnytykseen. Se voi myös tehostaa supistuksia ja vahvistaa kohdun lihaksia, jolloin synnytys saattaa olla nopeampi ja helpompi kuin ilman teetä. Se ei kuitenkaan ymmärtääkseni käynnistä synnytystä, mutta tosiaan tehostaa jo olemassa...
  15. T

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~Varaslähtö Toukokuuhun <3 14 Kullannuppua syntynyt <3

    Heippa vaan kaikille ja suuret onnittelut kaikille uuden perheenjäsenen saaneille! Täällä on kaikki ihan hyvin, mitä nyt jonkinnäkösiä kipuja on ollut, varsinkin illalla jos on päivän aikana puuhaillut jotain enemmän. Mä kyselisinkin sellasta että miltä ne supistukset nyt ihan oikeasti...
  16. T

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~Varaslähtö Toukokuuhun <3 14 Kullannuppua syntynyt <3

    Hohhoijaa, olipas taas yö. Vähän samanlaista menoa kuin milkei:llä. Tunnin välein nousin ylös, koska vauva möyri niin paljon, etten pystyny nukkumaan. Meillä tosiaan ei oo kyllä liikkeet ainakaan hiljentyneet vaan, jos mahdollista, vahvistuneet. Mullakin on sellanen fiilis että tahallaan...
  17. T

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~Varaslähtö Toukokuuhun <3 14 Kullannuppua syntynyt <3

    Turvotuksista: Mulla ei silmämääräisesti oo kovin pahaa turvotusta, mutta varsinkin sormien nivelet on tosi kipeet. Ehkä sormet siis kuitenkin on vähän turvoksissa. Sukista jää myös pienet jäljet nilkkoihin, mutta jalatkaan ei tunnu turvonneilta. Sairaalakassista: En oo hirveesti miettinyt...
  18. T

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~Varaslähtö Toukokuuhun <3 14 Kullannuppua syntynyt <3

    AAARGH! Miks kaikki muut saa kokoarvion mut mä en :kieh: Tänään oli neuvolalääkäri, eikä minkäänlaista kokoarviota tullut, ei edes tollasta kun Jane69:lla. Sen lisäksi alakerrassa ei ole tapahtunut yhtikäs mitään, vaikka olin ihan varma että edes jotain pientä pehmenemistä ois tapahtunut, ku...
  19. T

    ~Kesäkuun Kullannuput 2010~Huhtikuussa -10 <3 2 rakkauspakkausta syntynyt <3

    tvvo:lle ja perheelle voimia :hug: Jane69: Onpas tökeröä käyttäytymistä mieheltä. Pistä se ruotuun! ;) Ripe72: Mulla on ollut kans sellasta hengenahdistusta ja viime yönä puristi rinnasta oikein kunnolla. En tiedä liittyykö supistuksiin, kun mulla ei mitään kipuja oo samaan aikaan...
  20. T

    ~Kesäkuun Kullannuput 2010~Huhtikuussa -10 <3 2 rakkauspakkausta syntynyt <3

    Mä oon kyllä kans sitä mieltä että 2009 äitisupakkaus on kivempi kuin 2010, noin niinku yleisesti. 2010 pakkauksessa on hyvää se vanupuku ja kestoliivinsuojat. 2010 ehdottomasti huonoin juttu on se, että siitä puuttuu nostalginen auringonkukkahelistin, siis miten on mahdollista!! Sehän on ihan...

Yhteistyössä