Hakutulokset

  1. P

    Elokuussa 2010 synnyttäneet

    jo on markkinat kun tänne pitää monen mutkan kautta tulla!! Laitoin kanssa eilen äkäistä viestiä ylläpitoon että korjaisivat ongelman. kauankohan kestää että pääsee suoraan syntyneet otsikon kautta. Meillä ei uutta, minä vain olen aikamoisessa flunssassa. Onneksi ei ole ainakaan vielä...
  2. P

    Elokuussa 2010 synnyttäneet

    Ehkä hyvä että tänne ei tule sivutolkulla tekstiä, niin ehtii lukeakin ja jopa kommentoida joskus;) Meillä arki rullaa edelleen hyvin. Yöunille neiti nukahtaa klo22-24 ja syö yöllä kerran ja yleensä nukahtaa hyvin takaisin joskus pitää kikkailla. Aamulla herätään klo7-8.30 ja syönnin jälkeen...
  3. P

    Elokuussa 2010 synnyttäneet

    Hauska idea Sartsa tuo peiton alla kölliminen=) hieno juttu että siitä tuntuu olevan apua imetykselle! Ei kannata luovuttaa! Patience kyseli päivärytmistä, kyllä jonkunkainen rytmi on mutta meillä se koskee enempi aamua ja päivää. Iltaisin meidän neiti valvoskelee, syö ja itkuakin tirauttaa...
  4. P

    Elokuussa 2010 synnyttäneet

    Yritin jo aiemmin liittyä mukaan, mutta oli joku päivitys sivustolla menossa. Liityn mielelläni mukaan vaikka olen laiska kirjottelemaan, mutta kun tämä elo tästä arkipäiväistyy niin joudan varmasti enemmän koneelle. Nyt eika mennyt vauvaa ihastellessa ja hoitaessa eikä ole malttanut istua...
  5. P

    ***ELOKUISET 2010 ,MEIDÄN KUU !!! *** Jo 38 vauvaa syntynyt !!!

    Olisin myös kiinnostunut 0-1v ryhmän pinosta =) En tiedä miten paljon riittää voimia kirjottaa, mutta olisi kiva kirjotella ja vaihtaa kuulumisia vauva-ajasta edes välillä. En oloe FBssä joten se on poissuljettu, kun en halua liittyä nytkään. Jaksoin tänään jo käydä autolla asioilla kun vauva...
  6. P

    ***ELOKUISET 2010 ,MEIDÄN KUU !!! *** Jo 38 vauvaa syntynyt !!!

    Paljon onnea kaikille vauvan saaneille!!!! :heart: Ja voimia loppurutistukseen vielä odottaville =) Me kotiuduttiin perjantaina kuten ajattelinkin. Sairaalassa meni hyvin ja toipumien sektiosta on lähtenyt hyvin käyntiin. Ke otin viimesen vahvan kipulääkkeen, burana ja panadol riittäneet...
  7. P

    ***ELOKUISET 2010 ,MEIDÄN KUU !!! *** Jo 38 vauvaa syntynyt !!!

    Hei kaikille! Meille syntyi maanantaina suunnitellulla sektiolla pieni tyttö, 3115g ja 48cm, viikkoja oli 39+0 :heart: :heart: Tytöllä on tuuhea tummanruskea tukka ja on topakka pakkaus syöminen ja nukkuminen ainakin vielä sujunut hyvin, vähän lisämaitoa on tarjottu välillä. Itse olen ollut...
  8. P

    ***ELOKUISET 2010 ,MEIDÄN KUU !!! *** Jo 38 vauvaa syntynyt !!!

    Paljon jo syntynyt vauvoja, sylintäydeltä onnea kaikille!!! Kiva lukea synnytyskertomuksia ja miten kotona on sujunut pienen kanssa. Ja lisää vauvoja on luvassa pikapuoliin oireista päätellen, voimia kaikille koitokseen!! Huisin toipumisesta ja elon sujumisesta olisi kiva kuulla lisää...
  9. P

    ***ELOKUISET 2010 ,MEIDÄN KUU !!! *** Jo 38 vauvaa syntynyt !!!

    Aivan ekaksi hirmusti onnea jo pienokaisen saaneille =) !!! Olen lukenut aktiivisesti, mutta kirjottelu on jäänyt. Elokuun porukka on todella aktiivisesti kirjotellut, ei ole meinannut perässä pysyä! Paljon olen tietoa ja tukea saanut teidän kirjoituksista mielä askarruttaviin asioihin...
  10. P

    Inseminaatio

    :hug: kaarnelle, voi surku! Kovasti voimia teille! IVF-rintamallikin tapahtuu, hieno juttu! Ei minua ainakaan haittaa jos "vanhat inssiläiset" vaihtaa kuulumisia hoidoista. Tsemppiä ja plussa kovasti toivotan teille. Täällä on niin paljon tullut telstiä että tarkempan kommentointiin ei...
  11. P

    Inseminaatio

    Ihania ultrakuulumisia Sartsalla ja Rinsessapalla :heart: Onnea paljon!!!! Milloin sinulla Kaarne on ultra? Olen hieman pudonnut kärryltä...sori! Täällä itsellä eka neuvola oli tänään, jänskää... toi tätä asiaa jotenkin todemmaksi vaikka ultra onkin vasta ens maanantaina. Ei jaksais millää...
  12. P

    Inseminaatio

    Rauhaisaa Joulua KAiKILLE palstalaisille :wave: :heart: Olette ihania :flower: Voimahali niille joilla täti uhkailee :hug: Toivotaan paljon plussia lisää ettei hyvä tahti hyydy jatkossakaan!!!! Täällä rintamalla edelleen kaikki hyvin, mamma senkun paisuu :p Peppiina 5+6 :heart:
  13. P

    Elokuiset 2010 joulukuussa

    Heippa kaikille :wave: niin paljon teksitä että en ehtinyt kuin nopsasti lukasta joten kommentoinnit jää vähälle. Monilla tuntuu olevan jo entuudestaan lapsia :heart: Itsellä maha turpea ja pöksyt kiristää. Tissit edellen myös aikas kipeet ja turvonneet. Viime yönä töissä tuli vessassa...
  14. P

    Inseminaatio

    Annabell: koita jaksaa vielä pari päivää!! (.) Ei sitä tuhrua ole enää tullut, mahaa nipisti kyllä vielä aamulla maate mennessä, mutta herätessä ei niinkään. Osa vaivoista voi myös johtua yövuoron vatsan turpoamisesta? En ole lääkärille soittanut koska ei mitää voi tehdä, jos on mennäkseen...
  15. P

    Inseminaatio

    Olen siis taas yötöissä... siksi aina yöllä kirjoottelen. Kävin äsken vessassa ja paperiin tulu tumman ruskeaa tuhrua vähän ja kun pyyhki "sisempää" niin sitä tuli kans...mitäs tämä nyt sitten on?? Ehkä yhdellä pyyhkäsyllä oli myös jotain pinkkinväristä mukana... :/ maha ei ole kipeä, vain...
  16. P

    Jyväskylässä hoidoissa?

    Varovaisella kiitoksella otan onnittelut vastaan, kiitos Kay! Kaikki tuntuisi olevan edelleen ok. Ultraa siis odotellessa. Tule Kay kertomaan millasta Gravidassa oli!! :wave:
  17. P

    Inseminaatio

    Selasin vaikka ja mitä sivuja ja kattelin hintoja ja malleja...vaikeeta se on netistä valita. Tilasin vaippatalo.fi, liike on porvoossa. Saa postiennakolla, laskulla tai osamaksulla...hetken mietin onko housut liian lyhyet, mutta ei kyllä ne on ok. Ostan vaikka toiset sitten vähän pisemmällä...
  18. P

    Inseminaatio

    Olisin halunnut kanssa hcg:n, mutta neuvola eikä tk-lääkäri katsonut sitä tarpeelliseksi. Olis olla niin kiva saada uskon vahvistusta. Ruoansulatusvaivoja hieman täälläkin, eilen yhtäkkiä turposi ylävatsakin vaikka syömisestä oli jo aikaa. Auttaisikohan tuo Activia? Tosin söin itteni aivan liian...
  19. P

    Inseminaatio

    onni&toivo: tsemppiä kovasti!! Jännitetään ja toivotaan parasta yhdessä:) Hengessä mukana ollaan. kaarne: josko kohta saisit huokaista helpotuksesta. Ihana uutinen että vuoto on lakkaamaan päin. Vaikka tottahan se on että kllä sitä miettii ja murehtii vaikka mitään "ongelmaa" ei olekaan...
  20. P

    Inseminaatio

    Voimia kaarne :hug: toivotaan että vuoto oli väärä hälyyys!! Onko se vielä jatkunut nyt päivällä? Ei se välttämättä vielä keskenmenoa tarkoita. Ja vielä iso :hug: :heart: :heart: :heart:

Yhteistyössä