Hakutulokset

  1. P

    Elokuiset 2010 joulukuussa

    Heip päivittäjälle, minun tietoja puuttuu. En muista olenko niitä edes laittanut.... peppiina77....esikoinen...32v....KSKS. Kiitos =)
  2. P

    Jyväskylässä hoidoissa?

    Onnea Kay!! Soitin In-Tiimiin tänä aamuna ja ilmoitin plussasta, sieltä neuvottiin että seuranta jatkuu ksks naistentautien pkl joten soitin sinne. Varhaisraskauden uä on 4.1, pyhät hieman sotki aikataulua. Silloin olisi 7+5 joten ainakin kaiken tarvitavan pitäisi näkyä. Neuvolaan myös...
  3. P

    Inseminaatio

    Bubbeli; Tsemiä alkuvuoden yritykseen!! Pidetään peukkuja. Kertoilehan miten hommat etenee. kaarne; ONNEA HIRMUSESTI :heart: . Meillä on sama varhaisuä päivä:) Ollaan samassa odotuksen piinassa ja toivossa vuoronperään. Onko sulla oireita? Sartsa; toipumisia nyt masunippailuista, juu...
  4. P

    Inseminaatio

    Onnea Rinsessapa, se tunne on ihmeellinen kun sen plussan näkee ja sitä tunnetta todella sydämestäni toivon kaikille! Perjantainen plussa oli iha ensimmäinen minkä olen 9v aikana saanut, montaa testiä en tosin ole tehnytkään. Nytkin tein vain yhden, koitan pitää järkeä päässä vaikka vaikeaa se...
  5. P

    Jyväskylässä hoidoissa?

    Toivotaan tosiaan että nyt kaikki menee niin hyvin. Oireita ainakin on että raskaana ollaan :p
  6. P

    Inseminaatio

    Kiitos paljon kaista onnitteluista!!! Olo on kyllä melko epätodellinen edelleen. Ollaan kuulolla! Jatkan töitä taas, pakko silti välillä käydä täällä...
  7. P

    Elokuiset 2010 joulukuussa

    Laketttu aika olisi 18.8.2010, siis nettilaskurin mukaan menkoista laskettuna. Kerron lisää kunhan asiat on varmemmalla pohjalla:) Ainakin vauvelin alulle"pano" on tarkkaan tiedossa inssin takia. Alkuvuodesta pääsee varmaan sitten ultraan?? Soittelen ma klinikalle.
  8. P

    Elokuiset 2010 joulukuussa

    Jaksamista surun kokeneille :hug: Testasin tänään pp15 plussan toisen inseminaation seurauksena :heart: Lasta olemme toivoneet jo 9v, vikaa ei ole kummastakaan löytynyt. Ihme on siis tapahtunt ja nyt pelottaa kamalasi että meneekö kaikki hyvin. Siis esikoinen toiv masussa ja ikää minulla 32v...
  9. P

    Jyväskylässä hoidoissa?

    Heip jyväskylän hoitolaiset :wave: Lupasin tulla raportoimaan ja nyt sitten on niin että tein suureksi ihmeeksi plussatestin tänään pp15, ei tätä usko todeksi...9vuotta perinteisellä tyylillä :headwall: (kuvainnollisesti) ja nyt tokasta inssistä plussa, elämä on ihmeelistä toisinaan. En vielä...
  10. P

    Inseminaatio

    Olen lukenut tätä pinoa jo jonkin aikaa kun iui ollut ajankohtainen, olen kirjoitellut jyväskylässä hoidossa olevien ketjussa. Olen saanut kovasti tsemppiä teistä! Lyhyesti omaa tarinaa, lapsi on ollut meille tervetullut 9vuoden ajan, olemme reilu 30v molemmat. Lasta ei vain ole kuulunut...
  11. P

    Jyväskylässä hoidoissa?

    Kirma: sain ovisplussan vasta kp15, luulin jo että stressi siitä etä se tulee yövuorojn välillä pilas koko homman. Ei onneksi käynyt näin. Viime to siis tehtin IUI eli kp16 oli sillon. Nyt myös siemen oli parempaa kuin ekalla kerralla ;) Toivotaan siis että nyt onnistuisi, vaikka toisaalta...
  12. P

    Jyväskylässä hoidoissa?

    Hei! Negatesti tehty pp14, ja pp16 alkoi menkat, joten tänään otin ekan Clomin. Samalla kaavalla mennään kuin ensmmäinenkin eli Clomit ja tikutus ja siteen inssi. Nyt kävin ostamassa digitaalisen ovistesterin kun hermo ei kestä tihrustaa viivan vahvuuksia aamutuimaan;) ja nyt voin tehdä...
  13. P

    Jyväskylässä hoidoissa?

    Ei ole mitää tukilääkitystä käytössä. Olen ymmärtänyt tuon lämpöasian myös samoin kun sinä sen kirjoitit. Mukava niitä silti mittailla vaikka se kuuluu normaalikiertoon että lämpö nousee. Harmillista Over30 että teillä ei onnistanut viimeisinkään hoito:( Tsemppiä seuraavaan! Saanko olla...
  14. P

    Jyväskylässä hoidoissa?

    Jep jännät ajat on menossa, yritän olla ajattelematta asiaa koko ajan, mutta...mutta ajattelen kuitenkin aika paljon;) En taida testata vielä su koska olen yövuoroissa ja en tiedä mihin aikaan sen tekisin ettei virtsa ole liian laimeaa....ym testaan jos tarvetta niin tiistaina. Onko sulla tietoa...
  15. P

    Jyväskylässä hoidoissa?

    Hei! Mites on asiat lähtenyt sujumaan?? Kukaan ei ole antanut hyviä vinkkejä mun testailuvaikeuteeni..? Ei anneta tän pinon kuivu kokoon! Paljon helpompi kirjotella kun olemme hoidoissa samassa paikassa, käytännöt kun tuntuu olevan erilaiset eri kaupungissa. Meille tehtiin eka inssi viime...
  16. P

    Jyväskylässä hoidoissa?

    Huomenna olis eka inssi, tänään testasin ovisplussan. Ostan kyllä jatkossa digitaalisen testerin jos ja kun niitä tarvitsen. Tulkitseminen on hankalaa aamulla unenpöpperössä:( Apteekissa ei vain silloin ollut digitestejä hyllyssä. Miten olette ajottaneet testit? Kun klinikalta sanottiin että...
  17. P

    Jyväskylässä hoidoissa?

    Soitin pkl hoitajalle ke soittoajalla joka ystävällisesti lupasi postittaa paperit ja vielä varmisti soitolla että paperit lähti In-Tiimiin, joten eiköhän asiat nyt sit etene. Kirjoituksessa ruuhkaa kai? Tosin minä ne paperit sain jo viikko sitten...tiedä sitten. Palvelu In-Tiimistä on...
  18. P

    Jyväskylässä hoidoissa?

    Hei! Lupasin kirjotella kun saan lisätietoa meidän hoitojen aloituksesta. Eli hoitaja soitti minulle tänään ja kertoi että pkl-aika perutaan ja resepti tulee postissa kotiin ja maksusitoumus on myönnetty. Tosin käskettiin soittaa Intiimiin vasta parin viikon päästä, joka tarkoittaa sitä että...
  19. P

    Jyväskylässä hoidoissa?

    Hei! Olemme menossa ekaan inssiin syksyn aikana ja kävimme allekirjottamassa hoitosopimuksen polilla viime viikolla. Hoitaja sanoi että on lomalla tämän viikon ja sitten viikolla 39 laittaa papereita kuntoon ja voisin hakea polilta lääkereseptit ja viikolla 40 voisin soitella In-Timiin ja...

Yhteistyössä