Hakutulokset

  1. C

    Pitkään esikoista yrittäneiden löpinät jatkuvat täällä. Uudet tervetuloa mukaan!

    Vaapeli :hug: Pahoittelut... Ei taas pysty sanomaan paljon mitään... Voimia. Bittersweet On teillä ikävä tilanne. Toivottavasti tutkimukset etenevät vauhdilla, kun sinne asti pääsette. Oma napa: Oli sitten pakko mennä kurkkimaan kalenteria ja laskemaan päiviä viime menkoista...
  2. C

    Pitkään esikoista yrittäneiden löpinät jatkuvat täällä. Uudet tervetuloa mukaan!

    Paiju Peukkuja teille hirveesti, toivotaan että tulee hyviä alkioita. Halle voi itku, ihan kamalia uutisia. Voimia ystävällesi ja sinulle. Peppi voit varmaan soittaa hoitajalle ja pyytää soittoaikaa lääkärille, jos on kysyttävää. Muakin aina ärsyttää kun ei saa selkeitä vastauksia ja...
  3. C

    Pitkään esikoista yrittäneiden löpinät jatkuvat täällä. Uudet tervetuloa mukaan!

    Piipahdanpa minäkin täällä kurkkaamassa mitä teille kuuluu. Kiva, että monilla asiat etenevät. Mies on jo piristinyt ja kävi Felicitas-klinikalle hänet aikoinaan tutkineen lääkärin vastaanotolla. Siellä suositeltiin DNA-testiä, jossa pureudutaan tarkemmin siittöiden laatuun ja niiden...
  4. C

    Pitkään esikoista yrittäneiden löpinät jatkuvat täällä. Uudet tervetuloa mukaan!

    Murppa86 kiva kuulla, että asiat etenevät Murmelin voi ei! Miten en ongelmat aina kasaantuvatkin. Iso hali ja voimia asioiden selvittelyyn. :hug: Ibu, onpas ärsyttävää! Tuntuu kyllä, että julkisella puolella hommat ei ihan aina ole hanskassa. Asioissa poukkoillaan ja ainakin täällä...
  5. C

    Pitkään esikoista yrittäneiden löpinät jatkuvat täällä. Uudet tervetuloa mukaan!

    Murmelin tiedän tunteen. Ei pysty pitämään hengähdystaukoa, kun on kuuri päällä. Sitä tuntee kropan jokaisen liikkeen todellakin. Nyt on on tää odotteluvaihe meneillään yritän hengähtää, mutta vaikeeta se silti on. Kyllä nää vauvahaaveet on päässä ihan joka päivä. Tsemppiä ovisviettelyihin...
  6. C

    Pitkään esikoista yrittäneiden löpinät jatkuvat täällä. Uudet tervetuloa mukaan!

    Hehe, se on Vaapeli varmaan kun laittaa sulkumerkin ja pisteen peräkkäin niin se kattoo sen vinkkaushymiöks... Toivottavasti teidän kavereilla on kaikki hyvin siellä sairaalassa. Kuulostaa pelottavalta. Mäkin vähän mietin, jos kysyis lugeja tai teroluteja kierron loppupuolelle. Kun noilla...
  7. C

    Pitkään esikoista yrittäneiden löpinät jatkuvat täällä. Uudet tervetuloa mukaan!

    Voi Vaapeli on tää meidän elo surkeeta. Että voi masentaa... Koitan nyt ottaa tän kierron ajan vähän etäisyyttä asioihin, enkä aio tuijotella kalenteria/laskea päiviä. Lekurissa käydään ja sit siitä eteenpäin. Nyt hengähdetään vähän.
  8. C

    Pitkään esikoista yrittäneiden löpinät jatkuvat täällä. Uudet tervetuloa mukaan!

    Niin siinä kävi (tietysti) että kp 28 muuttuikin kp ykköseksi perjantai-iltana. Täti tuli tosi ryminällä. Tänään heti soitin Naikkarille ja lekurille mennään sitten 5.10. miettimään jatkoja. Aikas ankea viikonloppu. Kävin treffailemassa kavereita ja piti sitten kohdata yksi viikolla 27 raskaana...
  9. C

    Pitkään esikoista yrittäneiden löpinät jatkuvat täällä. Uudet tervetuloa mukaan!

    Alisa ihanaa, kuulostaa hyvältä. Tsemppiä ultraan! Murmelin kyllä meidät tutkittiin molemmat, vaikka yksi raskaus olikin alkanut. Toivotaan, että gyne on oikeassa. Kyllä se kysymysmerkkinäkin olo on ärsyttävää. Tutkimuksissa saa sentään varmuuden, eikä tarvi arvailla. Ja voimia sulle! Vaikka...
  10. C

    Pitkään esikoista yrittäneiden löpinät jatkuvat täällä. Uudet tervetuloa mukaan!

    Duffy :hug: ja huokaus. Ajoittain ahdistaa enemmän, silloin on hyvä rauhoitella tilannetta. Tosin se on helpommin sanottu kuin tehty. Kiitos KEV ja Paiju peukkuja tässä tarvitaan. Tervetuloa Diodium, meillä kans aika samantyyppiset diagnoosit. Joskus olis helpompaa, jos olis löytynyt...
  11. C

    Pitkään esikoista yrittäneiden löpinät jatkuvat täällä. Uudet tervetuloa mukaan!

    Halle, kauhee toi sun aukiolotutkimus. Näköjään näissäkin on paljon eroavaisuuksia. Erilaisiahan me kaikki ollaan ulkoisesti, kuten varmasti sisäisestikin. Kiva kuitenkin kuulla, että homma etenee. Kyllä se vaan kummasti helpottaa! MotherTobe, tervetuloa joukkoon. Toivottavasti teillä...
  12. C

    Pitkään esikoista yrittäneiden löpinät jatkuvat täällä. Uudet tervetuloa mukaan!

    Alisa Täällä pidellään peukkuja kovasti. Itsellä nyt kp 24 menossa. Hiukkasen tuhrua tullut kolme päivää. Tuntuu siltä, että lyhyt kierto taas tulossa. Edellinen oli 25 päivää. Nyt vaan ehkä haluaisin, että ne menkat alkais ja et pääsis tekemään uuden toimintasuunnitelman lekurin luo...
  13. C

    Pitkään esikoista yrittäneiden löpinät jatkuvat täällä. Uudet tervetuloa mukaan!

    Halle voi kun ikävää. Sitä on vaikea pidätellä itkua just kun joku toinen juttelee lapsiasioista kun täti kurvaa kylään. :hug: Milli toivottavasti et saanu hartiapistoksia. Mulla oli sinä iltana kun aukiolotutkimus tehtiin ihan järkkyjä hartijapistoksia. Mies luuli et mä saan jonkun...
  14. C

    Kiukkuketju

    Tää on niin loistava ketju, että kaikki tää tuska vaihtuu nauruksi, kun lukee näitä juttuja. IHANAAA että joku oikeesti tietää miltä tuntuu ja osaa pukea sanoiksi kaiken munkin tunteman. Tänään kiukuttaa ja lujaa. Ystäväni (rakas sellainen) ilmoitti eilen olevansa raskaana. Kun hänelle ensi...
  15. C

    Clomifen

    Mulla alkoi juuri piinapäivät. Ovistestissä plussa perjantaina kp 14. Viime viikolla ja viikonloppuna innostuttiin touhuamaan oikein kunnolla ja nyt mua huolettaa, että innostuttiinkohan jo vähän liikaakin. Joku on sitä mieltä, että yhdyntätiheydellä ei ole merkistystä siittiöiden laatuun ja...
  16. C

    Pitkään esikoista yrittäneiden löpinät jatkuvat täällä. Uudet tervetuloa mukaan!

    Alisa, ihania uutisia! Nyt rutkasti liimaa sinne ja toivotaan, että pikkuinen pysyy kyydissä :heart: En todellakaan tiedä, miten nämä piinapäivät taas kestää. Eilen kuulin, että yksi ystäväni on hupsista vaan raskaana heti kun jättivät sattuman varaan. Pitäis kai jaksaa onnitella.
  17. C

    Pitkään esikoista yrittäneiden löpinät jatkuvat täällä. Uudet tervetuloa mukaan!

    Kiitti Alisa Oli hauska viikonloppu ;) Nyt edessä piinaviikot. (Mä inhoon!!!!) :hug: Duffylle ja onlyerille.
  18. C

    Esikoisesta pitkään haaveilleiden-pino vol.3

    Mä en edes tiedä monesko yrityskierto meillä on menossa, yritetty on vuodesta 2006 välillä tjottaillen, mut lähes 2 v. jo pakkoseksilläkin. Nyt viimeiset 1/2 vuotta on seksi luistanut ilman pakkoa, mutta ennen sitä mulla oli just tollanen olo kun mainitset. Ja mua ärsytti aina ottaa aloite kun...
  19. C

    Pitkään esikoista yrittäneiden löpinät jatkuvat täällä. Uudet tervetuloa mukaan!

    Kiitos kaikille, ihana saada "jutella" jonkun kans, joka tietää mistä puhuu. Mulla on ollu klomit kiertopäivillä 3-7, 1 tabun annostuksella ja nyt siis neljäs kierto meneillään. Ekassa clomikierrossa kävin seurantaultrassa, jolloin kp 13 näkyi kaksi kypsää follia. Sen jälkeen neuvottiin vaan...

Yhteistyössä