Nyt pieni aamupurkaus..pahoittelen jo etukäteen. Eli purkauksen aiheena mun mieheni. Tai lähinnä hänen väsymyksensä aivan väärään aikaan. Mähän sain siis sen kauan odotetun ovisplussan keskiviikkona testiin ja pupuilua on ollu tiistaina ja keskiviikkona. Siinä cb:n ohjeessa kuitenkin sanotaan, että ovulaatio tapahtuu 48 tunnin kuluttua, eli mun älyn mukaan se olisi ollut eilen tai sitten tänään. Valkovuoto kuitenkin alkaa jo vähetä ja keskiviikkonahan mulla oli sitä ruskeaa vuotoa myös. Olen tässä nyt koko aamun miettinyt, että milloinkohan se ovis sitten oikeasti oli ja jotenkin tuntuu, että mun tuurilla varmasti just eilen, kun ei mitään touhuttu. Toki tiedän, että kyllähän ne simpat siellä elää ja voihan sitä tänäänkin vielä varmistella, mutta kuitenkin se ärsyttää, kun tätä yritystä jo on takana ja se nyt vaan ei naiselle ole niin yksinkertaista. Enkä sitten kuitenkaan halua tästä touhusta niin kliinistä, että pakotan toisen seksiin, vaikka se on ihan oikeesti tosi väsynyt (nukahti samantien kun laitto pään tyynyyn, ja tuli siis kotiin vasta yhdeksän aikaan).
Tai ehkä mua enemmän äsyttää nyt se, että olen koko viikon ollut niin hyvällä tuulella ja positiivisella mielellä tämän yrityksen ja nimenomaan tämän yk:n suhteen. Ja muutenkin ollut tosi ihana viikko kotona, niin en halua, että mua sitten alkaa oikeasti ärsyttää tämä asia. Enkä halua olla ärtynyt mieheen sellaisesta asiasta, missä hän ei oikeasti ole tehnyt mitään väärin. Olipas hankala saada ajatuksensa edes jotenkin järkevään muotoon.
Sinirusko Mä olen varmaan taikauskoinen tai jotain, mutta en ole halunnut noita raskausvitskuja ostaa, vaikka ne yrityksen aikaankin on suositeltavia. Itse menen ihan multitabseilla, e-epalla ja vehnänalkioöljyllä. Tämä asia koskee kyllä myös esim. vauvan vaatteita, joita en halua katsella kaupoissa enkä halua lukea mitään vauvalehtiä tai kirjoja. Tai ehkä se ei ole taikauskoa, vaan enemmän sitä, että haluan jotenkin säästää kaiken sellaisen sitten siihen, kun oikeasti olen raskaana. Vähän sama periaate jos on jotkut juhlat ja yrittää viikon pidättäytyä herkuista, niin ne maistuu siellä juhlassa paremmalta. Silly me
Mukavaa perjantaita kaikille :flower: