Hakutulokset

1. sussu75

***SYYSMASSUKAT 2008 elokuussa***

no niin tänään kävin itse neuvolassa ja viikkoja on jo peräti 36 ja ensi viikolla mennään taas kotkaan kuulema miten masussa voidaan :flower: kova on ainakin potkimaan välillä tuntuu että lähtee tuo mahan kumpu liikkeelle ku heiluttelee jalkojaan masussa sain tänään tietää et on aika iso...
  2. sussu75

onko koskaan liikaa ystäviä

hei ! olen 33 vuotias äiti ja poika on 1v 10 kk kaipailisi muista äideistä ja lapsista seuraa kahvittelun shoppilun ynnä muun merkeissä kouvolan seudulta. yhteyttä voi ottaa joko yksityisviestillä tai sähköpostilla mese osoitteeni on susanna.leppis@hotmail.com ja sama osoite on...
  3. sussu75

Amway - kokemuksia?

me itse miehen kanssa ollaan mukana tuossa amway jutussa ja me ollaan saatu aika moni mukaan mutta työtähän se vaatii ja ollaan tuotteisiin tyytyväisiä ja uusia ystäviä ollaan saatu. se on ihan ittestään kiinni kuinka paljon käyttää sitä aikaa siihen hommaan ja kuinka monena päivänä B)
  4. sussu75

Voiko romaneista tehdä ilmoituksen lastensuojeluun?

pelkäävät että saavat puukosta kylkeen mutta kyllä tää suomen lakikin pitäis niihinkin yltää vaikka ei tunnu niille menevän perille on monta kertaa huomattu ja voihan sosiaalityöntekijä pyytää poliisin mukaan onhan se kuitenkin virkatehtävä
  5. sussu75

Kouvolan seutu

olen itse 33 vuotias äiti ja asun kouvolan lehtomäessä ja itsekin kaipailisin sellaista seuraa jonka kanssa käydä kahvittelemassa ja shoppailemassa ynnä muuta kivaa. itselläni on poika 1v 10 kk oikein varsinainen vilivilperi välillä ja sekin kaipailee uusia kavereita joitten kanssa lähteä ulos...
  6. sussu75

Voiko romaneista tehdä ilmoituksen lastensuojeluun?

kyllä voit tehdä ilmoituksen lasten suojeluun nimettömänäkin mutta ei ne tee mitään kun eivät uskalla puuttua on se nähty täällä kouvolan suunnalla niin monta kertaa :o
  7. sussu75

Sinun kenkäsikö epämukavat? (kuvia)

YÖK :o :whistle: :'(
  8. sussu75

oisko kellään neuvoja antaa

olen 5 kk pojan äiti ja oisin kysynyt neuvoa et mitä tehä kun ollaan käyty jo lääkärissä ja nekin vaan sanovat et kaikki on ok vaikka pojalla on eilisestä aamusta ollut sahailevaa kuumetta ja aina kun nestemäisen panadoolin vaikutus loppuu ni kuume nousee ja nyt menee todellakin sormi suuhun...
  9. sussu75

kouvolan äidit huomio!

heissan ! olen 31 vuotias äiti joka muuttaa ensi viikonloppuna kouvolaan lehtomäkeen ja kanssa kaipailisin ystäviä joiden kanssa käydä kaupungilla ynnä muuta tekemistä jos sulla on mese ni liitä minut siihen osoite on ennijulia5@suomi24.fi ja sähköposti osoitteeni on susanna.leppis@hotmail.com B)
  10. sussu75

äitejä kouvolan seudulta

heissan ! olen muuttamassa kouvolaan ensi viikonloppuna ja olisi kiva tutustua muihin äiteihin siellä :flower: . yhteyttä voi ottaa sähköpostiin joka on susanna.leppis@hotmail.com ja mese osoite on ennijulia5@suomi24.fi liitä mut meseen jos haluat tustustua ja jutskata ja vaihtaa kuulumisia B)
  11. sussu75

onko äitejä heinolasta

heissan onko täällä heinolasta äitejä ?ku kaipailisin ulkoilu ja shoppailu kavereita ja myös keskustelu kavereita. sähköposti ja mese osoitteeni on ennijulia5@suomi24.fi joten laittakaa sinne viestiä ja mut voitte lisätä meseen =) ja voi laittaa myös y-viestiä<br><br>
  12. sussu75

mesekamuja

mut voit lisätä mesesi kun itsekkin tarvitsisin mese kavereita kun pojan syntymän jälkeen kaikki melkein katos mese osoitteeni on ennijulia5@suomi24.fi
  13. sussu75

mese kaveria ja miksi ei oikeatakin

heissan olen 3 kk pojan äiti heinolasta ja lisäsin sut meseen ku itekkin olin seurannassa koko raskauden ajan et tiiän kyl miltä susta tuntuu joten mun mese osoitteeni on ennijulia5@suomi24.fi ja haluaisin sun kanssasi alkaa vaihtaa ajatuksia :flower:

Yhteistyössä