Hakutulokset

  1. P

    Keinu vai sitteri? Tai kumpikin?

    kyllä se sitteri pitäis niissä kaikissa saada irrottettua nostamalla... mutta sehän on melko pysty sitten kun on vaan sitterinä ettei ihan pikku varmaa varmaan pysty vielä laittaan, tai en tiedä. Keinun rungossa ollessaan sen saa säädettyä niin että on makaavammassa asennossa.
  2. P

    Keinu vai sitteri? Tai kumpikin?

    http://www.lastentarvike.fi/images/Tuotekuvat/Large/0029490-0907_lim_full.jpg Tällänen siis.
  3. P

    Keinu vai sitteri? Tai kumpikin?

    siitä saa sen sitteri osan irti helposti nostamalla... eli silloin ei tarvitse sitteriä erikseen.
  4. P

    Onko se BBn viimeöinen panovideo poistettu riemurasiasta?!!

    mulla luki et video poistettu liian suoran linkityksen takia tjsp. :headwall:
  5. P

    Onko se BBn viimeöinen panovideo poistettu riemurasiasta?!!

    mullekkin vois laittaa linkin :whistle: :flower: kiitos :flower:
  6. P

    .

    peesaan!
  7. P

    äitiyspakkauksen talvihaalari

    näin juurikin!
  8. P

    G: Miksi valvot vielä?

    Kattelen faktaa ja ja nautin omasta ajasta.
  9. P

    Kuinka monella on sama etunimi kuin sinulla?

    mehiä ei yhtään, naisia 3698, samana vuonna 55
  10. P

    Nyt kyrsii ja oikeen kunnolla

    Oon melko uus täällä mut semmonen olo et scarlet tahallaan provosoi teitä. Ja tyhmiähän te ootte ku provosoidutte noin helposti.
  11. P

    Nyt kyrsii ja oikeen kunnolla

    Ei hyvää päivää!!! Täällä kun puhuttiin Scarletin älykkyydestä niin voishan sitä peiliin kattoo jos jonkun kirjotukset saa noin veren kiehuun. Samalta kuulostaa ku ylä asteella meininki! Mitä se teijän p*rsettä liikuttaa millasia alotuksia joku tekee? Ja jos aina on pakko tulla yhen ja saman...
  12. P

    onkohan missään Salkkareiden juonipaljastuksia?

    Muita ei kuole. Niina (vai mikä se Saija Palin oli) joutuu leikkauksen ku sisäelimet vaurioituu vakavasti... Paula ja vauva kyllä selviää.
  13. P

    napitatko vauvalle bodyn sukkahousujen alle vai päälle?

    Alussa body alle mutta kun alkoi ryömiin ja möyryään niin päälle koska muuten oli sukkikset aina nilkoissa.
  14. P

    rakaustestin "roskishaamusta"

    mä on saanu apteekin omaan selvät viivat kakskyt minuuttia testiajan jälkeen. ei siis mitään haamuja. kerettiin jo innostuun ja negojahan ne oli. :ashamed: toivotaan et sulla kumminkin meinaisivat plussaa.
  15. P

    Jännittää niin..

    mäkin pidän peukut ja ukko varpaatkin pystyssä =)
  16. P

    kysymys

    Ihan luonnostaan tuli ilman hoitoa... Kaipa se pitää lääkäriin taas käpötellä. :ashamed:
  17. P

    kysymys

    Mulla alamahassa kipu (ei kovaa) ollut jo kuukausia. Kipu ei oo kovaa eikä koko aikasta. Synnyttänyt oon 2008 loppu puolella. Lääkärissä oon käyny, ei tulehduksia. Ultrattu ei oo ja nyt mietinkin aiheuttako kystat tämmöstä vai mikäköhän on? Ei vissiin auta ku taas raahautua lääkäriin ja sanoo et...
  18. P

    Äitejä Raahesta?

    Raahesta huhuillaan äiti ihmisiä! Olen 22 ja poika 9kk. Olis mukava saada seuraa ihmisistä joille voi puhua lapsista kuin myös kaikesta muusta :) Laittakaa yv:tä :wave:
  19. P

    sinulle, joka olit oysissa naistentautien puolella 14-15.2

    uppista! piiiiiitkästä aikaa! :attn:
  20. P

    vauvalle koppa matkiksiin???

    mä laitoin ihan vaan yhdistelmistä pehmeen kopan... eihän ne hienoilta näyttäny, mut jos oltiin autolla menossa eikä yhdistelmät mahtunu mukaan. tosin oli kyl eri merkkiset matkiksetkin =)

Yhteistyössä