mä teen sekä että...
mie 17.08.2009 #8 Mä teen kanssa sekä että. Juuri sopivien sukkahousujen kanssa alle, jos taas tuntuvat esim. vyötäröltä vähän reiluilta napitan päälle.
Mä teen kanssa sekä että. Juuri sopivien sukkahousujen kanssa alle, jos taas tuntuvat esim. vyötäröltä vähän reiluilta napitan päälle.
pokerface 17.08.2009 #12 Alussa body alle mutta kun alkoi ryömiin ja möyryään niin päälle koska muuten oli sukkikset aina nilkoissa.
Alussa body alle mutta kun alkoi ryömiin ja möyryään niin päälle koska muuten oli sukkikset aina nilkoissa.
vieras 17.08.2009 #13 Sillon ku mun poika oli vauva niin napitin bodyn sukkahousujen päälle. Sillä tahto aina valua sukkiksen niin noin päin pysy paremmin ;D
Sillon ku mun poika oli vauva niin napitin bodyn sukkahousujen päälle. Sillä tahto aina valua sukkiksen niin noin päin pysy paremmin ;D
höh 17.08.2009 #22 Podissahan on kuin paita ja housut yhdessä. Kuka laittaa alushousut sukkahousujen päälle?
Vernalis 17.08.2009 #24 Päälle, en tykkää että housujen reunan alta pilkistää sukkikset niin siksi päälle.
äimä 17.08.2009 #25 Alkuperäinen kirjoittaja v: Molemmin päin. Jos bodyssa esim. ihan kuva pepussa niin sehän täytyy saada esille Click to expand... peesi
Alkuperäinen kirjoittaja v: Molemmin päin. Jos bodyssa esim. ihan kuva pepussa niin sehän täytyy saada esille Click to expand... peesi