Jännittää niin..

• Viestiketjun aloittaja Toivotaan..
  • Ensimmäinen viesti
Toivotaan..
Mua niin jännittää, olisko tärppi nyt käyny..ei unikaan tule silmään..
Huomenna kuukautisten pitäisi alkaa, yleensä jo alkavat yön seutuvilla..vielä ei mitään näy, ei kuulu=)..voi kun jäisivät nyt useammaksi kuukautta pois poikkeen, vielä se "iltatähtönen" olisi niin toivottu.

Pitättehän minulle peukkuja..joohan!!=)

Toivotaan..
HelloShitty, sinulla niin söpöisiä nuo lapsoset..onko kuopuksella punertavat hiukset?..minun pojalla on aivan punainen hiuspehko myös!!..vaavi NIIIIIIIN suloinen!!!!!!!=)

HelloShitty
Alkuperäinen kirjoittaja Toivotaan..:
HelloShitty, sinulla niin söpöisiä nuo lapsoset..onko kuopuksella punertavat hiukset?..minun pojalla on aivan punainen hiuspehko myös!!..vaavi NIIIIIIIN suloinen!!!!!!!=)
saattaa ne olla joo vähäsen. hitsi ne pikkuiset kasvaa nopeesti. meiän typy jo 2kk. vastahan se syntyi. :heart: tolla kolmosella on punertavat. ehkä kuvasta ei saa niin hyvin selvää mutta on. :D

Toivotaan..
Juu, kyllä minä tulen..ei pitäis ajatella "negatiivisesti"..mutta kyllähän se täti tietty porhaltaa taas, vaikka myöhässäkin..=(..se on niin sitkeä tuo täti!!

toivotaan
d :) b Ja toivon kyllä, että itsekin olisin nyt raskautunut. Negaa näytti, kun tein testin, mutta ei menkkoja kuulu. Toivomme todella hartaasti, että saisimme toisen lapsen pikkuneidin kaveriksi. :)

Toivotaan..
Kiitoksia peukutuksista..mutta ei auttanut, täti tuli TAAS niin ajallansa=0(..mitä tässä voi, kuin vain uutta yritystä kohden..(huokaus)..masentaa niin..

Toivon muille parempaa tärppionnea..tulkaa kertomaan miten meni..OK?!=)

Mukavaa loppukesää ja alkavaa syksyä..ehkä meillä monella on jo tämän vuoden aikana hyvinkin "pullat uunissa";)..toivotaan..

Yhteistyössä