Hakutulokset

  1. Ä

    ***TAMMIVAUVAT*** Elokuussa

    Voimia petite :hug: ! Ikävät uutiset pysäyttää miettimään, kuinka häilyväistä ja epävarmaa kaikki on - myös oma odotusaika. Riikkis75 rohkeutta töissä kertomiseen - itse stressasin saman asian kanssa vielä viikonloppuna, mutta maanantaina päräytin vauvauutisen ja ihan kivasti meni...
  2. Ä

    ***TAMMIVAUVAT*** Elokuussa

    Moikkelis! Onkos kellään ilmestyny massuun linea negraa eli pystysuoraa tummaa viivaa? Mulla oli semmonen esikoista odottaessa, mutta nyt ei oo viivoja näkyny. Jotkuthan veikkailee vauvan sukupuolta linea negran perusteella ja mulla esikoinen on tyttö...ni oiskohan nyt sit poikaa pukkaamassa...
  3. Ä

    ***TAMMIVAUVAT*** Elokuussa

    Jihuu ja jippii! Sain tänään kerrottua vauvauutisen pomolle ja kyllä tuli kevyt olo (vaikka olenkin tukevasti raskaana ;))! En muista milloin viimeksi olisin yhtä paljon jännittäny, mutta taas tuli todistettua, että onni suosii rohkeaa... Ihan asiallisesti tuumasi pomo, että eihän tämä hänelle...
  4. Ä

    ***TAMMIVAUVAT*** Elokuussa

    Mulla vaivoina ummetusta, pukamia, väsymystä, nenän tukkoisuutta ja kutinaa, turvotusta, laskeva hemoglobiini (110 viime viikolla), ajoittaista pahoinvointia, joka onneksi jo alkanut hellittää (esikoista odottaessa oksentelin läpi raskauden :x ) ja uusin kremppa eli närästys ilmesty tällä...
  5. Ä

    ***TAMMIVAUVAT*** Elokuussa

    L.a. 16. tammikuuta Äitee75...33...Koks...toinen...?...Vauva

Yhteistyössä