Hakutulokset

1. H

Paljonko pitäs juoda vihreetä teetä että se "auttas" ?

sitä löytyy myös pilleri muodossa
  2. H

Kertokaas, miksi lihominen näkyy ensimmäisenä mahassa

mulla taas laihtuminen näkyy eniten vatsan koossa, laihtuminen samoin ja ehkä jaloissakin, rintoihin ei ole vaikuttanut vielä mitenkään ja -10kg on lähtenyt uoks. siis lihominen ja laihtuminen näkyy yhtälailla vatsassa...
  3. H

Apua...syöpääkö!??

luulenpa että sulla on iskias tai jokin lihasvamma. mulla oirelee aina alaselkä vain toispuoleisesti, kipu saattaa tuntua välillä kyljessä, ja tulee noita pistoksia. soitappa lekuriin ja pyydä tarkistuttamaan alaselkäsi, yleensä lihasten kireydestä kyllä huomaa ongelman, sitten vain...
  4. H

mitä on teidän mielestä kuoleman jälkeen?

jollain tapaa uskon uudelleen syntymiseen.. tai sitten ei yksinkertaisesti mitään, ihminen vain lakkaa olemasta.
  5. H

Lastenikin kanssa tekemisissä ollut dopperi oli hyökännyt emäntänsä kimppuun ja repinyt

voihan se ollaniinkin että koiralla olltu jokin kasvi päässä ja luonne muuttunut. tosin dopperi on kyllä vaikea ja agressiivinen rotu.
  6. H

Kunka paljon tarvitset unta?

vähintään 7h mieluiten 8-10h.. :D
  7. H

Millä saada nilkkamakkarat laskemaan?

jos et ole raskaana niin kokeileppa juoda vihreää teetä ja syödä ananasta, ainakin enimmät nesteet lähtevät liikkeelle.
  8. H

Abortoisitko jos tietäisit että tulossa Down vauva?

osaahan se down-lapsikin nauttia elämästään ei vammaisuus sitä tarkoita että elämänlaatu olisi jotenkin huonompaa kuin muilla.
  9. H

Abortoisitko jos tietäisit että tulossa Down vauva?

en. lapsi olisi tervetullut sairaudestaan huolimatta.
  10. H

Auttakaa minua! Olen kyllästynyt ns. perusruokiin

tavallisen j.lihakastikkeen voi välillä muuntaa chiliconcarneksi :p makaronilaatikkoon voi myös välillä laittaa pekonia,cheddaria, savukipparikermaa ym. saa vaihtelua tavallisiin ruokiin.
  11. H

käytetäänkö lapsesi päiväkodissa käsien desinfiointiainetta?

meidän lapsilla on taikatippoja eteisessä, niitä laitetaan kun mennään aamulla hoitoon, pesevät sitten vetellä ja saippualla vielä kädet ennen puuroa.
  12. H

Mitä teillä on tänään ruokana?

chiliconcarnea ajattelin tekasta, kera riisin ja porkkanaraasteen
  13. H

Minun lapseni ei ole ikinä väsyttänyt mua enkä ole kokenut lapsen hoitoa raskaaksi enkä ole ikinä valvonut öitä lapseni takia

eikö sua sitten huolettanut että vauva vaikka tukehtuu yöllä? mä olen kyllä niin paniikki ihminen ton tukehtumisen kanssa, että pelästyin aivan sairaasti yöllä jos nukahdin kesken imetyksen vauva vierellä. esikoinen meilläkin nukkui usein vierellä, mutta kuopuksen sitten pidin omassa sängyssään...
  14. H

ÄIDIT JOILLA VÄH. 2 LASTA, KERTOKAAS

toisesta vatsa pullahti esiin jo viikolla 10 ja jatkoi kasvuaan loppuun asti aika reippaana, vatsani oli valtava pallo jo 7kuulla, kun taas esikoisesta oli söpö pieni pyöreä vatsa ihan loppuun asti. muuten en huomannut eroa edelliseen.
  15. H

Minun lapseni ei ole ikinä väsyttänyt mua enkä ole kokenut lapsen hoitoa raskaaksi enkä ole ikinä valvonut öitä lapseni takia

miten et herännyt? kuinka vauva sai rinnan suuhunsa ilman apuasi? itsellä ollut myös suht helpot lapset, nukkuneet alusta asti hyvin, esikoinen kyllä söi yöllä tiuhaan, mutta ei se haitannut , koska sai päivällä sitten nukkua vavan tahtiin. onneksi kuopus kuitenkin nukkui yönsä alusta asti...
  16. H

Sormuskielto päiväkodin työntekijöillä?

kuinka kauan olet työskennellyt hoitoalalla? itse olen törmännyt sellaisiin päiväkodintäteihin jotka ihan oikeasti ajattelevat lasten parasta ollessaan töissä, ei mieti omien arvomaailmojensa/sivilisäätyjen näkymistä ulkopuoliselle. ja nyt kun tarkemmin rupesin ajattelemaan, niin en edes ole...
  17. H

kertoisitko ap. missäpäib suomea työskentelet. rupesi huolestuttamaan että omilla lapsilla olisi hoitajana sinun kaltaisesi ihminen.
  18. H

aika hassu ajattelutapa. kyllä meilläkin töissä asiakkailla on omat sormukset, mutta työntekijöillä' ei.. niin ja ravintola alasta kysymys.
  19. H

missäpäin tälläistä tapahtuu? tuntuu kyllä aika uskomattomalta.
  20. H

Ihmettelen kahta asiaa

1. miten sitä voitaisiin valvoa? laittamalla toiselta väkisin värkit solmuun ettei vaan sikiä. 2. meillä kyllä syödään ruokapöydässä ja pestään kädet, joskus kyllä laspi livahtaa leikkimään ennen käsipesua.

Yhteistyössä