Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Ei mitään.
Mielummin ei mitään, kuin uudestaan tää sama paska....Alkuperäinen kirjoittaja Cosmopolitan:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Ei mitään.
Mun mielestä tuo on lohduton ajatus.
Uskon jälleensyntymiseen.
tää oli hyvin sanottu!Alkuperäinen kirjoittaja Blume:Samaa kuin ennen syntymääkin.
Tietääkö sen? Tiedätkö sä nyt ollees vaikka pihakoivu edellisessä elämässä?Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:Ei mitään tai sitten syntyy joksikin muuksi (ihmininen, eläin, kasvi).
Minä tiedän olleeni moni muu edellisissä elämissäni.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tietääkö sen? Tiedätkö sä nyt ollees vaikka pihakoivu edellisessä elämässä?Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:Ei mitään tai sitten syntyy joksikin muuksi (ihmininen, eläin, kasvi).
Miksei kaikki tiedä? Vai onko muut täällä ekaa kertaa? Mistä mä voisin tietää mitä mä olen ollut? En ainakaan "muista" mitään.Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:Minä tiedän olleeni moni muu edellisissä elämissäni.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tietääkö sen? Tiedätkö sä nyt ollees vaikka pihakoivu edellisessä elämässä?Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:Ei mitään tai sitten syntyy joksikin muuksi (ihmininen, eläin, kasvi).
Mistä sä voit sellaista tietää?Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:Minä tiedän olleeni moni muu edellisissä elämissäni.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tietääkö sen? Tiedätkö sä nyt ollees vaikka pihakoivu edellisessä elämässä?Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:Ei mitään tai sitten syntyy joksikin muuksi (ihmininen, eläin, kasvi).
Jotkut ovat täällä ensimmäistä kertaa, suurin osa ei muista tai ei halua tai osaa muistaa. Joillekin muistot palautuvat paloina, joillekin ne ovat alusta saakka selviä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksei kaikki tiedä? Vai onko muut täällä ekaa kertaa? Mistä mä voisin tietää mitä mä olen ollut? En ainakaan "muista" mitään.
Tiedän ja muistan asioita.Alkuperäinen kirjoittaja Siiri:Mistä sä voit sellaista tietää?
Voinko mä jotenkin muistaa jos haluaisin? Hypnoosi? Kannattaako niitä muistaa? En ole varma kyllä haluaisinko, ahdistaisi tietää ettei täältä taida koskaan päästä pois.Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:Jotkut ovat täällä ensimmäistä kertaa, suurin osa ei muista tai ei halua tai osaa muistaa. Joillekin muistot palautuvat paloina, joillekin ne ovat alusta saakka selviä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksei kaikki tiedä? Vai onko muut täällä ekaa kertaa? Mistä mä voisin tietää mitä mä olen ollut? En ainakaan "muista" mitään.