ja laihtuminen puolesttan tisseissä :D
xx 19.08.2009 #5 Riippuu ihmisestä, minulla näkyy viimeisenä mahassa.. Sehän se on helpoin peittää että ole onnellinen jos siinä näkyy ekaks..
Riippuu ihmisestä, minulla näkyy viimeisenä mahassa.. Sehän se on helpoin peittää että ole onnellinen jos siinä näkyy ekaks..
AnniHelena71harmaana 19.08.2009 #6 Mahalihoja täälläkin, siis terveydellisesti pahinta laatua (omenalihavuus), no onneksi ei ole enää paljon pudotettavaa
Mahalihoja täälläkin, siis terveydellisesti pahinta laatua (omenalihavuus), no onneksi ei ole enää paljon pudotettavaa
Houkutus 19.08.2009 #8 mulla taas laihtuminen näkyy eniten vatsan koossa, laihtuminen samoin ja ehkä jaloissakin, rintoihin ei ole vaikuttanut vielä mitenkään ja -10kg on lähtenyt uoks. siis lihominen ja laihtuminen näkyy yhtälailla vatsassa...
mulla taas laihtuminen näkyy eniten vatsan koossa, laihtuminen samoin ja ehkä jaloissakin, rintoihin ei ole vaikuttanut vielä mitenkään ja -10kg on lähtenyt uoks. siis lihominen ja laihtuminen näkyy yhtälailla vatsassa...
Yksvaan 19.08.2009 #9 Alkuperäinen kirjoittaja Muffa: Mulla näkyy takamuksessa ja reisissä. :/ Click to expand... Samma här, vasta kun tarpeeksi lihoo, niin näkyy siellä mahassa (josta se kuitenkin on helpoin myös laihduttaa pois)
Alkuperäinen kirjoittaja Muffa: Mulla näkyy takamuksessa ja reisissä. :/ Click to expand... Samma här, vasta kun tarpeeksi lihoo, niin näkyy siellä mahassa (josta se kuitenkin on helpoin myös laihduttaa pois)