Hakutulokset

  1. M

    Virallinen twilight-pino vol.3

    "Hello, Robert. I'm from Finland and I'm desperately in love with you. If you see my husband anywhere, run. Fast." Jos joku keksii jotain järkevämpää, niin täällä ollaan ideoita kovasti vailla! :wave:
  2. M

    Virallinen twilight-pino vol.3

    Laita vaan mullekin se osoite. Sitten mä voin alkaa vaivata päätäni, että mitä ihmettä mä tähän keksin? Tuleeko siihen lopulliseen juttuun meidän oikeat osoitteet? Kun eikö sieltä, minne se kirje lähetetään (fanclub?) oo tapana saada ainakin joku muodollinen vastaus? Tai ei ehkä Robin...
  3. M

    Virallinen twilight-pino vol.3

    Oi!!!!!!!!!!!!!!!! :heart: :heart: :heart: :p Thank You!!!!
  4. M

    Virallinen twilight-pino vol.3

    Ei, älä huolestu, vaan pidä itseäsi EDISTYNEENÄ fanina. :laugh:
  5. M

    Virallinen twilight-pino vol.3

    Joo Selleri, joo!!! Sä heti tajusit! :hug: Se on tota samaa sarjaa, mut se katsoo ihan sivuun ja se on läheltä otettu kuva.
  6. M

    Virallinen twilight-pino vol.3

    Niin siis piti sanomani, et tää mun koneenromu lataa tosi huonosti yleensä mitään kuvasivuja, niin tää ketju on mun paratiisi just siksi! Itse on vaikea niitä kuvia muualla katsella!
  7. M

    Virallinen twilight-pino vol.3

    Mulla on yksi kuva, josta tykkään ihan kauheasti, ja jos joku sen löytää ja laittaa tänne, niin pissisin niin hunajaa! Se on niitä kuvia, missä Rob on nahkatakki päällä jossain satamassa? ja siinä se katsoo sivuun, se kuva on vaan vissiin kaulasta ylöspäin. Eikö ollutkin hyvä kuvaus, varmaan...
  8. M

    Virallinen twilight-pino vol.3

    30 lähenee täälläkin :laugh:
  9. M

    Virallinen twilight-pino vol.3

    Voi mä varmaan tykkäisin tosta Remember Me-leffasta, mutta miksi siinä pitää olla tuo Lost-ja-joskus-aikoinaan-Roswell-tyttö? Mä en vaan tykkää siitä jotenkin yhtään.
  10. M

    Virallinen twilight-pino vol.3

    Ihanaa allaolevia oikein fiilistellä, kun pihalla sumuista ja sateista...keli, josta vain Twilight-friikki voi nauttia. http://www.youtube.com/watch?v=seYICrKnAEE http://www.youtube.com/watch?v=8jZ6uLk3dDE Jos mä nyt osasin sitten...? :whistle:
  11. M

    Virallinen twilight-pino vol.3

    Ok, siitä lataamisesta...mäkin haluan, mutta miten? Ei joku yksärillä haluis kertoa?
  12. M

    Virallinen Twilight-pino vol.2

    Iiiiiiihania kuvia, voi iki-ihastus sentään :p Mutta muutoin mun maailmani on nyt kokenut kauhean kolauksen ja en tiedä, miten ikinä selviän :'( Mulla ei siis enää näy Youtuben videot! Siis aivan yhtäkkiä lakkasi näkymästä. Kaikki asetukset on just niinkuin pitää, mutta ei vaan näy! Ei...
  13. M

    Virallinen Twilight-pino vol.2

    Kuinkahan monta versiota tuosta trailerista on nyt oikein liikkeellä? Mä olen nyt nähnyt kolme erilaista. Ei siinä siis mitään, vaikka laittaisivat koko elokuvan nettiin nyt heti :p , mutta mä haluan tietää, montako versiota (uutta) on nyt liikkeellä, että mä näen varmasti ne kaikki...
  14. M

    Virallinen Twilight-pino vol.2

    Vau, tuo Chrissyn laittama on jo todella hyvänlaatuinen versio! Ja mä aloin jo itkeä, etenkin siinä kun Bella huutaa lopussa sydäntäsärkevästi "please!" Ei sillä, etten mä olisi tuota ekaakin elokuvaa jaksanut katsella sen satatuhatta kertaa, mutta näiden trailereiden perusteella alan...
  15. M

    Virallinen Twilight-pino vol.2

    Kiitos cothis!!! Mä ollen yrittänyt löytää ton pätkän netistä, mutta tietenkään mä en siinä onnistunut! Jacobhan on oikein...vaikuttava :laugh: Mulla kun on aina mennyt hermo koko sudenretaleeseen!
  16. M

    Virallinen Twilight-pino vol.2

    Juups, en ainakaan minä tullut kyllä ajatelleeksi koko tekijänoikeusjuttua :ashamed: Mutta voisin kuvitella, että Stephenie Meyer hyväksyisi periaatteessa ajatuksen tällaisesta pienimuotoisesta suomentamisesta, kun kerran Midnight Sun kuitenkin on siellä netissä ihan saatavilla. Mutta, of...
  17. M

    Virallinen Twilight-pino vol.2

    Jaahas, Robert ja Kristen ovat sitten ilmeisesti vain lisänneet huhuja suhteestaan, ne on olleet parissa konsertissa yhdessä, yrittäen olla piilossa tosin... Ovatko Edward ja Bella siis yhdessä myös tosielämässä?!
  18. M

    Virallinen Twilight-pino vol.2

    Mä katselin elokuvan taas eilen. Sitten ajattelin alkaa lukea koko sarjaa taas alusta. Ja kohta jo tulee New Moon katsottavaksi. Joten ei kai toivoakaan, että tästä (ihanasta) suosta tulee noustua vielä pitkiin pitkiin aikoihin :whistle:
  19. M

    Virallinen Twilight-pino vol.2

    Ilmoitan vaan, että Midnight Sunin 3. luku on valmis, käännettynä suht koht sujuvalle suomenkielelle! Voin sitä sitten laittaa tarvitseville tai jos niille on joku oma paikka tai jotain. Kumminkin, sen verran sanon tässä, että mulla ei ole käsissä Twilightin suomennosta, joten mun suomennos...

Yhteistyössä