Hakutulokset

  1. A

    11/08 masunkasvattajien murut *elokuussa*

    Imurointi on pop :D Formulan kyytissä :D
  2. A

    11/08 masunkasvattajien murut *elokuussa*

    Mies hoiti pojan viime yönä :heart: Mä nukuin olkkarin sohvalla onnellisena korvatulpat päässä ja sain nukuttua. Ihan eri fiilis aamulla :) Pitää vaan vääntäytyä sinne sohvalle useammin =) Kiitos Luminka rohkaisevista sanoista :hug: Onneksi olkoon Hansu ensiaskeleista! Meillä alkaa...
  3. A

    11/08 masunkasvattajien murut *elokuussa*

    Täällä kans itkuraivareita yöllä. Jo kahtena yönä huutanut kolmesta neljään. ja tähän päälle vielä "normaalit" heräilyt. Mä oon niin rikki ja loppu tähän yöhulinaan. Haluaisin niin vaan nukkua :'( Jo 9 kuukautta tätä, kuinka kauan pitää vielä jaksaa :'(
  4. A

    11/08 masunkasvattajien murut *elokuussa*

    Voisko joku neuvoa miten saisin kuvan lisättyä?
  5. A

    11/08 masunkasvattajien murut *elokuussa*

    Iru: onneksi olkoon plussasta! Ihanaa! Täällä kova vauvakuume, mutta lupasin itelleni että pudotan eka 10% painoa, ennen ku aletaan yrittään :) Ihan hyvällä mallilla pudottelu menossa! Onkos muilla kova kuume/yritys päällä? Viikonloppu vierähti ihan vauhdilla, ei jaksanu kirjotella...
  6. A

    11/08 masunkasvattajien murut *elokuussa*

    Meitähän on monta yökukkujaa :) :( Kiitos tuesta! Harvemmin Nooa siis ihan hereille asti herää, puoliunessa ährää, mut kuitenkin joudun sen verran heräämään et unet häiriintyy. Meillä oli pitkään pinnasänky sivuvaununa, niin ei tarttenu mulla nousta sängystä. Nyt viikon ollu sänky omalla...
  7. A

    11/08 masunkasvattajien murut *elokuussa*

    Huomenta! Täällä väsy päällä, yö taas yhtä heräilyä. Nooa herää 1-5 krt/yö, pyörii sängyssä, nousee istumaan, itkee. Kerran imetän aamuyöllä. Yhtään täyttä yötä ei oo meillä vielä nukuttu :( ja poika ylihuomenna 9 kk! Alkaa usko jo loppuun.. kohtalotovereita?? Muuten onneksi...
  8. A

    11/08 masunkasvattajien murut *elokuussa*

    Hei! Mahtuuko vielä sakkiin? :) Meillä 7.11.08 syntynyt poika ja Helsingissä asustellaan. Olisi kiva saada mammakavereita :)

Yhteistyössä