Hakutulokset

  1. Tipsutin

    Kyllä se vaan, kuulkaa, on niin, että

    Ääh, alko tekemään mieli savulohta ihan hirveesti!!! Senkin :kieh: :D
  2. Tipsutin

    Lounaaksi jauhelihasta??

    Kokeilen aurajuusto pullia/pihvejä :p Saa nähdä kumpia tulee, kun yleensä saanut taikinasta liika löysää :snotty: :D Thx :flower:
  3. Tipsutin

    Lounaaksi jauhelihasta??

    Mitä tekisin perunoiden kaveriksi jauhelihasta? Aikaa vajaa tunti ja aineksia löytyy kyllä vaik mihin, mut oisko jotain uusia ehdotuksia? Vai ihan vaan kastiketta... |O
  4. Tipsutin

    Päivän ruoat

    Pottuja ja makkarakastiketta syöty jo ja illaksi ei mitään hajua....
  5. Tipsutin

    Millon tää univelka helpottaa??

    Mulle on toi kahvinkeitto käynyt kanssa aika hankalaksi! Mut kaikkein hulluimmat mokat on käyny tossa ruuanlaitossa, kun oon mm. polttanut perunat pohjaan, soittanut miehelle et tuleeko kohta, kala ois valmista. Viiden min päästä ihmetelly mikä palaa -> kalahan se uunissa palaa. Siis ihan ihme...
  6. Tipsutin

    Millon tää univelka helpottaa??

    Täällä kans tuntuu ettei välillä liiku päässä mikään, ku niin jumalattoman poikki katki halki |O Mulla ainakin tuo ulkoilu hiukan jelppaa. Ja muutenkin se et lähtee johonkin vaikkei ois yöllä kunnolla nukkunutkaan. Kotona ku lojuu niin oon ihan huurussa :whistle: Vaik välillä sais kunnolla...
  7. Tipsutin

    ***Kesämasut 2009 VOL.3***

    Syvä osanotto Miriyam :flower: Voimia kevääseen :hug:
  8. Tipsutin

    V*ttu kun ärsytti (narinaa lapsiperheparkeista)

    Todella raivostuttavaa kyllä!!! |O
  9. Tipsutin

    Nyt SÄHKÖLASKUT esille!!!

    240 neliöinen omk, suora sähkölämmitys 1.1.2010-28.02.2010 yht. 7805kWh 661,49 ? Ja tämmönen on ihan normi lasku... 500-700 ? 2kuukaudelta.
  10. Tipsutin

    Suolen tyhjentyminen synnytyksen alkaessa??

    Epäsäännöllisten alkaessa alkoi myös tyhjentyminen, mut sit kun säännöllistyi supparit niin loppui tyhjentyminen ja loput tulikin sit toimituksen yhteydessä :whistle: :D
  11. Tipsutin

    kuukautiset imetyksen jälkeen

    Mulla alkoi ensimmäiset kuukautiset vasta 3kuukautta imettämisen loputtua ja kierto heitteli 26-42 välillä eli mulla ainakin oli epäsäännölliset vaikka ensin luulin et säännöllistyi siihen 26 =) Tuon 42kierron jälkeen saatiin plussa joten en tiedä oisko kuinka nopeasti säännöllistyneet.
  12. Tipsutin

    ***Kesämasut 2009 VOL.3***

    Onnittelut Sisulle synttäreistä :flower: Eihän sitä ikää tarvi juhlia vaan syntymäpäivää :D Lenni Todellakin annat mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos tuommoiset kommentit. En tiedä anoppipuolen tarkoitusperiä mut kyllä on ihme pätemistä, jos tuommoisesta kehtaa mainita...
  13. Tipsutin

    Tämä ois niin minun talo!!

    Ihana :flower:
  14. Tipsutin

    Mä arvasin!!!! Mies jäi kiinni!!!

    :laugh:
  15. Tipsutin

    Sormiruokaa ja karkeaa sosetta hampaattomalle?

    Mulle nyt tulee ekana mieleen, et niinhän hän oppii syömään... Et ei kai kukaan heti osaa pureskella ruokaansa.... :D Meillä 9kuinen syö leipää, hedelmiä, vihanneksia ja ihan hyvin tuo mutustaa vaikkei hampaita ole vielä suu täynnä. Omassa rauhassa, mitä väliä sillä on kuin kauan siinä...
  16. Tipsutin

    Paljonko 8-kuisen vauvan pitää juoda korviketta vuorokaudessa?

    6dl taitaa olla minimi, mut meillä päivästä riippuen 4-8dl
  17. Tipsutin

    Kuinka kauan esikoisen synnytys kesti?

    Yhteensä 12tuntia, joista 8 sairaalassa ja ponnistus 30min. Ja omin avuin.
  18. Tipsutin

    Sauna, auttoiko synnytyksen käynnistymisessä sinulla?

    Mä voisin veikata et meillä edesauttoi asiaa, kovat löylytykset ja päälle sitä toista ässää niin lähti veret ja hormoonit hyrräämään... Mut en ole varma :D Toivottavasti sulla jelppaa :flower:
  19. Tipsutin

    Kysymys vieraskoreille ihmisille :D

    Koti ennemmin, mut kerkeehän tossa vartissa molemmat B)
  20. Tipsutin

    Pitäkää peukkuja mulle =)

    d =) b

Yhteistyössä