Tämä ois niin minun talo!!

Miuski harmailee
Tuollainen talohan ei olisi pelkkä koti - se olisi elämäntapa. Sen verran siitä huolehtimiseen pitäisi uhrata aikaa, rahaa ja rakkautta. Mutta toisille tämä elämäntapa on se ainoa oikea.
 
Alkuperäinen kirjoittaja NaimakasPuuhaSiviä:
Alkuperäinen kirjoittaja sommarcat:
tää talo on ollut täällä aiemmin esittelyssä, oliko sun toimesta vai jonkun muun, sitä en muista. Ihana maalaismiljöö!
Ihan totta? Ei ollut kyllä mun, mä bongasin tämän vasta eilen illalla etuovesta ja ihastuin =)
mä oon ton joskus linkittäny johonkin unelmatalo-ketjuun, kun rakastan pohjalaistaloja! ja toi ny henkii sitä maailmaa.

tässä mulle! http://kuluttaja.etuovi.com/crometapp/product/realties/common/public/search/item/item.jsp?portal=eo&list_id=12665804823260&itemcmd=move13&listSize=14&doListClickStat=true&itemgroup_id=50.1&itemgroup_id=50.7&item_id=41.1258571
 
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
:flower:
Koskas me muutetaan?
Siinä ois meille molemmille omat tuvat ja lapsetkin mahtuis oikein kivasti sinne sekaan.

Aivan ihana.
Tarvis saada se siirrettyä ensin vähän lähemmäs sivistystä, kun mun pitäis mennä kouluun syksyllä - Turkuun ilmeisesti. Ja tuolta on vähän pitkä matka kulkea joka päivä :snotty:
 

Yhteistyössä