Kysymys vieraskoreille ihmisille :D

  • Viestiketjun aloittaja Heidi
  • Ensimmäinen viesti
Heidi
Kumman haluat mielummin olevan tiptop, itsesi vai kotisi, jos tulee yllätysvieraita?
No, harvoinhan sitä nykyään (meille ainakaan ) yllätysvieraita tulee, mutta joskus joutuu vartin varoitusajalla miettimään että siivoanko nuo lelut tuosta pois vai väkerränkö oman tukan kuntoon.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja No:
Koti. Mulla oli vielä yöpaita päällä kun ekat ristiäisvieraat tulivat.. mitäs tulivat tunnin etuajassa..
Tolloja vieraita.

Mulle on jokin ihme pinttymä tullut tästä kodin siisteydestä. En halua että kukaan ajattelee että miksi tuo laiskimus ei pidä kotia aina kunnossa. Olen siis ä-lomalla. Kahden pienen muksun kanssa tuntuu vain välillä melko haastavalta pitää paikat aina kuosissa..

 
muumibuumi
Kyllä meillä on sellainen ajatus, että eka siivotaan talo ja sitten emäntä.. Mut lapsen myötä oon vähän hellittänyt. Nykyään ajattelen, niin että lelut saa olla levällään lattialla, kunhan pöydät ja muu siisteys on ok. Eli ne mitkä on aikuisten jälkiä, on siivottu.

Jokainen jolla on lapsia, tietää kuinka äkkiä ne lelut leviää, joten lelujen sotku ei haittaa..
 
Anne
En oikein osaa sanoa kun heti aamusta käyn suihkussa ja laitan itseni "tiptop" vaikkei mitään menoa olisikaan ja siivoilen kotia. Mutta jos molemmat olisi retuperällä kuitenkin, niin koti kuin itseni niin eka nopeasti yrittäisin sukia itseni ja sitten kotia vähän siistimmäksi.
 
ar
Hello!
Meilläpäin``oikea``yllätysvieras tai perhe on sellainen, että ei tule ilmoitusta edes
varttia aikaisemmin. Joten kun pihaan ajaa auto, eipä siinä ehdi olla kuin aunaturell vaikka
saunasta tulleena kylpytakissa, (tosi ärsyttävää, näin kännyköiden aikana)
sillä hetkellä mietin lähinnä mitkä vaatteet saisi puettua nopeimmin päälle.
Joten´´emäntää`´leikkiessä alan vasta kahvinkeiton puolivälissä hahmottamaan,
miltä meillä näyttää ja miltä voisi näyttää, jos olisin ollut tietoinen yllätysvieraista,
vaikkapa sen vartin aikaisemmin.
Miehen puolen suku ei pyynnöistä huolimatta osaa kuin `yllättää´
kerta toisensa jälkeen. Joskus mieleni minun tekisi jättää pakkaseen palelemaan koko konkkaronkka
anopit ja apet kaikki muut, kun eivät osaa tapoja Tasan ei mene...
Mutta tästä yhteenvetona: kunhan on vaatteet päälläni.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja tiuku:
ne lelut jos sulla on aina pa...kaista. harmittaa...
Sori en nyt oikein tajunnut tätä.

Ei meillä mielestäni likaista ole, vessatkin pesen lähes päivittäin ym. Sotkuista kyllä saattaa olla :(

En itse jaksa laittautua joka päivä, jos ei ole varsinaista menoa tai kukaan tulossa kylään. Suihkuissa tietysti käyn päivittäin.

Mutta olen vaan niin vieraskorea ja nolo ihminen, että en halua että kukaan "vieras" näkee mua ihan koti-"oloisena" :D
 
No
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja No:
Koti. Mulla oli vielä yöpaita päällä kun ekat ristiäisvieraat tulivat.. mitäs tulivat tunnin etuajassa..
Tolloja tosiaan.. Ei kai vaan anoppi ollut kyseessä?
Kiva kun olette samaa mieltä. Ei ollut anoppi tällä kertaa syyllinen, mulla on kyllä maailman vaivattomimmat appivanhemmat.
 
jjj


Ei meillä mielestäni likaista ole, vessatkin pesen lähes päivittäin ym. Sotkuista kyllä saattaa olla :(

En itse jaksa laittautua joka päivä, jos ei ole varsinaista menoa tai kukaan tulossa kylään. Suihkuissa tietysti käyn päivittäin.

Mutta olen vaan niin vieraskorea ja nolo ihminen, että en halua että kukaan "vieras" näkee mua ihan koti-"oloisena" :D[/quote]

ihan normaalit lasten leikit ei ketään haittaa=)=). kyse on enemmänkin siitä sun omasta itsetunnosta sitten. laita vaikka kaappiin valmiiksi ne _äkkiä päälle-vaatteet...
 
haa
Alkuperäinen kirjoittaja No:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja No:
Koti. Mulla oli vielä yöpaita päällä kun ekat ristiäisvieraat tulivat.. mitäs tulivat tunnin etuajassa..
Tolloja tosiaan.. Ei kai vaan anoppi ollut kyseessä?
Kiva kun olette samaa mieltä. Ei ollut anoppi tällä kertaa syyllinen, mulla on kyllä maailman vaivattomimmat appivanhemmat.
eli harvoin näkee?=)
 

Yhteistyössä