Millon tää univelka helpottaa??

Vaikka kuinka oon nukkunu kaks yötä nyt suht ok, toissa yön nukuin loistavasti, mutta viime yönä pojat heräili taas. Ja vaan kaks yötä valvoin ja keräsin velkaa...
En oo kyllä käyny pihalla ollenkan, varmaan vaikuttaa... :/
 
täällä sama, välissä sa nuukkua suth ok ja välillä huonommin.

mutta yksi mikä mua auttaa on kun syön joka päivä monivitaamiini pillerin , se auttaa väsymykseen. niin ja käy kerran tai pari pihalla päivässä niin nukkuu sen ajan minkä nukkuu niin sikeämmin ja on virkeämpi olo

suosittelen :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Kuolema kuittaa univelan :hug: Mulla sama homma, välillä tuntuu jo, et päässä heittää, kun niin vähillä unilla...
Ku mä en normaalisti valvo näin paljoo. Vesirokko pojilla ja vanhemmalla äity niin pahaks että oltiin osastolla ja siitä univelat. Ei taho muistaa enään kuinka univelka vaikuttaa
 
Alkuperäinen kirjoittaja sannulii:
täällä sama, välissä sa nuukkua suth ok ja välillä huonommin.

mutta yksi mikä mua auttaa on kun syön joka päivä monivitaamiini pillerin , se auttaa väsymykseen. niin ja käy kerran tai pari pihalla päivässä niin nukkuu sen ajan minkä nukkuu niin sikeämmin ja on virkeämpi olo

suosittelen :hug:
Joo, mä luulen että mä kaipaan raitista ilmaa. Otan pienemmät mukaan piahlle ainaki lumitöihin.
 
Täällä kans tuntuu ettei välillä liiku päässä mikään, ku niin jumalattoman poikki katki halki |O Mulla ainakin tuo ulkoilu hiukan jelppaa. Ja muutenkin se et lähtee johonkin vaikkei ois yöllä kunnolla nukkunutkaan. Kotona ku lojuu niin oon ihan huurussa :whistle:

Vaik välillä sais kunnolla nukuttuakin ja olo helpottais ni ei tarvi ku yks huono yö ja olo taas ihan p**** :$ Mut ehkä sit 20vuoden päästä saa vaan nukkua :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Timo:
Mikset nuku öisin ap? Nukkusit yöt niin ei väsyttäis
Vai sun logiikallako mun olis pitäny vetästä korvatulpat korviin ja vetää sikeitä ku lapset on kipeitä?
Ja lastenosastolla tuumata hoitajille että toi meijän vieruskaveri huutaa niin paljon et mä lähden kotiin nukkumaan, hoitakaa poika.
 
Sisu harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja Tipsutin:
Täällä kans tuntuu ettei välillä liiku päässä mikään, ku niin jumalattoman poikki katki halki |O
No joo, eilisaamuna kyllä huomasi, et oli hiukan väsyny, kun noustiin ylös. Ensin keitin aamukahvia silleen, et kahvipannu oli tiskipöydällä, ja kahvi tulvi suodattimesta ja tippalukosta yli, tuli kiva sotku...
Sit kun laitoin pienelle perunan kiehumaan, ja menin vilkasee kattilaa, niin koko pottua ollu siellä kattilassa, pelkkä vesi vaan kiehu...

Tätä tämä jatkva univelka teettää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja Tipsutin:
Täällä kans tuntuu ettei välillä liiku päässä mikään, ku niin jumalattoman poikki katki halki |O
No joo, eilisaamuna kyllä huomasi, et oli hiukan väsyny, kun noustiin ylös. Ensin keitin aamukahvia silleen, et kahvipannu oli tiskipöydällä, ja kahvi tulvi suodattimesta ja tippalukosta yli, tuli kiva sotku...
Sit kun laitoin pienelle perunan kiehumaan, ja menin vilkasee kattilaa, niin koko pottua ollu siellä kattilassa, pelkkä vesi vaan kiehu...

Tätä tämä jatkva univelka teettää.
Mulle on toi kahvinkeitto käynyt kanssa aika hankalaksi! Mut kaikkein hulluimmat mokat on käyny tossa ruuanlaitossa, kun oon mm. polttanut perunat pohjaan, soittanut miehelle et tuleeko kohta, kala ois valmista. Viiden min päästä ihmetelly mikä palaa -> kalahan se uunissa palaa. Siis ihan ihme mokia. Onneksi ei mitään vakavampaa!!! :headwall: :LOL:
 

Yhteistyössä