Hakutulokset

  1. D

    ei jumalauta..mitä ootte mennyt tekemään näille sivuille...

    juu, ei hyvältä näytä.. luulin että mun kone on menny sekasin, mutta eipä taida ollakaan.. :kieh: |O
  2. D

    ALLEKIRJOITA TÄMÄ ADRESSI

    Kävin allekirjoittamassa, mutta paljon vielä tarvitaan nimiä listaan.. joten hopi hopi muutkin mammat.. :D
  3. D

    vaippaongelma!

    mä suosittelisin Lidl:n sitä isointa vaippaa.. ainakin meillä pitää tosi hyvin.. (tosin muksu jonkin verran kevyempi , mutta uskoisin että tuo olisi teillekin hyvä vaippa.. )
  4. D

    PÄIVÄNPAISTE!!!!!

    \ eipä taida löytyä netistä tuota kisaa.. kyseessä on siis Aamupostissa oleva päivänpaiste kilpailu. ( Aamuposti ilmestyy Hyvinkäällä ja lähimaastossa ) Kilpailussa on tänä vuonna 275 toinen toistaan suloisempia pienokaisia.. :heart:
  5. D

    PÄIVÄNPAISTE!!!!!

    Mun muksu myös samassa kisassa, numerolla (piip).. enpäs sanokaan.. mun mielestä kuitenkin nuo kaikki osallistujat ovat toinen toisiaan suloisempia :heart: enkä heitä kaikkia pysty äänestämään, joten tsemppiä kisaan.. ps. suloinen muksu sinullakin.. :heart:
  6. D

    2v rytmit

    \ peesailen tätä.. niin on kuin minun kirjoittamani.. sama rytmi siis meilläkin ja sopii perheellemme tosi hyvin.. =) tosin sänkyyn aina klo 22, mutta nukahtaa 22-23.30..
  7. D

    Pariisin Disneyland

    Hei! Tässä sinulle toivottavasti mukava linkki.. Hyvää matkaa!! =) http://www.armleg.com/disney/viewforum.php?f=1&sid=44c71ba676c4c289bdbbee8e11592f57&mforum=disney PS. perheemme kävi siellä 2001 ja tyttö 13 v. lähtee sinne kaverin perheen kanssa uudestaan nyt huhtikuussa 2007. Mahtava...
  8. D

    Kakkukuvapinotus, se odotuksenmukainen ;)

    pakko laittaa puumerkki tähän, että löydän myöhemmässä vaiheessa..
  9. D

    Kuinka monta lasta?

    \ heippa. mulla on melkein samanikäset lapset kuin sulla. tyttö täytti just 13 vuotta ja taapero 2 vuotta.. jäin yksinhuoltajaksi muutama päivä sitten..
  10. D

    Huomenna olen virallisesti yh-äiti..

    \ kiitos sinulle.. :flower: =) eiköhän tämä tästä. ensin tunti kerrallaan, sitten päivä ja ehkäpä joskus jopa jo viikko kerrallaan..
  11. D

    Huomenna olen virallisesti yh-äiti..

    Eli huomenna se sitten tapahtuu.. olen siis virallisesti yh-äiti. Mieheni muuttaa Kreikkaan (kotikyläänsä) ja minä jään hoitamaan kahta lastamme tänne koto-Suomeen.. toisaalta olo on helpottunut, toisaalta itkettää niin mahottomasti.. tunteet heittävät vuoristorataa ihan jatkuvasti. Päätös oli...
  12. D

    2v pojat...pituus/paino?

    tänään oli meilläkin vihdoin toi 2-vuotis neuvola (täyttää ylihuomenna tuon maagisen 2-vuoden rajan..) pituus 85.5 cm ja paino 10.8 kg (märän vaipan +bodyn kanssa punnittuna) äidin herttainen pikkumies :heart: =) (neuvolakortista luntattua..)
  13. D

    ero tulossa

    kiitos! :flower: =) onneksi minulla on ihanat vanhemmat, jotka asuvat lähellä ja auttavat aina tarpeen vaatiessa.. tämä pelastaa paljon. en osaa vielä sanoa, kuinka paljon tämä tilanne vaikuttaa lapsiin ja vaikuttaako ainoastaan negatiivisesti. tuntuu, että teinini jopa saattaa tuosta...
  14. D

    1v 10kk eikä kiinnostunut itse syömisestä, onko muita?

    meillä poika täyttää ylihuomenna 2 vuotta. Hänellä on ollut kausia, että välillä syö täysin itsenäisesti ja välillä täytyy syöttää.. nyt on taas sellainen kausi menossa, että ei halua itse syödä. Eipä tuohon taida olla muuta keinoa, kuin odotella sitä oman kiinnostuksen alkua..
  15. D

    Mika on seuraava ja viimeisin matkanne ?

    viimekesänä lomailtiin kuukausi Kreikassa ja ensi kesänä mennään kuukaudeksi Kreikkaan.. B) (ja sitä seuraavana, ja sitä seuraavana ja .. ) B) *kaipaisi vaihtelua*
  16. D

    Miksi haet yksinhuoltajuutta ?

    \ meillä vähän samantapainen tilanne. mies muuttaa Kreikkaan töihin ja minä jään hoitamaan muksuja Suomeen. yksinhuoltajuus on niin paljon helpompi tässä tapauksessa..
  17. D

    ilta vellistä???

    meillä poikanen 2v juo vieläkin joka ilta pullollisen velliä ja musta se on vaan hyvä juttu.. on niin hitsin huono syömään muuten, joten saa edes tuosta vellistä mahan täytettä.. =)
  18. D

    G:lemmikkiliskoistanne..

    :attn: eikö kellään ole liskoja? :D
  19. D

    ero tulossa

    \ me emme vielä voi muuttaa, koska tyttäremme käy ylä-astetta täällä Suomessa. hän ei pärjäisi kreikankielisessä koulussa.. suunnitelmissa tosin on, että perheemme yhdistyy taas kolmen vuoden kuluttua, jolloin tytär lopettaa ylä-asteensa.. =) täytyy vain toivoa, että kaikki menee...
  20. D

    puhuminen

    sanoja odotellaan vielä. poikanen täyttää kahden viikon päästä 2 v.. =)

Yhteistyössä