2v pojat...pituus/paino?

Menee vähän asian vierestä.. Mutta minkä painoisia teillä on pojat olleet 1,5 vuotiaaana jos 2 v on yli 14 kg? Kysyn siksi että meidän 1,5 v poika painaa 13,6 kg, ja hänen täytettyään 2 v on meille näillä näkymin syntymässä toinen lapsi, ja olen pohtinut sisaristuinta vaunuihin, mutta niiden painoraja on vain 15 kg. Eli jos painon nousu jatkuu tätä tahtia niin sisaristuimeen ei ole mitään asiaa. Mutta eikös painonnousun pitäisi tässä vaiheessa hidastua?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.01.2007 klo 13:21 77mm kirjoitti:
Menee vähän asian vierestä.. Mutta minkä painoisia teillä on pojat olleet 1,5 vuotiaaana jos 2 v on yli 14 kg? Kysyn siksi että meidän 1,5 v poika painaa 13,6 kg, ja hänen täytettyään 2 v on meille näillä näkymin syntymässä toinen lapsi, ja olen pohtinut sisaristuinta vaunuihin, mutta niiden painoraja on vain 15 kg. Eli jos painon nousu jatkuu tätä tahtia niin sisaristuimeen ei ole mitään asiaa. Mutta eikös painonnousun pitäisi tässä vaiheessa hidastua?
Hidastuuhan se, mutta meillä on esim. tullut 3 kuukaudessa lisää painoa melkein 400 g. Siis siitä kun täytti 2 vuotta, että ei se ihan vielä ole hidastunut...
 
ison pojan äiti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.01.2007 klo 13:21 77mm kirjoitti:
Menee vähän asian vierestä.. Mutta minkä painoisia teillä on pojat olleet 1,5 vuotiaaana jos 2 v on yli 14 kg? Kysyn siksi että meidän 1,5 v poika painaa 13,6 kg, ja hänen täytettyään 2 v on meille näillä näkymin syntymässä toinen lapsi, ja olen pohtinut sisaristuinta vaunuihin, mutta niiden painoraja on vain 15 kg. Eli jos painon nousu jatkuu tätä tahtia niin sisaristuimeen ei ole mitään asiaa. Mutta eikös painonnousun pitäisi tässä vaiheessa hidastua?
Olen kanssa miettinyt että milloinkohan se kasvu hidastuu pikkasen edes...toki on hienoa että poika kasvaa...

1-vuotisneuvolassa pojan paino oli yli 13 kg, pituutta 83cm
(vanhemmat kummatkin pitkiä)

Mietityttää myös noi sisarusrattaat painon takia...ja samalla olen kyllä miettiny muita painorajoituksia kuten ostoskärryjä ym.
(sori asian vierestä)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.01.2007 klo 12:49 ison pojan äiti kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.01.2007 klo 13:21 77mm kirjoitti:
Menee vähän asian vierestä.. Mutta minkä painoisia teillä on pojat olleet 1,5 vuotiaaana jos 2 v on yli 14 kg? Kysyn siksi että meidän 1,5 v poika painaa 13,6 kg, ja hänen täytettyään 2 v on meille näillä näkymin syntymässä toinen lapsi, ja olen pohtinut sisaristuinta vaunuihin, mutta niiden painoraja on vain 15 kg. Eli jos painon nousu jatkuu tätä tahtia niin sisaristuimeen ei ole mitään asiaa. Mutta eikös painonnousun pitäisi tässä vaiheessa hidastua?
Olen kanssa miettinyt että milloinkohan se kasvu hidastuu pikkasen edes...toki on hienoa että poika kasvaa...

1-vuotisneuvolassa pojan paino oli yli 13 kg, pituutta 83cm
(vanhemmat kummatkin pitkiä)

Mietityttää myös noi sisarusrattaat painon takia...ja samalla olen kyllä miettiny muita painorajoituksia kuten ostoskärryjä ym.
(sori asian vierestä)
Juu. Kyllä se siltä näyttää että jää meillä sisaristuin ostamatta ja siirrytään suosiolla katselemaan tuplarattaita.
 
tänään oli meilläkin vihdoin toi 2-vuotis neuvola (täyttää ylihuomenna tuon maagisen 2-vuoden rajan..)

pituus 85.5 cm ja paino 10.8 kg (märän vaipan +bodyn kanssa punnittuna)


äidin herttainen pikkumies :heart: =) (neuvolakortista luntattua..)
 

Yhteistyössä