Hakutulokset

  1. Ryysyrannan rinsessa

    Vanhat nimensä vaihtaneet palstalaiset?

    Antakaas pikapäivitystä. Kuka nyt on kuka ja kenen kanssa?:D
  2. Ryysyrannan rinsessa

    ruoka-asiaa.

    Nyt on tullut pakkorako budjetoida sapuskat seuraavaksi 2 vkoksi että rahat riittää (damn...) päätin sitten kokeilla ruokalistan tekoa, eli ostasin kerralla kaupasta ruuat seuraavaan rahapäivään asti. Tässäpä sitten listaa lämpimien ruokien osalta, lapset syö lounaan koulussa/tarhassa joten...
  3. Ryysyrannan rinsessa

    Unicef kävely, nälkäpäiväkeräys jne jne...

    Jokos tämä topiikki on ruodittu? Sarvi kasvaa otsassa näiden "vapaaehtoisten" keräysten kanssa. Meillä lapset Lapin yliopiston harjoittelukoulussa, ja juuri äsken laskin wilmasta 8 viestiä koskien tätä rahan kerjäystä. :kieh: Viimeisimmässä viestissä opettaja sanoo vielä "...
  4. Ryysyrannan rinsessa

    Hoitoalalle pyrkiessä lääkärintodistus....

    koskee siis mitä? Mitä haetaan tolla todistuksella? Lähinnä nyt mietin sitä että voidaanko opiskelu/työpaikka evätä esim masennuslääkityksen tms vuoksi.
  5. Ryysyrannan rinsessa

    Guess laukkujen "asiantuntijat"...

    kiitos avusta =)
  6. Ryysyrannan rinsessa

    Mistä tietää olleensa liian kauan pois palstalta???

    Ilmeisesti siitä kun en enää meinannut löytää kirjaudu sisään kohtaa:laugh: Oli mulla asiaakin....onko mitenkään mahdollista olla raskaana jos menkat tulee suht normaalisti (lue helvetillinen vuoto) , ja sterilisaatio tehty 2 kk sitten???? Nyt tuntuu ku joku liikkus mahassa:snotty:
  7. Ryysyrannan rinsessa

    Kokemuksia Essuresta?

    Itse toimenpiteesta? kauanko kesti, oliko kivulias? Mulla aika ens kuussa siihen, ja vähän hirvittää kun täällä on niitä tehty alle 100 kpl.... Ja siitä jälkitarkastuksesta sen verran et onko jollaki käynyt niin ettei toimenpide toiminut toivotusti?
  8. Ryysyrannan rinsessa

    Korvatulehduksista..

    Elokuusta lähtien minulla ja pojalla on ollut peräkkäin nyt 3 korvatulehdusta. Johon siis syöty antibiootit, ja uusi heti, sillä erolla että menee aina eri korvaan se tulehdus. Siis mulla ja lapsella kummallakin samallalailla. Mikä ihme voi aiheuttaa tämmöstä? Ymmärrän et pienellä voi...
  9. Ryysyrannan rinsessa

    Paljonko hintaa vauvan bootseille?..

    Tossa ois huonoa kuvaa. Mitä maksaisit? Aitoo nahkaa.:xmas:
  10. Ryysyrannan rinsessa

    Lapsen todistus....mielipiteitä?

    Äidinkieli ja kirjallisuus; suullinen ilmaisu hyvä kielentuntemus kiitettävä lukeminen kiitettävä kirjoittaminen kiitettävä A1 englanti; suullinen ilmaisu hyvä sanasto ja rakenteet kiitettävä Matematiikka peruslaskutoimitukset kiitettävä soveltaminen kiitettävä geometria...
  11. Ryysyrannan rinsessa

    Muistuttakaapas mua vielä..

    miksi sitä afron omaavaa pissiksen alkua ei voi kiusata jos tämä pissiksen alku harrastaa sitä itse koulussa?:kieh:
  12. Ryysyrannan rinsessa

    Radiossa juttua, palstasta vai vauvalta?

    Koskien miehen alapäässä olevaa läskiä tms? Onks linkkiä juttuun?:ashamed:
  13. Ryysyrannan rinsessa

    Jos saisitte nyt päättää koulutuksenne uudelleen...

    niin mitä te tekisitte, ja miksi? Mulla tilanne se että merkonominpaprut on 10 ov päässä, ja ne suoritan tulevana syksynä. Sitten on tilanne täysin auki. Kaupanalan työt ei kiinnosta, eikä juuri ole mahdollisuuksiakaan istua tiskillä kymmeneen illalla. Antakaa vinkkejä, tai kertokaa miten...
  14. Ryysyrannan rinsessa

    OIKEASTI halvat silmälasit...

    Niin että mistä? Joka paikassa toitotetaan 29€, mutta totuus lienee hyvin kaukana tuosta. Kokemuksia ja hintoja kehiin, liikkeiden nimineen päivineen. Ja yksitehot ois kyseessä.:xmas:
  15. Ryysyrannan rinsessa

    Takin hihansuiden tummentumat ja ratkaisu!

    Lopultakin löytyi aine jolla vaaleasävyisen takin tummat tahrat ja muut tummentumat katoaa. Finish astianpesuaine jauhe! Vaaleenpunainen (täysin tummentumilla oleva takki) pesuhuoneen lattialle, kostutus, jauhetta siihen, tiskiharja, ja eiku hinkkaamaan aine tasasesti takkiin. Pahoja tarhoja...
  16. Ryysyrannan rinsessa

    Mitä erikoisempaa ruokaa teette v.loppuna?

    Enkä siis aja takaa mitään karjalanpaistia:D Meillä oli viime vloppuna tortilloja, niistä tykkää lapsetkin. Oisko jotakin vinkkejä mitä tänään laitettais?:)
  17. Ryysyrannan rinsessa

    Texaspulla ohjetta teidänkin iloksi ;)

    Tällä ohjeella tein eilen illalla ihanaa pullaa... 0,75 dl tavallista sokeria 0,75 dl fariinisokeria (nypi sormissa ihan pieneksi muruksi, ellet sitten avaa ihan tuoretta purkkia joka ei ole vielä ehtinyt paakkuuntua) 1rkl kanelia vähän voita (ota ajoissa huoneenlämpöön pehmenemään)...
  18. Ryysyrannan rinsessa

    Kingstonin muistikortin omistajat hox!!!!

    Tulipa sitten inhottava yllätys kun aloin siirtämään kortilta kuvia koneelle. Kortti hävitti noin 100 kuvaa taivaan tuuliin jättäen ainoastaan viimeisen vuorokauden aikana kuvatut kuvat. Pikasella netin selailulla selvisi että tätä tapahtuu harmittavan usein Kingstonin muistikortilla. Eli...
  19. Ryysyrannan rinsessa

    G: Näkyykö kuvassa reikä, ja huutisapua.....

    Ostin villapuvun huutiksessa. Myyjän mukaan virheettömän. Sain puvun kotiin, täynnä reikiä jne eikä myyjä myönnä. Lähettelee vain kuvia joissa mun mielestä reikä näkyy, ei aio hyvittää tms. Kertokaapa, näettekö reikää? yllä myyjän kuva, josta paintilla korostin reiän. Tässäpä kuvia...
  20. Ryysyrannan rinsessa

    ja huutiksesta taas..

    huusin osta heti hinnalla toppapuvun. Myyjästä ei kuulunut mitään, maksutapana payson, mutte maksanut ku moni on pyytänyt oleen käyttämättä sitä. sit hoksasin tän saman myyjään myyneen tismalleen saman setin osta heti hinnalla jollekkin toiselle 3 pvää aiemmin. Myyjä ei vastaa, onneks en...

Yhteistyössä