G: Näkyykö kuvassa reikä, ja huutisapua.....

Ostin villapuvun huutiksessa. Myyjän mukaan virheettömän. Sain puvun kotiin, täynnä reikiä jne eikä myyjä myönnä. Lähettelee vain kuvia joissa mun mielestä reikä näkyy, ei aio hyvittää tms.

Kertokaapa, näettekö reikää?



yllä myyjän kuva, josta paintilla korostin reiän.

Tässäpä kuvia kotona;










Mitäpä te tekisitte??
 
"vieras"
Oho, aika törkeetä!! Mä pyytäisin myyjältä rahat takas ja lähettäisin takas myyjän piikkiin. Huutiksen ohjeissa sanotaan, että ensisijaisesti käyttäjien pitää ratkoa keskenänsä asiat.
 
"Pinja"
Vaatisin hyvitystä tai nega myyjälle! Ohjeissakin jo sanotaan,ett ämyyjä itse vastaa tuotteen oikeellisuudesta, harhaanjohtavat ilmoitukset ovat kiellettyjä jne...Mikä myyjä kyseessä?

Avasitko keskustelun jo huutiksen puolella??????????
 
89io
Vaatisin kaupan purkua, tai jos itseä ei kovin haittaisi, niin hinnan alennusta. Minua henkilökohtaisesti tosin haittaisi ja haluaisin rahani takaisin. Myyjän kuuluu tietenkin kustantaa kaikki postikulut, myös siinä tapauksessa, että palautettuaan jo maksamasi rahat haluaa, että lähetät tuotteet hänelle. Linkitä tämä keskustelu sinne sivulle.
 
xx
Kenelle postareiden maksaminen purku tilanteessa kaatuu? tässä postit siis 6,70€
Niinpä, tämän takia koko kaupan purku ei kannata aina. Pyydä reilua hyvitystä. Tai postikulujen hinnalla.. paljonko tuosta maksoit?
Ei varmaan ihan postikulujen arvoinenkaan mutta jos vetskari kunnossa ja muuten hyväkuntoinen lukuunottamatta noita saumoissa olevia reikiä..
 
Rollolainen
Rikki tuo on selvästi.
jos myyjä ei suostu kaupan purkuuun,laittaisin netin kautta poliisille ilmoituksen petoksesta.
Ensin tietty sanoisin tälle myyjälle että olen tekemässä poliisiasiaa)
tääei sit liity mitenkään tähän sun asiaan:





Toppatakki oli kuin uusi ja housut olivat sopivat, KIITOS VIELÄ KERRAN! tuu joskus kaffelle, numero on sulla tallessa =)
Ota lapsoset mukaan, kyllä niille leikkikaveria löytyy, Timo ainakin haluaa leikkiä KAIKKIEN pikkuisten kanssa =)
 

Yhteistyössä