Hakutulokset

  1. K

    Taas mietitään ruokalistaa kun ystävä tulee kylään.. ?

    Näitä pohdintoja on ollu ja menny vaan taas haluaisin aloittaa yhden kyselyn aiheesta. Saadaan siis ystävän kanssa lauantaina "parannella maailmaa" rauhassa koko ilta ja koitan tässä pähkäillä mikä olisi hyvää, vaikka erikoisempaakin ruokaa jota laittaa? Ja jälkkärillekin on aina tilaa! :p...
  2. K

    Meneviä lenkkeilykappaleita Mp 3:seen?

    Mitä suosittelisitte? Yksin kun lenkkeilee niin edes korvanappeja olisi mukava kuunnella. :)
  3. K

    Onko kenelläkään koiralle sellasta juoksutinta pyörään? Kokemuksia?

    Yhden kerran olen kaatunut pyörällä kun hihnassa koiraa juoksutin ja en uskalla enää kokeillakkaan, mutta kuinkas sellainen juoksutin kun kehutaan että olisi turvallinen? Onko kenelläkään kokemusta kyseisestä laitteesta? Miten se nykii jos koira hidastelee/pysähtyy tarpeilleen?
  4. K

    Uusia iltapalavinkkejä?

    Lämpimät voileivät jotenkin erikoisemmiksi tuunattuina? Jotain piirakkaa? Mitä teillä syödään iltapalalla viikonloppuisin?
  5. K

    Lopahtaako teillä koskaan harrastuksen aloitus rahapulaan?

    Kun aina puhutaan vain että pienten lasten äideillä ei ole aikaa eikä mahdollisuutta harrastaa niin jos olisikin sitä mahdollisuutta, mutta ei varaa. Ja nyt puhun omakohtaisesti ihan lenkkeilystä (kävellen), haluaisin harrastaa siis lenkkeilyä, mutta kun kävin kunnollisia lenkkareita...
  6. K

    Mistä kestovaippoihin kankaita?

    Kaveri aikoo vielä syntymättömällä vauvallaan rueta käyttämään kestoja ja ajattelin että olisi mukava ilahduttaa ja ommella muutama vaippa lahjaksi. Ohjeet on, mutta mistä lähden kankaita etsimään? Asumme sadan kilometrin päässä kangaskaupoista ja ajattelinkin jos netistä voisi tilata kankaita...
  7. K

    Minkä pituinen jalkaterä 2-vuotiaalla?

    Villasukkia kudon kummitytölle joulupakettiin (tylsää juu, mutta ei vara hienoihin lelulahjoihin) ja koko vähän hakusessa. En yhtään muista omista muksuista että minkä kokonen jalka niillä oli 2-vuotiaana...
  8. K

    Eipä tullut kyläreissua tänäänkään...

    Kaveri joutu töihin tuuraamaan, kiva hälle rahaahan siitä saa. Mutta mä oon niin saanu jo tarpeekseni näistä kotiseinistä ja tuosta narisevasta muksusta että aikuisen kahvitteluseura olis pelastanu koko loppuviikon. :ashamed: Tuntuu että kaikki mahdollinen on tehty; leivottu, askarreltu...
  9. K

    Onko teillä autossa mitään tuninkia? :)

    Nii että onko tuunattu mitenkään? Ihan uteliaisuuttani kyselen kun tekisi mieli laittaa autoon vaikka ja mitä! :whistle:
  10. K

    Voileipäkakun hinnoittelua?

    Just kävin ostaan tarvikkeet liha- ja kalakakkuihin, meni 60e. Paljonkohan ne konditoriasta/leipomosta maksaa että paljonko ilkeisin tohon tekopalkkaa lisätä? Kakuista tulee kahden vuokaleivän levyisiä eli ei ihan pieniä, en vain osaa henkilömäärällisesti arvioida..
  11. K

    Haluan nähdä kuvia näteistä kynsistä!

    Jos jollakulla on kuvaa omista tai linkkiä netin uumeniin josta sais vinkkejä. Siis sellasia koristelumalleja joita voi itse toteuttaa ja ei mitään megapitkiä kynsiä... Kiitos. :flower:
  12. K

    Oppisopimus käytännössä??

    Oon googlannu, etsiny ja katellu.. Mulle tarjottiin kauppaan oppisopimuspaikkaa, mut miten se käytännössä menee; onko os-opiskelija ns. ylimääränen vai tekeekö osansa vuoroista kuten "oikea" työntekijä? Saako os-opiskelijaa jättää yksin työskentelemään vai täytyykö olla aina joku ohjaamassa ja...

Yhteistyössä