Voileipäkakun hinnoittelua?

Just kävin ostaan tarvikkeet liha- ja kalakakkuihin, meni 60e. Paljonkohan ne konditoriasta/leipomosta maksaa että paljonko ilkeisin tohon tekopalkkaa lisätä?
Kakuista tulee kahden vuokaleivän levyisiä eli ei ihan pieniä, en vain osaa henkilömäärällisesti arvioida..
 
nappi
Kaksinkertainen on hyvä ja vielä halvempi kun muutoin tilattuna.
Ja noi on isoja kakkuja-teen itsekin isot aina.

ja oho:lle - en tiedä mistä aineista itse teet, mutta erilaiset juustotahnat jo maksavat. Tietysti jos laittaa samaa joka väliin niin pääsee halvemmalla.
 
.
Kun olen tehnyt kavereille voileipä- ja täytekakkuja, niin olen sanonut mitä aineet tulivat maksamaan ja työajan olen katsonut kellosta. Eli sitten sen mukaan ollaan neuvoteltu työpalkkio.
 
.
Jos leipomosta hakee kakun, niin monesti täytteitä vähän ja tekevät samalla monta kakkua ja tavarat haettu jostakin tukusta isona eränä. Eli leipomon kakkujen hintoja ei mielestäni voi oikein vertailla omatekemiin.
 
visit
Minä teen majoneesitkin itse, tuorejuusto ja itsetehtymajoneesi toimii mahtavana pohjana kaikille tahnoille. Ei maksa juuri mitään sitten. Ei tarvi kaikenmoista kummallista valiin kun samoja perus tahnoja voi maustaa eri väleihin vähän erilailla.
 
Alisa
Viimeksi kun tein voileipäkakkuja niin aineet maskoi 120e (siitä tuli neljä isoa kakkua, 2xkala ja 2xlihakakku), tekopalkkaa otin 80e eli yhteensä hintaa tuli 50e per kakku.
 
Mulla tulee molempiin kakkuihin kahta erilaista täytettä ja reilusti ruukaan laittaa että olisi ruokaisaa. Kylmäsavulohta ja palana myytävää palvikinkkua (eivät olleet huippuhalpoja) + pikkelsit, majoneesit ja hörselöt...
Tähän asti sukulaiset tahtoneet tekemään mutta tekopalkasta ei oo kukaan maininnu, ajattelin nyt tahtoa kunnon tekopalkankin etteivät ala jatkuvasti teettämään ilmaseksi. Siihen kuitenkin oma aikansa menee ja näpertelyä on. Vaikka mukavaa kyllä. =)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja visit:
Minä teen majoneesitkin itse, tuorejuusto ja itsetehtymajoneesi toimii mahtavana pohjana kaikille tahnoille. Ei maksa juuri mitään sitten. Ei tarvi kaikenmoista kummallista valiin kun samoja perus tahnoja voi maustaa eri väleihin vähän erilailla.
Minä kasvatan siankin itse ja kuden itse lohet, jotta saan halvemmalla. En halua maksaa ilkeälle kauppiaalle.
 
ka - se älähti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja visit:
Minä teen majoneesitkin itse, tuorejuusto ja itsetehtymajoneesi toimii mahtavana pohjana kaikille tahnoille. Ei maksa juuri mitään sitten. Ei tarvi kaikenmoista kummallista valiin kun samoja perus tahnoja voi maustaa eri väleihin vähän erilailla.
Minä kasvatan siankin itse ja kuden itse lohet, jotta saan halvemmalla. En halua maksaa ilkeälle kauppiaalle.
Ahne kauppias suivaantui...
 
Alkuperäinen kirjoittaja ka - se älähti:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja visit:
Minä teen majoneesitkin itse, tuorejuusto ja itsetehtymajoneesi toimii mahtavana pohjana kaikille tahnoille. Ei maksa juuri mitään sitten. Ei tarvi kaikenmoista kummallista valiin kun samoja perus tahnoja voi maustaa eri väleihin vähän erilailla.
Minä kasvatan siankin itse ja kuden itse lohet, jotta saan halvemmalla. En halua maksaa ilkeälle kauppiaalle.
Ahne kauppias suivaantui...
:LOL: :heart:
 
visit
Alkuperäinen kirjoittaja ka - se älähti:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja visit:
Minä teen majoneesitkin itse, tuorejuusto ja itsetehtymajoneesi toimii mahtavana pohjana kaikille tahnoille. Ei maksa juuri mitään sitten. Ei tarvi kaikenmoista kummallista valiin kun samoja perus tahnoja voi maustaa eri väleihin vähän erilailla.
Minä kasvatan siankin itse ja kuden itse lohet, jotta saan halvemmalla. En halua maksaa ilkeälle kauppiaalle.
Ahne kauppias suivaantui...
Tuo K-kaupan väiski joutaa stressi lomalle,,,jospa voi väiskille kertoa että itse tehty on myös erittäin paljon parempaa ja terveellisempää, puhumattakaan tuoreudesta. Se on ihan bonus että halpaaaaaaaaa

 

Yhteistyössä