Hakutulokset

  1. L

    [b]Hyvinkään suunnalta odottavat mammat[/b]

    päivää taas :) Täällä ainakin vielä kokonaisena odotellaan.. ja kiitos niistä SF-mitta tiedoista, on taas viksumpi. Nythän se koko on pompannu 39 asti jo. Lääkärissä viime viikolla epäilivät olevan yli 4 kilonen kaveri ainakin. Nyt pelottaa vielä enemmän. Sanoivat kyllä että ehkä...
  2. L

    [b]Hyvinkään suunnalta odottavat mammat[/b]

    Hei vaan pitkästä aikaa!! Kauheesti täällä on tapahtunut sillä välin kun poissa ollut, onnea nyt kaikille vauvautuneille ihan hurrjan paljon =) Ei sitä ymmärräkkään miten sitä on tullut oltua näin pitkään poissa, sitä vaan on ollut niin paljon muuta, nytten kun äippäloma alkoi uskois että...
  3. L

    [b]Hyvinkään suunnalta odottavat mammat[/b]

    päiviä, iltoja! Nyt on pakko kysyä onko kenelläkään kokemusta teistä? elikkä heräsin eilen yöllä (siinä puoli 3 maissa) kamalaan selkä kipuun. Ei ikinä ole niin kovasti sattunut selkään. Kipu tuntui ensin ylä selässä, siitä laskeutui hitaasti ala selkään päin, ja levisi lopuksi kylkiluihin...
  4. L

    [b]Hyvinkään suunnalta odottavat mammat[/b]

    ssihinälle paljon onnea! Ja ihanan kokonen maha nuppu09, ja tuo hoitopöytä, niin kaunis :) saa nähä millanen meille tulee kun appiukko sellasen lupasi itse tehdä. Jännityksellä odotan :) Vkoja on kohta 17 kasassa eikä mitään muuta ole kuin turvotusta, ehkä se maha jossain vaiheessa alkaa...
  5. L

    [b]Hyvinkään suunnalta odottavat mammat[/b]

    onnea onnijuuli ihan mahottomasti sinne teille, tosi hienoa että meni kaikki hyvin! :flower: :)
  6. L

    [b]Hyvinkään suunnalta odottavat mammat[/b]

    ompas ehtinyt kulua pitkä aika kun viimeksi käväsin täälä päin, koneella ollutkaan hetkeen niin on ollut taas ihan nettipimennossa :) Mutta tosi kiva tuo lista! ittestäni lisäisin siihen sen Lasketun ajan joka on 24.1.2010. Töihinkin pitäs mennä taas maanantaina loman jälkeen, niin...
  7. L

    [b]Hyvinkään suunnalta odottavat mammat[/b]

    hyvinhän se ultra meni, ihana henkilökunta, just niinkuin chilitin sanoikin :) Ensin ultrasi vattan päältä, ja sitten sisäkautta koska pieni nukkui ja piti saada turvotus mitattua. ja sitä ei sitten ollutkaan juuri yhtään, 1.3 taisi olla. ja kaikki oli ok, nenäluuta myöten. Seuraavaksi saakin...
  8. L

    [b]Hyvinkään suunnalta odottavat mammat[/b]

    kiitokset suuret, tietää vähän mitä tuleman pitää :)
  9. L

    [b]Hyvinkään suunnalta odottavat mammat[/b]

    hyvä niin :) tehtiinkö sulle np-ultra vattan päältä vai sisäisesti? tuntuu vaihtelevan paikkakunnittain aika lailla, mitä olen kuullut. Ja kauan sulla kesti siellä, suurinpiirtein? :)
  10. L

    [b]Hyvinkään suunnalta odottavat mammat[/b]

    Chilitin muuten, olitkos sinä hämeenlinnassa ultrassa?, mulla on tänään eka kerta ja olisi kiva jotain tietää etukäteen siitä. ei sillä että hermoilisin.. :snotty:
  11. L

    [b]Hyvinkään suunnalta odottavat mammat[/b]

    tämä ennen sitä uutta, omakotialuetta kumminkiin. aika lailla vanhempiakin taloja joukossa meinaan :) ja Sakon tiedänkin hyvin, sukulaisia asustelee kanssa siellä päin :)
  12. L

    [b]Hyvinkään suunnalta odottavat mammat[/b]

    nuppu, toivotaan että sulta nyt loppuis se pian, ei enään loppu raskaudessa tarveisi siitä kärsiä. Todella inhottava vaiva :/
  13. L

    [b]Hyvinkään suunnalta odottavat mammat[/b]

    empäs tiedä chilitin, mistäs päin noin tarkalleen olet? minä täältä koivurannasta päin. sanooko mitään ? :)
  14. L

    [b]Hyvinkään suunnalta odottavat mammat[/b]

    kiitokset nuppu :) Mulla melkein päivittäin ollut kamala päänsärky, pahin särky heti aamusta. Alkoi kolmisen vkoa sitten yhtäkkiä. Silloin kun ei mitenkään pysty olemaan, olen panadollin napannut. Onneksi auttaa aika nopeaan, mutta ei niitäkään kamalasti uskalla popsia..
  15. L

    [b]Hyvinkään suunnalta odottavat mammat[/b]

    ilmottaisin itseni tähän joukkoon. Elikkä ikää 23v, riihimäeltä ollaan, ja ensimmäistä odotellessa. Huomenna sitten olisi ensimmäinen ultra (rv 12+2) ja jännittää niin että sattuu. Koettakaa pitää peukkuja! :)

Yhteistyössä