Hakutulokset

  1. V

    +Maaliskuussa poksuvat+

    Kellokanervalle suuren suuri :hug: Kurja uutinen, joten paljon jaksamista ja tsemppiä! Toivotaan, että tulevaisuudessa tärppää paremmalla onnella. Ja samalla tervetuloa kaikille uusille, tää on mahtavan aktiivinen ketju :) Ei meinaa perässä pysyä, kun uusia juttuja tulee. Nyt jatkan töiden...
  2. V

    +Maaliskuussa poksuvat+

    ilona10 ei tuo välttämättä oo merkki km:stä, jos ei oo "muita" oireita, vuotoa tms. mulla itselläni tosi samanlainen tilanne ollut koko ajan eli oireet ovat muutenkin tosi lievät ja välillä katoavat kokonaan! toivotaan, että kaikki hyvin siellä sun masussa. jos ahdistaa liikaa, soita neuvolaan...
  3. V

    +Maaliskuussa poksuvat+

    Huomenta kaikille! Ihanan paljon tullut uusia kirjoituksia, niitä on kiva lueskella. Itse ehdin liian harvoin tänne kirjoittelemaan, kun koko ajan pitää olla menossa =) Eka neuvola oli viime keskiviikkona ja siellä käytiin läpi ihan perusjutut, kun on ensimmäinen raskaus kyseessä. LA on...
  4. V

    +Maaliskuussa poksuvat+

    Huomenet kaikille ja onnittellut uusille plussanneille myös mun puolesta! Pikaiset&jännittyneet kuulumiset täältä eli ihan hetken päästä lähden ekalle neuvolakäynnille! Aika hieno fiilis, mies pääsee myös tulemaan mukaan :) toivottavasti sieltä saa paljon hyvää ja tärkeää tietoa, koska näin...
  5. V

    ""*~Esikoishaaveista Plussanneet 7~*""

    uutena ilmoittautuisin mukaan =) plussan tein viime torstaina, olo on siis mitä mainioin! LA laskureiden mukaan 6.3., mutta siihen en usko. luultavasti menee pidemmälle, koska kierrot olleet todella pitkät, ka 42 päivää. ensi viikon keskiviikkona eka neuvolakäynti, joten sitähän tässä jo...
  6. V

    +Maaliskuussa poksuvat+

    täältäkin taas kuulumisia eli ensimmäisen neuvola-ajan sain varattua maanantaina, miehen kanssa suunnataan sinne ensi viikon keskiviikkona! jännittää jo nyt, vaikka mitäs siitä jännittelemään. olo on hyvä ja pirteä, mitä nyt rinnat turvoksissa ja "möykkyiset", öisin pientä jomotusta alavatsassa...
  7. V

    +Maaliskuussa poksuvat+

    Heippa vaan kaikille! Olen taustalla seuraillut jo jonkin aikaa, mutta nyt päätin ilmoittautua mukaan joukkoon - vahva plussa tuli torstaina illalla! Vielä on vaikea uskoa, että jotain voisi vatsassa kasvaa. Esikoinen tulossa, ja laskurin mukaan LA 6.3. Tuo varmaankin muuttuu, koska kierto...

Yhteistyössä