Hakutulokset

  1. S

    Alle 160 cm odottajat

    ekassa raskaudessa maha oli tosi pieni ja sen vuoks piti käydä säännöllisesti ä-polilla tarkistuksis.mitään "vikaa" ei löytynyt,enkä siis polta tai muuta vastaavaa mistä olis voinu johtua tämä mahan pienikasvuisuus.pieni vauva syntyikin 2500g ja 44cm,mutta terve! veikkasivat mun omaa...
  2. S

    ** PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 17**

    Hei! täällä ollaan tukevasti raskaana,viikoilla 11 mennään nyt joten mut voi poistaa taustailijoista. Raskauspahoinvoinnista "nauttien" sanka86
  3. S

    muita nuhaisia/flunssaisia odottajia?

    ajattelin täältä kysyä,että onko kenelläkään muulla odottajalla nyt nuhaa/flunssaa? oireina itellä nenän vuotaminen,lievä kurkkukipu ja lämpö oli 36,9 astetta eli ei varsinaisesti kuumetta. pelottaa että mitä jos onkin sikaflunssaa..en ole soittanut lääkäriin kun ei ole sen enempää oireita eikä...
  4. S

    onko kukaan oikeasti raskautunut jos asiasta on tullut jo kova stressiä?

    mielenkiinnolla kyselen että onko tälläisia ihmisiä jotka tosiaan raskautuvat vaikka ovat ehkä jo pidemmän aikaa stressanneet yrityksistä raskautua?eli kuinka tehokas tuo stressi on ollut "ehkäisynä"? itel ainakin oli suht tehokas kun meni ekaa yrittäessä km:n jälkeen 7 kkk enne kun raskautui...
  5. S

    liian myöhäistäkö?

    testi tehty joskus päivällä,tarkkaan en oikeastaan enää muista..laho pää.. mut siis periaattees pitäis vissiin ehtiä vielä! :D juu eipä tuo ainakaan haitaksi oo :laugh:
  6. S

    liian myöhäistäkö?

    elikkä siis kun eilen oli ovulaatio (testien mukaan),niin jos tänään vasta heiluttaa peittoja niin onko se liian myöhäistä?tällä hetkellä on kyllä kovat oviskivut munasarjoissa joten toivo ehkä on..?
  7. S

    ultrassa tyttö`?

    meille sanottiin rakenneultrassa et tyttö on ja tosiaan et ei voi 100% varmuudella sitten sanoa(niin ne kaikil sanoo,vain nää punktio jutut ja muut kun katotaan sikiön omia verijuttuja ja muita niin on 100& varmoja).mulla oli siihen asti niin poikaolo kun voi olla mut vaihtui olo sinä päivänä...
  8. S

    voiko ovis olla vaikka ovistikut ei näytä plussaa??

    niin eli kokemuksia,voiko/onko teillä ollut ovis (tuntemukset/raskautunut) vaikka ovista ei ole ovistikujen mukaan ollut?olen kokeillut pariakin erimerkkistä ovisliuskatestiä ja ne näyttää vaan haaleita viivoja,toki näis haaleis on sävyeroja mut kunnon plussaa ei ole tullut..mulla ei ole koskaan...
  9. S

    virtsatientulehdus ja raskauden yritys

    onko kellään kokemusta asiasta..eli siis virtsatientulehdus menossa ja antibioottikuuri päällä,mutta voiko silti yrittää raskautta..?tyhmiä varmaan kyselen.antibiootti sellaista jota voi syödä raskauden aikana.toki vielähän en ole raskaana mutta ovis olisi juuri ensi viikolla jolloin kuuri vielä...
  10. S

    **PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 16**

    kiitos mininallelle kun aloitit uuden pinon!Ja vielä "siistit" sitä,itse olin vähän laiska laittamaan kp-päiviä järjestykseen.. :ashamed: täällä elellään kp jotakin,en ihan tarkkaan tiedä mikä päivä on nyt menossa mutta kierto on alkupäässä mennään.siis oliko se niin että jos kierto on 32...
  11. S

    **PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.15**

    heips taas! menkat sit alkoivat,mutta hyviäkin puolia siitä löytyy,nyt tiedän ainakin kierron pituuden,laskeskelin että ovis taisi jäädä viime kierrossa kiutenkin hyödyntämättä.no,jospa sitten ens kierrosta onnistuis! =) tai sitä seuraavasta... :D tai sitä seuraavasta... :ashamed: mutta siis...
  12. S

    **PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.15**

    pääsinpäs koneella käymään " salaa" =) menkkoja ei näy-hyvä niin.huomenna menkat ovat siis periaatteessa päivän myöhässä,mutta kuten sanottu ei se vielä mitään meinaa.iisisti vain siis! =) no,öitä kaikille! =)
  13. S

    Mielen purkua

    tiedän tunteen,itse tuntuu samalta tälläkin hetkellä.meillä ykköstä yritettiin 10kk,tuona aikana ennen "onnistumista" koin yhden keskenmenon.meillä pikkuinen nyt reilu 1v,ja toista toivotaan.nyt menossa vasta yk 2 ja loppumetreillä kiertoa,tulosta en vielä tiedä,enkä haluakaan enne kuin menkat...
  14. S

    **PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.15**

    heip taasen! täällä ei uutta,odotusta vaan.menkat on ja pysyy toistaseks poissa.. voihan ne tulla vaan vähä viiveellä,en uskalla viel mitään toivoa. B) ihana päivä tulos! sen verran "oireista" että mahakivut ja munasarjakivut menny pois,mahaa toki välil jomottaa hiukan mut ei juur...
  15. S

    "Munasarjakipu" alkuraskaudessa

    elikkä onko teillä ollut alkuraskaudessa jonkinlaisia tuntemuksia munasarjojen kohdalla nivusissa? painon tunnetta,kipua,jomotusta? mutta raskaus ollut siis kuitenkin normaali,ei kohdunulkoinen.
  16. S

    **PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.15**

    ja tulipa taas paljon kirjoitusvirheitä...
  17. S

    **PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.15**

    heipsis taas! odottelu jatkuu..ei siis uutta. jännittää kyl,vaik varmaan turhaan.täytyy olla valmiiks pessimistinen niin ei tarvi kovin lujaa pettyä..että ku on aina ku käy vessas niin kauhea jännäys et tuleeko verta vai eikö...kun menkkakivut jatkuu ja erityisesti munasarjoissa on painon...
  18. S

    **PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.15**

    täällä odotelaan vieläkin.täytyy myöntää et tänään iltapäiväl tein testin,tuloksesta en oikien osaa sanoa ei ollut selvä plussa mut ei mielestäni ihan negakaa.älkää onnitelko en onnottele minäkään itseäni vielä mistään kun ei selvää plussaa ole tullut. mul on käytös noit mammaksi-testejä,en kyl...
  19. S

    ensimmäisinä raskausoireina turvotus,menkkakivut yms.

    just siis noilla viikoilla 3-5 eli ihan alussa.täällä odotellaan jännittyneenä että alkaako menkat tänään vai ei..
  20. S

    **PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.15**

    täällä ei ole edelleenkään kuulunut menkoista eilisaamun jälkeen. välil on ed. menkkakipua vatsal,mut myös sivuilla (siis munasarjojen lohdal,jos ne oikein osaan paikantaa..)muuten odottelen vaan et mitä tuleman pitää. yleensä mulla alkaa menkat aamupäivän aikana,harvemmin ne illal alkaa.Joten...

Yhteistyössä