Hakutulokset

1. P

Salasana herkkäuskoiset- ketjuun!!

mulle ja. :attn:
  2. P

Onko miehet v*****ia kusipäitä vai onko toi mun vaan?

No toi on. Mikään ei ole koskaan hyvä, vaikka miten päin olisi. Tee se mistä se eilen natisi, ja tänään se raivaroi siitä kun teit sen mitä et eilen.
  3. P

Onko miehet v*****ia kusipäitä vai onko toi mun vaan?

Kärttynen vanha paska. Prkl.
  4. P

Pettääkö mies vaimoaan, jos vaimo on vaikea käsitellä?

Hyvällä tekosyyllä joo ja oikea syyhän ei tietenkään tarvi tekosyitä.
  5. P

Osallistu galluppiin, osallistutko galluppiin?

:xmas: En. Koskaan.
  6. P

Hei, osallistu galluppiin haistatko jotain mätää??

Mä haistan jostain jotain mätää, mutta en osaa sanoa mistä. :xmas:
  7. P

Voiko tyttäreni olla raskaana pyyhkeestä?

Ei tämä enää käy edes huumorista...... :|
  8. P

Mitä minä voin tehdä tälle asialle? Antaa vain olla? Epäilen henkirikosta

Kuulitko salaa kuinka he hautoivat murhaa tms?
  9. P

Joskus musta tuntuu, että joillain palstalaisilla ei oo aivan lääkitys kohdallaan....

No hitto :o Ja ajatella, me kaikki muutkin ollaan samassa harhassa et oot siinä ja olemassa :o
  10. P

miehestä ei vaan kuulu..

Juujuu, empä usko et mitään hätää ole. Jos sua huolettaa kovasti, niin ihmeessä pistä viestiä miehen kaverille ja kysy jotain tosi olennaista mihin tarttet miehen apua. Esim jokin töllössä/dvd.ssä jne meni, tms tietokoneessa tarttet apua, et onko virus. Kyllä se siittä, hauskaa juhannusta...
  11. P

Joskus musta tuntuu, että joillain palstalaisilla ei oo aivan lääkitys kohdallaan....

En tietenkään :xmas: Mä kyllä haluan tollasen kivan paidankin, kuin ylhäällä on. Oiskohan alennusmyynneissä..?
  12. P

Millainen on ostoslistasi alemyynneissä?

Mä haluan sukkia, paljon samanvärisiä sukkia. Nyt loppuu paripuolisukat mun taloudestani. Sitte mä haluan parit collegehousut ja pari t-paitaa. Empä mä muuta tartte, noi nyt olis ne joita oikeasti tarttisin.
  13. P

Jiihaa, kiva kiva :D Saanks mä olla eka? :wave:
  14. P

NOLOA

:laugh:
  15. P

Voiskohan joku tarkastaa mun lääkityksen... B)
  16. P

miehestä ei vaan kuulu..

Sairaalasta ois jo otettu yhteyttä. Oletettavasti kännykkä tippu laiturilta veteen, mies istuu ny saunakaljalla ja höpisee jostain niin mielenkiintoisesta kuin ruuveista ja johdoista.
  17. P

voi vi**u mikä juhannus....

Mee hakeen se. Soitat ja sanot et tuut. Nyt ei auta murjottaa yksin, vaan meet ja teet. Sittenpä näät mitä vastaa.
  18. P

voi vi**u mikä juhannus....

No oisikko sä halunnu et jättää sut jussiksi yksin?

Yhteistyössä