Joskus musta tuntuu, että joillain palstalaisilla ei oo aivan lääkitys kohdallaan....

Sen verran omituista juttua ne näppikseltään suoltaa, ja ihan tosissaan vielä.

Ja sä vieras joka luulet olevasi jollain lailla vitsikäs, ja meinaat kommentoida tähän ketjuun tyyliin " sun lääkitys tässä pitäisi ekana tarkistaa", niin ei maksa vaivaa, ei naurata, ei provosoi.

Mä oon vissiin unohtanu lääkkeeni ku luulen olevani olemassa vaikken ole :ashamed: palsta tietää paremmin ku minä... tuo lapsi joka syö keittiön lattialla, sekin on mun mielikuvituksen tuotetta. Pitäiskö hakeutua lääkärille? :xmas:

juuh
Alkuperäinen kirjoittaja Tiskirätti:

Ja sä vieras joka luulet olevasi jollain lailla vitsikäs, ja meinaat kommentoida tähän ketjuun tyyliin " sun lääkitys tässä pitäisi ekana tarkistaa", niin ei maksa vaivaa, ei naurata, ei provosoi.
Minusta tuntuu välillä ihan samalta.

Alkuperäinen kirjoittaja juuh:

Minusta tuntuu välillä ihan samalta.
:p

vieras2
Alkuperäinen kirjoittaja vieras2:
ap tarkista lääkitys :LOL: se nimittäin selkeesti kaipaa sitä. Vainoharhaisuus nappi on ottamatta pitkältä ajalta.
Tarkista sä omas, kun niin naurattaa, vaikka mitään hauskaa ei oo kukaan ees sanonut.
:hug: voimahali ap ja tarkasta lääkitys :LOL: sää oot niin hauska.

sairaanhoitaja
Alkuperäinen kirjoittaja PalstanPrinsessa:
Alkuperäinen kirjoittaja sairaanhoitaja:
MINÄ voin tarkistaa teidän kaikkien lääkitykset: Tohon jonoon vaan :D
Jiihaa, kiva kiva :D Saanks mä olla eka? :wave:
Selvä :D hmm hmm mitähän troppia sulle on määrätty.... pahalta näyttää tai hyvältä :xmas: ootko muistanu ottaa kaikki?

Alkuperäinen kirjoittaja PalstanPrinsessa:
MINÄ voin tarkistaa teidän kaikkien lääkitykset: Tohon jonoon vaan :D
Jiihaa, kiva kiva :D Saanks mä olla eka? :wave:
Selvä :D hmm hmm mitähän troppia sulle on määrätty.... pahalta näyttää tai hyvältä :xmas: ootko muistanu ottaa kaikki?
En tietenkään :xmas:

Mä kyllä haluan tollasen kivan paidankin, kuin ylhäällä on.
Oiskohan alennusmyynneissä..?

Yhteistyössä