Mä voin lainaa omaa. Ei ihan just nyt ole käyttöä (luulisin)Alkuperäinen kirjoittaja PalstanPrinsessa:En tietenkään :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja sairaanhoitaja:Selvä hmm hmm mitähän troppia sulle on määrätty.... pahalta näyttää tai hyvältä :xmas: ootko muistanu ottaa kaikki?Alkuperäinen kirjoittaja PalstanPrinsessa:Jiihaa, kiva kiva Saanks mä olla eka? :wave:Alkuperäinen kirjoittaja sairaanhoitaja:MINÄ voin tarkistaa teidän kaikkien lääkitykset: Tohon jonoon vaan
Mä kyllä haluan tollasen kivan paidankin, kuin ylhäällä on.
Oiskohan alennusmyynneissä..?
Miks sun lapsi syö lattialla? Tosi kiva opettaa se siihen, että voi ruokailla ihan missä vaan. Kyllä mun mielestä pöytä on ruokailua varten.Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Mä oon vissiin unohtanu lääkkeeni ku luulen olevani olemassa vaikken ole :ashamed: palsta tietää paremmin ku minä... tuo lapsi joka syö keittiön lattialla, sekin on mun mielikuvituksen tuotetta. Pitäiskö hakeutua lääkärille? :xmas:
Ei mulla oo ku suppoja |OAlkuperäinen kirjoittaja BV:Mä en jaksa nyt enää ottaa mitään,ota sä
Jos ne auttais pahinpaan paineeseen :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Tiskirätti:Ei mulla oo ku suppoja |OAlkuperäinen kirjoittaja BV:Mä en jaksa nyt enää ottaa mitään,ota sä
Mä käyn koittaas! :attn:Alkuperäinen kirjoittaja BV:Jos ne auttais pahinpaan paineeseen :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Tiskirätti:Ei mulla oo ku suppoja |OAlkuperäinen kirjoittaja BV:Mä en jaksa nyt enää ottaa mitään,ota sä
Voi suuret kiitoksetAlkuperäinen kirjoittaja Lillu:Mä voin lainaa omaa. Ei ihan just nyt ole käyttöä (luulisin)Alkuperäinen kirjoittaja PalstanPrinsessa:En tietenkään :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja sairaanhoitaja:Selvä hmm hmm mitähän troppia sulle on määrätty.... pahalta näyttää tai hyvältä :xmas: ootko muistanu ottaa kaikki?Alkuperäinen kirjoittaja PalstanPrinsessa:Jiihaa, kiva kiva Saanks mä olla eka? :wave:Alkuperäinen kirjoittaja sairaanhoitaja:MINÄ voin tarkistaa teidän kaikkien lääkitykset: Tohon jonoon vaan
Mä kyllä haluan tollasen kivan paidankin, kuin ylhäällä on.
Oiskohan alennusmyynneissä..?
Ei oo pöytääAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Miks sun lapsi syö lattialla? Tosi kiva opettaa se siihen, että voi ruokailla ihan missä vaan. Kyllä mun mielestä pöytä on ruokailua varten.Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Mä oon vissiin unohtanu lääkkeeni ku luulen olevani olemassa vaikken ole :ashamed: palsta tietää paremmin ku minä... tuo lapsi joka syö keittiön lattialla, sekin on mun mielikuvituksen tuotetta. Pitäiskö hakeutua lääkärille? :xmas:
Oli ihan pakko.
No hitto Ja ajatella, me kaikki muutkin ollaan samassa harhassa et oot siinä ja olemassaAlkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Mä oon vissiin unohtanu lääkkeeni ku luulen olevani olemassa vaikken ole :ashamed: palsta tietää paremmin ku minä... tuo lapsi joka syö keittiön lattialla, sekin on mun mielikuvituksen tuotetta. Pitäiskö hakeutua lääkärille? :xmas:
Joo, äidit on ilkeimmistä ilkeimpiä ihmisiä mitä maa päällään kantaa...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Viimeksi kun alotin ketjun aiheesta niin sain monta sivua vittuilua siitä mikä minä olen tekemään diagnooseja, kuinka itekin olen täällä jne. Ilkeetä tekstiä.
Kiitti.Alkuperäinen kirjoittaja Faarao:Ottakaa banaania, kas tässä