Joskus musta tuntuu, että joillain palstalaisilla ei oo aivan lääkitys kohdallaan....

Alkuperäinen kirjoittaja PalstanPrinsessa:
Alkuperäinen kirjoittaja sairaanhoitaja:
MINÄ voin tarkistaa teidän kaikkien lääkitykset: Tohon jonoon vaan :D
Jiihaa, kiva kiva :D Saanks mä olla eka? :wave:
Selvä :D hmm hmm mitähän troppia sulle on määrätty.... pahalta näyttää tai hyvältä :xmas: ootko muistanu ottaa kaikki?
En tietenkään :xmas:

Mä kyllä haluan tollasen kivan paidankin, kuin ylhäällä on.
Oiskohan alennusmyynneissä..?
Mä voin lainaa omaa. Ei ihan just nyt ole käyttöä (luulisin) :whistle:

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Mä oon vissiin unohtanu lääkkeeni ku luulen olevani olemassa vaikken ole :ashamed: palsta tietää paremmin ku minä... tuo lapsi joka syö keittiön lattialla, sekin on mun mielikuvituksen tuotetta. Pitäiskö hakeutua lääkärille? :xmas:
Miks sun lapsi syö lattialla? Tosi kiva opettaa se siihen, että voi ruokailla ihan missä vaan. Kyllä mun mielestä pöytä on ruokailua varten.
Oli ihan pakko.

Alkuperäinen kirjoittaja Lillu:
MINÄ voin tarkistaa teidän kaikkien lääkitykset: Tohon jonoon vaan :D
Jiihaa, kiva kiva :D Saanks mä olla eka? :wave:
Selvä :D hmm hmm mitähän troppia sulle on määrätty.... pahalta näyttää tai hyvältä :xmas: ootko muistanu ottaa kaikki?
En tietenkään :xmas:

Mä kyllä haluan tollasen kivan paidankin, kuin ylhäällä on.
Oiskohan alennusmyynneissä..?
Mä voin lainaa omaa. Ei ihan just nyt ole käyttöä (luulisin) :whistle:
Voi suuret kiitokset :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä oon vissiin unohtanu lääkkeeni ku luulen olevani olemassa vaikken ole :ashamed: palsta tietää paremmin ku minä... tuo lapsi joka syö keittiön lattialla, sekin on mun mielikuvituksen tuotetta. Pitäiskö hakeutua lääkärille? :xmas:
Miks sun lapsi syö lattialla? Tosi kiva opettaa se siihen, että voi ruokailla ihan missä vaan. Kyllä mun mielestä pöytä on ruokailua varten.
Oli ihan pakko.
Ei oo pöytää :D

No hitto :eek: Ja ajatella, me kaikki muutkin ollaan samassa harhassa et oot siinä ja olemassa :eek:

Yhteistyössä