Millainen on ostoslistasi alemyynneissä?

Onko suunnitelmallista vai etsitkö vain todellisia löytyjä?

Mulla on tavoitteena aina ostaa pojalle seuraava vaatekokokerta alesta. Tehokkaasti olen hankintoja tehnyt. Ulkoilupuvut on jo, paitoja, collegehousuja, paitoja, shortseja ja t-paitoja on kertynyt jo iso nivaska. Vielä kun löytyisi alkkareita, sukkia ja parit collegetakit sekä parit siistimmät housut niin tavoite olisi täynnä. Odottavat vielä kauan vaatekomeron uumenissa ennen kuin otan käyttöön...

Muista ostoksista ajattelin löytää itselleni punaiset sandaalit, mustat kävelykengät ja iloista kangasta auringonvarjoon. Ja tiedän sortuvani aina johonkin muuhunkin.

Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:
mä kans ostan nyt 96-98 koon lapselle 104/110 vaatteita kaappiin valmiiksi.. osa niistä menee mallista riippuen jo nyt ja osa myöhemmin..
Ukko nalkuttaa mulle, että pitäisi aina ottaa mukaan vertailukappale, jotta ostaisin varmasti kokoa isompia. Onneksi nyt alan vähän hahmottaa, miten eri merkeille menee koot. Mutta ei aina mene putkeen...

unikuu108
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:
mä kans ostan nyt 96-98 koon lapselle 104/110 vaatteita kaappiin valmiiksi.. osa niistä menee mallista riippuen jo nyt ja osa myöhemmin..
Ukko nalkuttaa mulle, että pitäisi aina ottaa mukaan vertailukappale, jotta ostaisin varmasti kokoa isompia. Onneksi nyt alan vähän hahmottaa, miten eri merkeille menee koot. Mutta ei aina mene putkeen...
no ei mee mullakaan.. ja joskus saman lafkan vaatteet on vuosikerrasta riippuen erikokoisia..

Mä en koskaan osaa ostaa ostoslistan mukaan. Aina tarttuu jotain ihan muuta mitä olisi suunnitellut. Olen himoshoppaaja ja herätelöytöjä teen. Toiveissa olisi kyllä löytää elämäni ensimmäisen kerran itselleni kiva sadeasu ja kumpparit, mieluiten molempia useampi :)

Mä en osaa olla kovin suunnitelmallinen.
Tai siis ulkovaatteissa olen, mutta muuten ostan alesta yleensä löytöjä.
Oikeastaan kaikki meidän poikasten vaatteet on jonkinlaisesta alesta, normihinnalla en osta juurikaan.
Mutta ostan siis silleen tasaisesti aina kun kohdalle osuu, en suuria määriä kerralla. :)

rippijuhliin itelle joku juhlavampi yläosa, luultavasti tunika, ellei sitten löydy jotain sopuhintaista ja mukavaa kokomekkoa... paljoa en viitsi tähän asuun panostaa, kun en aio rantapallona ikuisesti olla :whistle:

ja kouluun ja eskariin vaatteita, jos löytyy

Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:
Lasten vaatteita, seuraavaa kokoa lähinnä hamsteeraan ja ens viikolla ois ajatus lähteä hkiin shoppailemaan.
Minäkin olen suunnitellut hesan reissua juuri lastenvaatteiden näkökulmasta. Tosin pääsen vasta kuun vaihteessa. Hyvät on jo menneet :/ Pihkura kun täällä ei oo poppia.

Yhteistyössä