miehestä ei vaan kuulu..

• Viestiketjun aloittaja Huolesta harmaana
  • Ensimmäinen viesti
Huolesta harmaana
Lähti eilen kaverinsa luo parin sadan kilometrin päähän juhannuksen viettoon ja sovittiin että se on viikonlopun pituinen reissu kun niin kauas kerrankin lähti. Lupasi tulla su illaksi kotiin.
Eilen soitti ja kertoi olevansa perillä ja iloisella mielellä aloitteli juhlintaa.

Tänään olin töissä ja puhelin kiinni mutta klo 15 jälkeen olen yrittänyt soitella itse miehellepäin ja aina vaan sanoo "matkapuhelimeen ei juuri nyt saada yhteyttä" eli suomeks sillä on akku loppu eikä oikeenlaista laturia ole talossa (ei ole ihan eka kerta kun näin käy)

Luotan mieheeni 100% mutta ihmettelen miksei hänestä kuulu kun normaalisti soittaa JOKA päivä ITSE eikä minun tarvitse soitella hänen peräänsä.. ihmettelen siis miksei jo soita vaikka kaverinsa kännykästä.. mutten itse kyllä kehtaa alkaa soitella sen kaverin puhelimeen ja kyselemään toisen perään kun mies ei ymmärrä jo itse soittaa minullepäin.

Ihmettelen vain kun tämä ei todellakaan ole mieheni tapaista, 9vuotta ollaan tunnettu ja aina on ilmoitellut sijainnistaan päivittäin kun ollaan erossa oltu.. ja nimenomaan hän on se joka soittelee kertoakseen väliaikatietoja.. joten nyt on vähän huolestunut mieli että eihän mitään ole sattunut kun on kännissä toikkaroinut...

Toisaalta ajattelen taas niin että kaikki täytyy olla hyvin kun mitään ei kuulu, jos jotain pahaa olisi tapahtunut niin kyllä ainakin jo sen kaverit olis soitellu tai sairaalat...? vai..?

ap
Se miehen kaveri asuu maalla, periaatteessa mun silmissä se on kuin mökki, on rantakin vieressä. Ovat siellä isolla mies porukalla, lapsuudenystäviä keskenään joten ajattelen kans niin että olis ne ilmotelleet jos jotain ikävää olis sattunut.
Ja me nimenomaan ollaan sovittu että su iltana vasta kotiutuu (minäkin oon koko juhannuksen töissä niin ei tarvii kiirehtiä tyhjään kotiin) joten eihän se mitään sovitusta poikkeavaa ole tehnyt...
Mietityttää vain kun ei soita tuttuun tapaansa edes pikaisesti kaverinsa puhelimesta..
Mut ootte varmaan oikeessa, todennäkösesti sauna on päällä, kalja maistuu ja juttu lentää pitkän tapaamisvälin jälkeen eikä ukko ajattele niin pitkälle että voisi alkaa lainailla jo puhelinta ja soitella emännän perään kuulumisiaan...

Kiitos kun valoitte muhun luottamusta, eiköhän siellä ole kaikki hyvin kun ei mitään ole kuulunut...

hmm
Tietääkö sen kaverit sun numeroa tai edes koko nimeä? Jos esim aattelen oman mieheni kavereita, niin ei niillä kyllä mun numeroa ole (ja jos miehellä akku loppu, nin eipä sitä miehen puhelimesta saisi)... Nimi nyt sentäs pitäisi useimmilla olla tiedossa, kun sukunimikin on sama, mutta jos ei olla naimisissa, niin voikin olla tenkkapoo, että mikäs avokin sukunimi on (siis kavereiden miettiä, jos pitäisi selvittä puh numero jostain tiedustelusta).

Ja miten ne sairaalasta osais ilmoittaa, jotenkin sain kuvan että eivät olis naimisissa?

Toivottavasti ukkos pian soittaa! Jos hän ei muista sun numeroa ulkoa eikä siksi voi kaverin puhelimesta pirauttaa?

leila
Mä en edes muista mieheni/kenenkään muunkaan kännynumeroa ulkoa, jos kävis niin köpelösti, että akku loppuis, niin en voisi soittaakaan kaverin kännystä, ellen ensin soittaisi johonkin numerotiedusteluun.. Tuskinpa mitään hätää, ole levollisin mielin:D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Se miehen kaveri asuu maalla, periaatteessa mun silmissä se on kuin mökki, on rantakin vieressä. Ovat siellä isolla mies porukalla, lapsuudenystäviä keskenään joten ajattelen kans niin että olis ne ilmotelleet jos jotain ikävää olis sattunut.
Ja me nimenomaan ollaan sovittu että su iltana vasta kotiutuu (minäkin oon koko juhannuksen töissä niin ei tarvii kiirehtiä tyhjään kotiin) joten eihän se mitään sovitusta poikkeavaa ole tehnyt...
Mietityttää vain kun ei soita tuttuun tapaansa edes pikaisesti kaverinsa puhelimesta..
Mut ootte varmaan oikeessa, todennäkösesti sauna on päällä, kalja maistuu ja juttu lentää pitkän tapaamisvälin jälkeen eikä ukko ajattele niin pitkälle että voisi alkaa lainailla jo puhelinta ja soitella emännän perään kuulumisiaan...

Kiitos kun valoitte muhun luottamusta, eiköhän siellä ole kaikki hyvin kun ei mitään ole kuulunut...
Juujuu, empä usko et mitään hätää ole. Jos sua huolettaa kovasti, niin ihmeessä pistä viestiä miehen kaverille ja kysy jotain tosi olennaista mihin tarttet miehen apua. Esim jokin töllössä/dvd.ssä jne meni, tms tietokoneessa tarttet apua, et onko virus.

Kyllä se siittä, hauskaa juhannusta :flower:

ap
Olemme naimisissa, sanoin vaan että olemme tunteneet 9 vuotta, naimisissa olemme olleet vasta 3vuotta..
Eli kyllä sairaalasta osaisivat vaimolle soittaa ja kaverit tietävät siis koko nimeni ja osa heistä tietää puhelinnumeronikin, myös tämä jonka luona mies on juhannuksen vietossa.

Ja tiedän että mies muistaa numeroni ulkoa, hän on joutunut opettelemaan sen kauan sitten koska ei ole eka kerta kun puhelimesta loppuu akku ja joutuu lainailla kavereiden puhelimia kun soittelee kotiin.

Ihana mies mutta harvapäinen, ei ikinä muista ladata puhelintaan ennen kun puhelin piippaa aukun loppumisesta ja juurikin huomasin että oman laturinsa on ainakin jättänyt tuohon leivänpaahtimen viereen eikä tuollaista laturia ihan välttämättä tosiaan kellään siellä ole.. eli tuskin saa ladattua huomennakaan puhelintaan =/
Mut jos jo huomenna tajuis soittaa jonkun muun puhelimesta......

ap
Mä päätin jo et maltan mieleni tän illan, kohta meen kuitenkin nukkumaan kun huomenna on töitä joten en jaksa kauaa enää ressata tätä tälle illalla.. mut jos ei edes viestiä ole kuulunut aamuun mennessä kun lähden töihin niin ekalla kahvitauollani soitan jo sen kavereille ja kyselen joko mies alkaa olla siinä kunnossa että lähtee pian ajelemaan kotia kohti =)

Yhteistyössä