Hakutulokset

  1. P

    Mikä mahollisuus on kun yksi lapsi on ollu pt, niin toinenkin olisi?

    Mietin vaan, kun esikoinen synty normisti helpolla synnytyksellä alateitse ja jostakin kumman syystä toinen oli pt ja syntyi suunnitellulla sektiolla + et todettiin molemminpuolinen lonkkaluksaatio, ni mikä mahollisuus on et tää mun kolmaskin olis perätilassa? Vai saisinkohan nyt kokea taas sen...
  2. P

    Saisikos jonkun erittäin hyvän marjapiirakan ohjeen!

    Ei mitään semmosta mikä tehään piirakkavuokaan, vaan ihan semmonen mikä tehään pellille ja sitten heitellään marjat päälle ja uuniin. :D Paksu ja kuohkea taikinan ohje...
  3. P

    Turkki, Side?

    Onko kukaan käynyt siellä? Voisitko kertoa kokemuksia? :D
  4. P

    Mun vauva kävelee!!!!!!!!!!!!!!!

    Johan sitä on odotettukkin! Toissa päivänä metrin matkoja ja vaan jos joku oli vastaanottamassa, nyt kun se nousee seisomaan ja sanon sille et lähe kävelee ni se läks ja men pitkin poikin :D muksista maahan ja uudelleen ylös, nauraa kikattaa mennessään... Voi juku, kohta tässä saa taas tosissaan...
  5. P

    Bis Bis lakuista

    mä oon koukussa näihin...montakohan olen jo niitä tässä mutustellut...onko pakko edes laskeakkaan...voi rähmä :ashamed: :whistle:
  6. P

    Huomenta, ketäs jo hereillä?!

    Heräsin 4 aikaan kun kuopus itki, kävin pistääs tutin ja kas kummaa, eipä oo nukuttanu sen jälkeen...kun oon miettinyt mitä kaikkea, ja missäkin järjestyksessä tänään pitää tehdä(tällä kuopuksella synttärit huomenna)...kaiken lisäksi saa kauan odottamani uudet hiukset tänään päähäni :D JA tänään...
  7. P

    Kuka osaa jatkaa tätä?!?!?!?!

    Manne mato myllertää mullassa niin yksinään... miten se laulu meni? niin ihana ja likka tykkää mut ku sanoja en enää muista!!
  8. P

    Rasittavia nää yövuoroputket ukolla

    Kun MINÄ en saa mitään silloi aikaseksi, ootan vaan et ukko herää ja sit alkaa elo taas tässä huushollissa... Lasten kansa vaan ulkoillaan, mitä nyt ruuan saan tehtyä ja pyykättyä, mut ku tää muukin huusholli kaipais vähän siistimistä, mu ko ei nappaa ni ei... Yleensä kun ukon kanssa...
  9. P

    Mitä miehelle lahjaksi?

    sen synttärit lähestyy...ja mua harmittaa ku se aina ostaa mulle kaikkea mut sit ite en keksi sille koskaan mitään kivaa... :whistle: vaik ei kumpikaan odota mitään..mut sitli...hmm jotain pitäs keksiä...ideoita?
  10. P

    Ihana aamu

    vaikka heräsinkin 6 jälkeen ja hetki siitä niin flunssainen kuopus heräsi myös...(tosin nukahti lattialle uudestaan ja nyt nukkuu sängyssä) :whistle: Mutta kun mulla on YHDEN lapsen vajaus täälä...arvatkaa tarviiko kinata ja komentaa? :D Nyt alan syömään rauhassa aamupalaa ja sitten...
  11. P

    Meijän lonkkaluksaatio-likasta taita tulla voimistelija

    Siitä asti kun se lähti ryömimään ni kun se on ollu mahallaan ni se on vetäny vasemman jalkansa (ottanu nilkasta kii) ni ihan tuonne sivulle ja selkään asti kii :D tosi veikeen näköstä ollu... Ja nyt kun se on oppinu istumaan ja konttailee ja nousee tukea vasten...se välillä istuu hirveen...
  12. P

    Missä hyvä ja edullinen kuvausliike jkl-jkl mlk:ssa?!

    Pitäs viedä tuo pian 1vuotta täyttävä ja 3v kuvaukseen, mietin vain et missä täälä ois edullinen liike...ja hyvä? Kokemuksia kiitos ja hintatietoa jos on ni sitäki ois kiva kuulla!
  13. P

    Naaaaam, Pappagallojädeä :P

    OIh! MIkään lakujäde ei oo parempaa kun tää Pappagallon!!! Ja nyt sitä saa ihan Citymarketistakin!!! :p
  14. P

    KUKA HALUAA???

    vaihtaa tuon likan kakkiset :x pitäsköhän viiä se makkariin, kun iskä nukkuu siellä ja sanoa et HERÄÄTYYS!!! :laugh: :whistle:
  15. P

    MIes kiroaa selän takana...

    ja höpöttää itekseen jotaki...kasaa Orbitrekkiä :laugh: eikä oo suomenkielisiä ohjeita... Minä tässä syön jädeä ja karkkia ja istun netissä... :whistle:
  16. P

    Onko teillä tiedossa tänä kesänä häitä?

    siis muidenki ku mahdollisesti omia häitä :D Meil ei oo MITÄÄN juhlia tiedossa :(
  17. P

    Mä oon ihan ding dong

    Mieskin jo kysyi et MIKSI sä teet tota? :whistle: kattelen meinaan joka päivä apulan ja keltasenpörssin koiran myyntipalstat :whistle:
  18. P

    Nähtiin nainen sortseissa ja topissa ulkoiluttamassa koiraa

    ...johon likka (3v) autossa mulle tokas, "äiti, miksi tolla tädillä ei oo kunnon vaatteita päällä!" ja vähän mää repesin :whistle: :laugh:
  19. P

    Jkl ja jkl mlk:laiset

    ei tääl ois ketään jota kiinnostas lähteä mettään juoksuttamaan koiria mun kanssa joku päivä :D Ilmat on niin mahtavia nyt ni vitsit ku ois kiva lähteä tuonne metikköön koiran kanssa, mut yksin on niin tyhmää siellä seisoskella :whistle: Ja ois kiva et koirakin sais jonku energisen leikkikaverin!
  20. P

    Koiralliset ihmiset Jkl-lähiympäristö

    Mä haluan kavereita joittenka kanssa voi lähteä mettään lasten ja/tai koirien kanssa. Itelläni setteri ja 3vuotias likka jotka molemmat viihtyvät metässä, yksin vaan on niin tyhmää lähteä sinne seisoskelee...

Yhteistyössä