Hakutulokset

  1. Ellu68

    Jopas on lastenhuoneessa roinaa

    Meillä muutto Espoosta Ouluun ja pitäisi saada lastenhuone tyhjäksi. Onneksi lapset ovat koulussa voin huoletta heittää ylimääräistä ja tarpeetonta roinaa roskiin.
  2. Ellu68

    koulu kiusaamisesta

    Tänään sitten kävi niin kuin pelkäsin. Opettaja soitti että tytöllä mahakipee ja laittoi tytön kotiin. Kummasti kipu vaan loppui kun kotiin pääsi. Eli tyttö pelkää olla koulussa kiusaamisen takia ja maha menee kipeeksi. Kun pääsee kotiin kipu loppuu. Mitä nyt sitten teen? Laitanko tytön...
  3. Ellu68

    Koulu kiusaamisesta

    tyttöäni 8v on haukuttu koulussa. 6 6lk.n tyttöä oli jo rehtorin puhuttelussa haukkumisen takia ja luulin että se loppui siihen. eilen tyttö taas kertoi kun koulusta käveltiin kotiin että koulun pihalla joku oli haukkunut. Keneen otan seuraavaksi yhteyttä. rehtori ei tee asialle mitään kun tätä...
  4. Ellu68

    samperi soikoon

    olen etsinyt tytön c-lausuntoa ja hoitotukihakemusta koko aamun. Mihin ihmeeseen mä sen nyt oon jemmannu. Kun ei löydy mistään..
  5. Ellu68

    Ruokatarjoilusta kyse?

    Järkkään luokkakkousta. Ja nytten ruokatarjoilu hakusessa. Juhla on kesäisenä perjantaina hotellissa klo18.00 alkaen. Mitä siihen aikaan voisi syödä?
  6. Ellu68

    Mikä no nyt palsta mammojen

    iltapala??? Minä syön crem crakkereita kera cream bojour "sipuli" ja paprikaa ja juon KOFFii
  7. Ellu68

    Tytön kortisonilääkitys

    Tyttö syö 60mg kortisonia päivässä. Ja tyttö on koko ajan kiukkunen ja sitten sillä on koko ajan nälkä. Ja jos ruokaa ei saa heti on vielä kiukkuisempi. Toivottavasti ensiviikolla päästään purkamaan lääkitystä.
  8. Ellu68

    Tietokoneen mukaan minun

    Syntymästäni tulee 8min kuluttua tulee 40v.. Eli Hyvää syntymäpäivää minä itse=)
  9. Ellu68

    Ongelmia kerrakseen! =(

    Minulla on lauantaina syntymäpäivä ja olen kutsunut kavereita istumaan iltaa. Lasten pitäisi mennä kera koiran naapuriin kylään. Nyt vaan mietin että perunko koko pippalot.. Minun nuorempi tyttö joutui eilen sairaalaan. hänellä kun on krooninen munuaiskeräsentulehdus ja nyt relapsi. Olenko...
  10. Ellu68

    Synttäreille tarjottavaa?

    Minulla kun on kohta 40v juhlat. Lapset ja koira menevät muualle hoitoon. Nyt pitäisi miettiä mitä muuta tarjottavaa "isojen" bileisiin voisi laittaa? Eli ruuaksi hirvikäristys ja perunamuusi. Jokin hyvä punaviini pitäisi ruualle keksiä ja valkkari kans. Salaatit mietinnässä tai...
  11. Ellu68

    Pojalla kuumetta

    Viikko sitten sunnuntaina poika valitti pääkipua,illemmalla oli kuumetta 38.4.. Tiistaina soitin arvauskeskukseen jolloin ottivat crp.n joka oli alle 10. Kuumetta ollut joka päivä. Torstaina käytin lääkärissä seuraavan kerran jolloin korva punotti ja sai Amorion kuurin, silloin oli crp 12. Vaan...
  12. Ellu68

    Meillä juhlitaan toden teolla

    Nuorin poika täyttää tänään 6v ja toisiksi vanhin poika 17v. Kakku on uunissa ja illalla grillataan.
  13. Ellu68

    Samperin Saunalahti

    Serkkuni on USAssa Yellowstonen kansallispuistossa töissä 3kk. Lähetin hänelle viikko sitten viestin että onko Jogi-karhua näkynyt. Siis yhden ainoan viestin. Nyt serkkulikka viestii että on saanut kyseisen viestin muutama sata kertaa. Kuka maksaa viesteistä aiheutuneen laskun? Saunalahden...
  14. Ellu68

    meidän lapset

    kävivät sitten poistamassa talviturkin tänään.
  15. Ellu68

    Tyttö halusi maalata oman huoneensa seinät.

    Arvatkaas vaan mitkä värit hän halusi? Huone maalattu ja aikas veikeen näköinen.
  16. Ellu68

    kumpi voittaa ruotsi vai kanada?

    ????
  17. Ellu68

    Kuinka monella lapsi muuttanut kotoa pois?

    Minun vanhin 20v muutti tänään ekaan omaan asuntoon ja nyt iski jo haikeus ja ikävä kuinka toinen pärjää.
  18. Ellu68

    mitä lasissa?

    Mul ei oo lasia vaan tölkissä Rekordeligin mansikka-limeä. Et on hyvää :p
  19. Ellu68

    että silleen

    Sosiaalidemokraatit vaativat päivähoitomaksujen korottamisen lykkäämistä. Puolueen puheenjohtaja Eero Heinäluoma arvosteli lauantaina SDP:n kuntapäivän yhteydessä, että korotukset eivät ole oikein; maksujen ja verojen korotukset ovat kohtuuton taakka nuorille lapsiperheille. Heinäluoma esitti...
  20. Ellu68

    Se ois käräjille lähtö eessä.

    Viime kesän juttuja. Naapurin poika pölli mun rahat lompakosta ja vei samalla pojan kännykän.

Yhteistyössä