Ongelmia kerrakseen! =(

Minulla on lauantaina syntymäpäivä ja olen kutsunut kavereita istumaan iltaa.
Lasten pitäisi mennä kera koiran naapuriin kylään. Nyt vaan mietin että perunko koko pippalot.. Minun nuorempi tyttö joutui eilen sairaalaan.
hänellä kun on krooninen munuaiskeräsentulehdus ja nyt relapsi.
Olenko itsekäs ja pidän juhlat vaikka tyttö onkin sairaalassa??
 
Anne
Onko lapsi "tottunut" sairaalassa olemaan?

Jos hän pärjää siellä itsekseen tai hänen isänsä on siellä niin kai sitä voi pitää synttärit, kunhan ei ota alkoholia. Jos sairaalasta tulee yhtäkkiä vanhemmille kutsu sinne niin on parasta olla selvinpäin, mutta ei kai kahvittelusta mitään haittaa ole.

Itse kyllä olisin lapsen rinnalla sairaalassa. Mutta oma lapseni on ollut ainoastaan kerran tähän asti sairaalassa muutaman päivän ja silloin olin hänen kanssaan siellä yötä, koska en pystynyt jättämään häntä sinne yksin, mutta sinulla on muitakin lapsia hoidettavana niin et pysty olemaan siellä.

Mutta jos et kerran voi olla sairaalassa niin kutsuisin vieraat iltapäivällä kahville ja sitten rauhoittaisin illan, siltä varalta että pitäisikin mennä sairaalaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hhm:
Mä peruisin juhlat. En pystyisi juhlimaan, kun lapsi sairaalassa.
Mutta sä tunnet teidän tilanteen parhaiten, ja teet päätöksen sen mukaan.
Näin minäkin ajattelen. Itse tuskin pystysin juhlimaan, mutta kukin tekee omat ratkaisunsa ja sen mukaan toimii.
 
JONSERED Karhunkantaja
Teet niin tai näin, asia jää harmittamaan. Eli jokin kompromissi olisi hyvä löytää.

Tee sairaalaan synttärijuhla lapsen kanssa, ihan pienen pieni, mutta kuitenkin. Ja kutsu ystäviä illaksi, jollet voi sairaalaan jäädä. vaikka ei välttämättä hilpeät hipat olisi, seura tekee hyvää.
 
terve
Alkuperäinen kirjoittaja Ellu68:
Minulla on lauantaina syntymäpäivä ja olen kutsunut kavereita istumaan iltaa.
Lasten pitäisi mennä kera koiran naapuriin kylään. Nyt vaan mietin että perunko koko pippalot.. Minun nuorempi tyttö joutui eilen sairaalaan.
hänellä kun on krooninen munuaiskeräsentulehdus ja nyt relapsi.
Olenko itsekäs ja pidän juhlat vaikka tyttö onkin sairaalassa??
uskoisin että koska pohdit tätä, sinulla on vaikeita aikoja takan ja olet odottanut tätä hetkeä.pääsisit rentoutumaan ja unohtamaa edes hetkeksi ne murheet mitä nyt on.
mutta en kyllä usko että nauttisit siitä.tuntisit syyllisyyttä siitä kuitenkin .kyllähän se harmittaa ja ottaa varmasti päähän todella paljon.
täällä kuitenkin joku tulee sanoo että oletpa itsekäs jne.. mutta saa sitä välillä ollakin.sinuna tekisin niin että siirrät ne juhlat toisen ajankohtaan.voit sitten oikeasti nauttia niistä juhlista
 
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
Teet niin tai näin, asia jää harmittamaan. Eli jokin kompromissi olisi hyvä löytää.

Tee sairaalaan synttärijuhla lapsen kanssa, ihan pienen pieni, mutta kuitenkin. Ja kutsu ystäviä illaksi, jollet voi sairaalaan jäädä. vaikka ei välttämättä hilpeät hipat olisi, seura tekee hyvää.
Juuri näin suunnittelin tekeväni.,, Tyttö tottunut olemaan sairaalassa.
Olen yöt kotona koska muukin perhe tarvii minua.
Tänään menen vasta eskarin jälkeen sairaalaan ja olen iltaan asti huomenna sama. Launtaina vanhemman tytön korispeli ja sinne lupauduin jo aikaa siten mennä pitämään puffettia. Pelin jälkeen mennään tytön luo ja sitten illalla voisi seurustella kavereiden kanssa.
Sunnuntaina taas menen päiväksi tytölle seuraneidiksi.
Tytön sairaudesta sen verran että tyttö on sairastanut jo 6v ajan. Relapseja tulee ja menee. Nyt lääkkeen lasku sai sen aikaan. Eli tyttö on sairaalassa vain sen takia että saa lääkkeet suonen sisäisesti. Nyt vaan relapsi tuli pikkasen pahaan aikaan. Toisaalta olen KELA.n kanssa tapellut vammaistuesta. Tyttö saanut sitä heinäkuuhun asti ja sitten jatkohakemukseen tuli päätös että tyttö on heidän mukaan terve..

 

Yhteistyössä