Mikä no nyt palsta mammojen

th
Jäätelö maistuu täällä... Vaikka uusi ja terveellisempi elämä pitäisi aloittaa noin puolen tunnin kuluttua, että nyt äkkiä pakastin tyhjäksi näistä jäätelöistä... :)
 
Kevyt iltapala: juustosuikeroita, perunalastuja. Aikaisemmin illalla söimme lohkoperunoita, nakkeja, suolakurkkuja ja perunasalaattia.
Ja nyt minun tekee mieleni ottaa yksi kylmä olut päälle, vaikkei päivällä ollut moiseen yhtään fiilistä. Taidanpa siis korkata yhden oluen tämän terveellisen iltapalan päälle. Voi olla, että närästää loppuyön :xmas:
 
Me syötiin niitä juustoleipiä mitä oli yks päivä mitä tänään syötäisiin-ohjelmassa, ihan jees olivat. Hitto mulla kans alkaa laihis huomenna ja pakastimessa olis vielä jätskiä, kai se on "pakko" syödä pois kiusaamasta :D ! Onnea kaikille meille koitoksessa jotka alottavat laihiksen ja muutenkin hyvää alkavaa vuotta kaikille!
 
niimp
Alkuperäinen kirjoittaja wilsson:
5 nakkia, sienisalaattia, italiansalaattia ja maitoa :D

tein muuten hyvän työn tänään, söin kaikki loput joulusuklaat, huomenna on hyvä aloittaa laihis kun ei oo herkkuja kaapissa... :kieh:
Siis aivan ihana miten kultaisesti ajateltu ja kauheen urakan olet tehnyt, kaikki joulusuklaat syönyt:D kyllä mä repesin tuosta:) oon kai vähän väsy ja ilman alkoholia palstailemassa :D
 

Yhteistyössä