Samperin Saunalahti

Serkkuni on USAssa Yellowstonen kansallispuistossa töissä 3kk. Lähetin hänelle viikko sitten viestin että onko Jogi-karhua näkynyt. Siis yhden ainoan viestin. Nyt serkkulikka viestii että on saanut kyseisen viestin muutama sata kertaa. Kuka maksaa viesteistä aiheutuneen laskun? Saunalahden asiakaspalvelu ei vastaa tai on varattu aina kun sinne soittaa.
 
opsku
Mulla ei ole tosta tietoa mutta meillä meni saunalahden liittymä itsestään johonkin ihme megadeittiin,sieltä tuli niitä maksullisia tiedotusviestejä että sinulle on yksi uusi viesti... no kokeilimme sitten mitä tapahtuu jos lopettaa kyseisen palvelun. EI,ei auttanut,aina vaan tuli noita sinulle on 1 uusi viesti-juttuja. Lasku kolahti laatikkoon ja oli 389? Soitimme saunalahdelle että emme todellakaan kyseistä laskua maksa koska koko hemmetin megadeittiin emme ole menneet. Eikä laskua tarvinnut maksaa,mutta irtisanoimme liittymän,on muutenkin huonoja kokemuksia,
 
ennäkkirj...
Alkuperäinen kirjoittaja opsku:
Mulla ei ole tosta tietoa mutta meillä meni saunalahden liittymä itsestään johonkin ihme megadeittiin,sieltä tuli niitä maksullisia tiedotusviestejä että sinulle on yksi uusi viesti... no kokeilimme sitten mitä tapahtuu jos lopettaa kyseisen palvelun. EI,ei auttanut,aina vaan tuli noita sinulle on 1 uusi viesti-juttuja. Lasku kolahti laatikkoon ja oli 389? Soitimme saunalahdelle että emme todellakaan kyseistä laskua maksa koska koko hemmetin megadeittiin emme ole menneet. Eikä laskua tarvinnut maksaa,mutta irtisanoimme liittymän,on muutenkin huonoja kokemuksia,
Miehen kävi vastaava Elisan liittymän kanssa. Ei vaan ollu mikään deittipalvelu vaan joku, mistä tuli vähän väliä puhelimeen jotain taustakuvia ja laskua oli sit 270e. Eikä ollut tätä palvelua tilannut. Sai sen hyvitykseen. Olis mennyt liittymäkin uusiksi, jos ei olis kytky. Prkl.
 
Vierailija
Hankin uuden kännykkäliittymän keväällä. Ja heti ensimmäisessä Elisan laskussa perittiin rahaa tilaamattomista palveluista. Kymmenien minuuttien jonotuksen jälkeen asia selvisi. Nyt jännityksellä odotan seuraavaa laskua.
 
sama täällä
Alkuperäinen kirjoittaja ennäkkirj...:
Alkuperäinen kirjoittaja opsku:
Mulla ei ole tosta tietoa mutta meillä meni saunalahden liittymä itsestään johonkin ihme megadeittiin,sieltä tuli niitä maksullisia tiedotusviestejä että sinulle on yksi uusi viesti... no kokeilimme sitten mitä tapahtuu jos lopettaa kyseisen palvelun. EI,ei auttanut,aina vaan tuli noita sinulle on 1 uusi viesti-juttuja. Lasku kolahti laatikkoon ja oli 389? Soitimme saunalahdelle että emme todellakaan kyseistä laskua maksa koska koko hemmetin megadeittiin emme ole menneet. Eikä laskua tarvinnut maksaa,mutta irtisanoimme liittymän,on muutenkin huonoja kokemuksia,
Miehen kävi vastaava Elisan liittymän kanssa. Ei vaan ollu mikään deittipalvelu vaan joku, mistä tuli vähän väliä puhelimeen jotain taustakuvia ja laskua oli sit 270e. Eikä ollut tätä palvelua tilannut. Sai sen hyvitykseen. Olis mennyt liittymäkin uusiksi, jos ei olis kytky. Prkl.
Mä olen kuullut että tää ongelma on saunalahdella,elisalla ja kolumbuksella. Eikös ne kaikki käytä elisan verkkoa?

 

Yhteistyössä