Hakutulokset

1. M

Helmitaaperot 2009 ~Helmikuussa 2010~

Onnea kaikille 1-v ja tuleville 1-v :flower: :flower: Jospi: Helmin 1-vuotis mitat. 9850kg ja 77,5cm pipo 46,2 jos merkataan. Kiitos sinulle. Sitten kun kerkiät!!!!
  2. M

Kiitos kovasti tsempeistä! Mä olen kanssa aina kuvitellut, että pienten luut on pehmeät ja joustaa. Mutta kirurgi kyllä sanoi että ei ole mitenkään harvinaista... Varsinkin solisluu on vauvoilla yleinen joka murtuu. Itku oli vallan karsea. Ja ekaksi luulinkin, että oli vaan pelästynyt, mutta...
  3. M

Käyn pikasesti maito asiaa kommentoimassa kun kävin lukemassa... Meillä menee jo pelkästään rasvatonta maitoa... Ja sitten lisään 1-2 tee lusikkaa rypsiöljyä ruokaan päivässä. Siis korvikkeet on ollut jo pois muutaman viikon...Neuvolan ohjeitten mukaan mennään ja hyvin menee... Jaahas ja...
  4. M

Helmivauvat 2009 ~Tammikuussa 2010~

Kiirettä pitää! Ei ole tääläkään paljon kerinnyt käydä. Mitä nyt vähän selailemassa muitten juttuja! Tää yh- arki vaan muuttuu rankemmaksi mitä isommaksi Kelmi kasvaa. Vauva rokko on nytten sairastettu. Huh aika tauti. Muuten suht. koht. terveena on Kelmi ollut. Mutta sellasta tää...
  5. M

Helmivauvat 2009 ~Joulukuussa~

Voi voi kun kiirettä pukkaa. Mutta kerkesin hetkeksi tulla lukemaan teitin juttuja..... Joulun jälkeen yritän taas tulla kehiin mukaan!!! Jospi: Sit kun kerkiät laitteletko niitä meitinkin mittoja. Siis ei ole kiirus, mutta on kiva vertailla muitten vauvojen ja oman ipanan kokoja!!! Kiitos...
  6. M

Helmivauvat 2009 ~marraskuussa~

Heippa! Lueskelemassa muitten juttuja....
  7. M

Jaksamisia kaikille! meillä helmin nöf nöf piikki ois Torstaina, mutta taitaa olla myöhästä ottaa sitä, koska isosiskon luokalla jo puolet kyseisessä taudissa niin taitaa keretä myös rantautua meille. Ja vielä kun menee se 2 viikkoa ennen kun se piikki tehoaa. Voih ja huokaus. Pitäis...
  8. M

Jaksuja kaikille kipeille ja väsyneille. :flower: Mä oon kanssa välillä aika kypsä tähän yh elämään. varsinkin kun Helmi on kipeä niin tuntuu että selkä repee just samantien kun saa kantaa toista koko ajan ja kaks kättä ei riitä sit mihkään. mut sain nyt purkautua kiitos. Serensu; Ai sä...
  9. M

Helmivauvat 2009 ~lokakuussa~

Peesaan Haavemammaa hammastahna asiassa. Me käytiin siinä puoli vuotis hammas hoitajalla. Ja sanoi että 2-vuotiaana aloitetaan tai sitten kun kulmahampaat ovat puhjenneet. Käytkö serenzu missä neuvolassa täällä Hyvinkäällä? Jos saan udella. Me kuulutaan kenttäkadun piiriin. Kyselin tuosta...
  10. M

lapsen saamisen myötä on maailman pahuus alkanut ahdistaa..muita?

Tuttu tunne... Tuokin kun kaupassa jonkun vauva itkee niin oikeen riipaisee vaikka ei pienellä varmaan mikään hätänä olisikaan. Sellaista ajattelin kun minulla nyt on tämä pienokainen ja sitten teini ikäinen. Niin olen huomannut, että ei se huoli sieltä katoa se vain muuttaa muotoaan sitä...
  11. M

Siis voi vitsi. Siis minä en kokeillut syödä lusikalla. Osaan sen kyllä :laugh: Pitäis aina lukee mitä kirjottaa ennen ku räväyttää sen tohon esiin!!
  12. M

Paljon Onnea kaikille joitten masussa köllöttää uusi elämä =) Ihanaa. Niiskunenä: Mäkin jo luulin että karkeempi tavara menee suusta alas, mut ei millään. Pikku sose purkeilla jatketaan ja aina välillä kokeillaan karkeampaa. Joku taitava kokeili jo syödä vähän lusikallakin, olikos se Konsta...
  13. M

Alma: meilläkin herätään viideltä ja vaavi nukkuu aina mun vieressä. Tosi rassittava herätä niin aikaisin |O Mitäköhän tapahtuu huomen aamuna kun kelloja siirrettiin. Herätään sit varmaan neljältä!!! Lentis: Kakka jutuista sen verran että sellanen 3 kertaa törähtää meijänkin Helmuskalla...
  14. M

Taas pärskäytän kysymyksellä jos joku tietäis.... Kun meijän Helmi on tehnyt siis totaalisen puuro lakon ja melkein kaikkia lajikkeita olen kokeillut. Neuvolassa mainitsin aiheesta ja sanoin että velliä kyllä menisi.... Neuvolantätsy oli sitä mieltä että ei käy pitemmän päälle kun vellissä ei...
  15. M

Miehet :whistle: Perskule... Ei sellasta nyt ole ja ja olis niin en varmaan jaksais... Täytyy katella sit myöhemmin kun Helmi on isompi.. Meillä yöt kaaosta ja ruokakaan ei maistu |O Joten lapsi on isovanhemmilla että saan siivota, leväta ja viettää laatuaikaa isomman kanssa. No isompi lähti...
  16. M

Nyt en löydä sitä kuka antoi vinkin kokeilla 8kk muksun liharuokia piltin sijasta. Mutta kiitos Vinkistä nimittäin meillä toimii. Söi hyvällä ruokahalulla. Niin ja tosiaan noita piltin ruokiakin murssasin ihan pieniksi, mutta ei uponnut silti!!!! Kävely tuoli on ollut meillä kauan käytössä...
  17. M

Maidoista oli täällä jotain puhetta. Neuvolan tätsky sanoi, että 10kk voi aloitella maustamattomat viilit ja jugurtit ja raejuuston. Vuoden ikäsenä sitten kevyt maidosta ykkös maitoon. Mä huomasin että meillä ei mene nanni jos vähänkin lämmittää eli huoneen lämpöisenä tai olisko sitten jääkaappi...
  18. M

Kiitos kaikille ruokailu asiasta. :) Seranzu: Kävin tuolla sun laittamassa valokuva kuttu linkissä ja joo hups sain 150 euroo menee. Oli tosi hyviä joululahja juttuja. Mae: Meinaatko, että on aftoja. Meillä oli kanssa niitä ja luulin aftoiksi ja ajattelin että suu on tosi kipeä,mutta hammas...
  19. M

kiitos Seranzu. Tää oli tärkeä tieto. Siispä mäkin jatkan kahella lihalla!!!
  20. M

Sötnos: Onpas sulla kova flunssa kääk. Mä pelkään just tota kauheesti jos menee niin tukkoon ettei saa henkee. Mä oon kanssa yskinyt kuukauden ja eihän täällä sitten oikeen kukaan muukaan nuku öisin! Jollain muulla oli kanssa oikea sihti kurkku. Ei millään mene alas mikään vähän karkeampi...

Yhteistyössä