Hakutulokset

1. M

Helmivauvat 2009 ~lokakuussa~

Olen mielelläni mukana!! laitoin postia Jospille! Harvemmin vaan kerkeen nyt kirjottelemaan kun yksi asia menee päin peetä niin kasa ongelmia seuraa perässä!!! Mutta kun tää tästä selkeytyy niin palaudun taas mukaan... Pikku joulu tapaamiseen en pääse. (harmittaa) mutta kun tää elämä on niin...
  2. M

Helmivauvat 2009 ~syyskuussa~

Kiitos!!! Ai niinpä taitaakin olla niitä luontaisia sokereita!! :headwall: Tyhmä mä. Siispä kokeilen tänään!!!
  3. M

Mutta :attn: Pakko kysyy puurosta. Siis varmaan täällä on sitä jo jauhettu tuhat kertaa ,mutta menny mulla ohi.... Siis annatteko nuita vauvojen piltti ym 5-6kk ja 8kk puuroja vaiko Nallen pika kaura hiutaleita???? Tää on mulle uus juttu ja nyt pitäis siirtyä noihin mutta siis kumpiin. Nallen...
  4. M

Ai niin tosiaan yksi maito välipala 70ml...lisäksi
  5. M

Heips pitkästä aikaa! Kiirettä piisaa... Asuntoa ollaan etitty. haluun noista pirun rappusista eroon. Hamsteri kuoli, kissa tosi kipeä lopetus uhan alla ja koiralla teetetään pennut. että kiirusta pitää. Essure-sterilisaatio tosiaan sitten pistettiin. Oli tosi mutkaton homma! Mulle ei tosiaan...
  6. M

Helmivauvat 2009 ~elokuussa~

Lukemassa!! ja yksi pieni kysymys jos jollain ois vastaavaa... Vierastus: Ollut helmillä 3kk asti ja pahenee koko ajan. Siis oikeesti kaupassa tai jos joku on meillä kylässä on aivan kauhee katastroffi. Jos joku vain katsookin Helmiä päin niin alkaa huutaa ja hakee turvaa mamista. oisin...
  7. M

Kävin lukemassa, että jännitys vähän laukeisi.... Lähden sairaalaa katkaisemaan vauva-piuhat!!!! :'( Se on nyt lopun alkua. Mutta paras näin. Jaksuja vaan kaikille sitä tarvitseville ja niillekkin jotka sitä ei niin kauheesti tarvitse.... Joo joo vähän vitsikkäällä päällä :D Heippa! T...
  8. M

Levottomia öitä täälläkin... Alhaalla kuulta kyllä valkoinen täplä. Olikos se niin, että sitten helpottaa kun se hammas puhkeaa ikenen läpi... Ja voi nenä jos joka hammas tuottaa samanlaista tuskaa |O Seranzu: Minä aikoinani mietin nuita nanni juttuja ja mulle sanottiin neuvolassa, että ei...
  9. M

Rosinante: Kysäisin juuri tuota vilja asiaa. Ja ainaskin mulle sanottiin, että kauralla aloitetaan ja jos se sopii niin voi huolettaa kokeilla sitten neljän viljan puuroa... Voihan ne kuulema erotellakkin, mutta aika rumpa tulee kun ostat jokaista lajiketta jos ihan kokeilu mielessä meinaat. Mä...
  10. M

Kaikki teksti luettu ja piti kommentoida moneen, mutta järki on nyt jäässä!! Kela laput... Täytyykö mun jotain viedä kun siis opiskelin ennen raskautta ja en ole menossa töihin vielä siis jään kolmeksi vuodeksi kotiin??? Siis teköököhän kela automaattisesti sen kotihoidon tuen päätöksen?? Yöt...
  11. M

Maha täälläkin löysällä ja tulee monta kertaa päivässä. Kuumuus kuulema tekee.... ( Siis vauvalla ei mulla) 6kk mitat 8150kg 68,6 pitkä ja pipo 43,1. Sit joskus Labello kun kerkeät. Vitsi kun ei taas kerkeä kirjotteleen kauheesti enempää... Jumalauta tää mun elämä on niin kiireistä koko...
  12. M

Hammaslääkäristä: Jännä miten eri kaupungit/ kunnat hoitaa nämäkin asiat erilailla. Meillä siis hyvinkäällä otetaan puoli vuotiaana sylkitesti ja siitä voi päätellä kuinka helposti tulee reikiä. Joku syljen happamus juttu. Jos se on vitonen täytyy käydä useammin hoidoissa ja kontroleissa jos...
  13. M

Hammaslääkäristä joku mietiskeli. Meitin käskettiin itse varaamaan puoli vuotis tarkastus.... Ja pika pikaa kysymys. Joku on voinutkin kysyä, mutta on mennyt multa ohi tai jotain. Puurot/vellit: Siis annatteko pelkkää kaurapuuroa vai miten?? Siis sehän pitäisi aloitella yksi vilja kerralla...
  14. M

Kössi Mun vanhempi lapsi oli kanssa just noin pieni. Nou hätä. nyt 13v ja kasvanut jo muittenkin yli. Joka perhanan yö pitää herätä kolmelta ja valvoa tunnin. En tajua miksi oisko joku kehitys vaihe... Nyt lukemaan muitten tekstiä kun sitä on tullut paljon. Hyvä hyvä!
  15. M

Helmivauvat 2009 ~heinäkuussa~

Heipsan!! Ai niin teillä oli tuo tapaaminen. Kiva kun oli mukavaa. Mä jotenkin katsoin, etten itteeni vielä sullo mukaan kun kirjauduin vähän myöhässä tänne. Mut jos sit ens kerralla tulis mukaan... :D Maitoa on nyt yhtäkkiä alkanut menee paremmin. HMMulle sanottiin neuvolassa, ettei...
  16. M

Heippa uusille! Tebaa: Meillä menee n.400-600. Kysyin neuvolasta asiasta. Ei ole haittaa, että määrä on noin pieni. Monella kuulema pienenee kun soseita alkaa menemään. Kuhan nyt menee edes se 400. Soseissahan on aika paljon nestettä. Siis kaupan sellaisissa. Puuroista: Soitin...
  17. M

Ai niin pitikin kertoa vielä kuinka koirat voi olla fiksuja! Meijän 13v sai murkku kohtauksen ja itki ja huusi niin mitä teki koira. oli käyny hakee meijän makkarista Helmin tutin ja käyny viemässä sen huutavalle neidille! Oli sitten ite teiniäkin alkanut naurattaa! Koiruus vissiin meinas, että...
  18. M

Kylläpä on tullut tekstiä ja kylläpäs tosiaan moni vauveli jo ryömii ja otta konttausasentoja :) Ei meijän helmi vaan. Kääntyy kyllä koko ajan mahalleen, mutta siihen se jääkin. Ei oo kiire suuntaan eikä toiseen!! Nuista maissi naksuista. Mä oon kanssa antanut, mutta meni kyllä sellaseks...
  19. M

Iida-Maria MOI
  20. M

Tuiskuinen ym väsähtäneet ja huolissaan olevat äitylit :flower: :flower: :flower: Haavemamma vauuuuu :flower: Ei täällä meilläkään ihan herkkua ole. Isosiskoa hoidettiin angiinana ja noin tuhannen lääkerireissun jälkeen meitin pikku-Helmillä selvisi, että sillä raukalla on Endoro rokko...

Yhteistyössä