Hakutulokset

  1. PikkuVarpunen

    Aloittajat 2012-2013

    Pääseekö mukaan? :)
  2. PikkuVarpunen

    ~Kesäkuun kullannuput 2010~

    Piiiitkästä aikaa ehdin taas tänne lukemaan muiden kuulumiset. Meillä elo tytön kanssa sujuu oikein hyvin. Ristiäisetkin oli 29.8 ja tytöstä tuli Salma Amalia. Täysimetys sujuu loistavasti, ja maitoa piisaa. Yöt menee 1-2 syötöllä. Typykkä nukkuu edelleen mun vieressä, ja molemmat herätään...
  3. PikkuVarpunen

    ~Kesäkuun kullannuput 2010~

    Minotchkin tervetuloa! pohtijatar mulla oli samoja tunteita esikoisen vauva-aikana.Et taatusti ole siis ainoa.Nyt toisen kanssa ajattelen eritavalla.VOIMIA SINNE! tupajumi meillä ihan samaa ilta rintaraivoamista aina välillä, ja mäkin olen tulkinnut sen samoin kuin sinä, yliväsymys. Meillä...
  4. PikkuVarpunen

    ~Kesäkuun kullannuput 2010~

    Pitkästä aikaa minäkin ehdin tänne. =) Voimia kaikille masentuneille :hug: Ihania vauvoja täällä oli näytillä! :heart: Tosiaan, aikamoista hässäkkää ollut, ja nettiaika jäänyt olemattomiin. Olen vielläkin ihan vauvahuumassa, ja en voi lopettaa vauvan nuuskuttelua ja sylittelyä...
  5. PikkuVarpunen

    ~Kesäkuun kullannuput 2010~

    Kiitos onnitteluista kaikille :heart: Meillä täällä kiirusta riittää, tyttö imee erittäin tiheästi. =) Tietokoneelle ei juuri paljoa ehdi. :kieh: Tyttö on kovin raaaaahallinen tapaus, verrattuna isosiskoonsa.Itkee vain ja ainoastaan kun haluaa tissille. Maitoa tulee, edelleen vähän...
  6. PikkuVarpunen

    ~Kesäkuun kullannuput 2010~

    Nyt ehdin minäkin kertomaan, että meille syntyi pikkanen prinsessa 3610 g ja 51 cm,rv 40+2 eli 29.6.2010 klo 11.42. Synnytys sujui hyvin ja suhteellisen nopeasti, ( 5h 42 min) sitten kun vihdoin pääsi kunnolla vauhtiin.Ihana muisto jäi siitä. Sain olla juuri niin aktiivinen kuin...
  7. PikkuVarpunen

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~ Meidän vuoro! <3 72 Kullannuppua syntynyt <3

    Täällä kärvistelen edelleen supistuksineni... Oon ihan puhki väsymyksestä, kun viimeyö meni valvoessa. Tää on aika tuskaa nyt tämä touhu, alkais nyt samperi kunnolla synnytys. TENS-laite mulla on käytössä, kun en jaksanu enää kärsiä kun supistuksia on tullu kipeitä siis epäsäännöllisin välein...
  8. PikkuVarpunen

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~ Meidän vuoro! <3 72 Kullannuppua syntynyt <3

    Onnea onnea Shawne! :heart: Ja kiitos paljon tsemppauksesta! Onnea TipuTopakka, aivan ihana typy teillä! :heart: Rinsessoita onkin tullut paljon nyt loppukuusta. ;) ( . ) Mä täällä valvon. Aiemmin illalla tuli sitä limaista kirkasta vuotoa, ja äsken tuli sitten pönttöön ihan veristä...
  9. PikkuVarpunen

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~ Meidän vuoro! <3 72 Kullannuppua syntynyt <3

    Jonnalle onnea vielä ihan hurjasti!!! Oliko Hyvinkäällä tunkua? ( . ) Täällä tämä nainen vuotaa nyt kuulkaa ihkaa aitoa oikeaa LIMATULPPAA!! Ensimmäisessä synnytyksessä/raskaudessa en sitä bongannut, mutta nyt alkoi tulemaan sellaista kirkasta, tooosi venyvää inhaa limaa ( sorry...
  10. PikkuVarpunen

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~ Meidän vuoro! <3 72 Kullannuppua syntynyt <3

    Zalmiakki onnea tytöstä!!:) Täälläkin ollaan mahan kanssa, täysikuusta huolimatta.. Ja tänään onkin laskettu aika. Esikoinen syntyi rv 40+0, eli näillä samaisilla viikoilla, mutta tämä meidän toka rakkauspakkaus taitaa nyt kyllä mennä jatkoajalle... Johanna 40+0
  11. PikkuVarpunen

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~ Meidän vuoro! <3 72 Kullannuppua syntynyt <3

    nasuliinih ihana vauva teillä, apua!! :heart: :heart: Nää vauvakuvat ja synnytyskertomukset piristää mun mieltä, kiva kun synnyttäneet jaksatte vielä täällä käydä. Montakohan meitä mahallisia vielä nyt on?? Mulla koskee ihan julmetusti tohon alapään luuhun, oliko se nyt sitten se...
  12. PikkuVarpunen

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~ Meidän vuoro! <3 72 Kullannuppua syntynyt <3

    Onnea mammaliini !! Huomenta täältäkin! :wave: Täällä nukuttiin yö hyvin, yhdellä vessakäynnillä. Menkkajomotuksia, vihlontaa ja harjoitussupistuksia piisaa edelleen, muttei käynnisty synnytys ei. Laiskottaa ja tylsistyttää. Puhelin piippailee tekstiviestejä; "eikö vieläkään mitään"...
  13. PikkuVarpunen

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~ Meidän vuoro! <3 72 Kullannuppua syntynyt <3

    Onnea valerie rinsessasta!! Onnittelut myös Nasuliinih,vaahtera ja Anzzu!Ihanaaaaaa! !!Hyvä hyvä tinysteps! Missä muuten laskettuaika- kaimamme Shawne?!Tositoimissa?? =) ( . ) Täällä kivuliaita jopa aika inhottavia suppareita myös, mutta harvakseltaan..Liian harvakseltaan... :(...
  14. PikkuVarpunen

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~ Meidän vuoro! <3 72 Kullannuppua syntynyt <3

    Tinysteps kuulostaa lupaavalta tuo vuoto! Mulla ei ole vuotoja niin minkäänlaisia ollut havaittavissa...Suppareita kyllä riittää, mutta niitä on ollut jo pari viikkoa vaihtelevasti...Jotkut supparit on niin voimakkaita, että salpaa hengityksen, vaikka koitan hengitellä mahdollisimman syvään...
  15. PikkuVarpunen

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~ Meidän vuoro! <3 72 Kullannuppua syntynyt <3

    Täällä olen minäkin edelleen mahakkaana. =) Onnittelut tyttövauvasta syyshortensia, olipas ripeä synnytys!! :heart: :heart: :heart: Mairalla iiihana vauva siellä kotona.. :heart: JonnaH ONNEA HUOMISELLE!! ( . ) Tänään tullut 3 kivuliasta supistusta. Alavatsaa särkee samalla kun...
  16. PikkuVarpunen

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~ Meidän vuoro! <3 72 Kullannuppua syntynyt <3

    Onnea pulinapata!! :heart: :flower: jonnas paranemisia sinne! ( . ) Supistukset sai eilen illalla uutta suuntaa.Oli jo niin napakoita, että sohvalla maatessa henki salpautui aina supistuksen tullessa.Kovin kivuliaita ne ei kuitenkaan olleet. Yhtäkkiä illalla tuli kamala paha olo, ja...
  17. PikkuVarpunen

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~ Meidän vuoro! <3 72 Kullannuppua syntynyt <3

    Joko syyshortensia pääsi tositoimiin?? Jonna totta, tiedä vaikka oltaisiin samaan aikaan.Vuorotellaan sitten sen ammeen kanssa, jookos.:D ( . ) Ei mitään uutta. Ihmiset on alkaneet kyselemään, "onko vauva alkanut ilmoittelemaan"... No eipä ole. Tänään laitoin pihaa kuntoon ja huhkin ihan...
  18. PikkuVarpunen

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~ Meidän vuoro! <3 72 Kullannuppua syntynyt <3

    ( . ) Pikainen päivitys: Ei uutta. Neuvolassa käyty, kaikki hyvin. Vauva edelleen korkealla raivotarjonnassa, ei laskeutunut eikä kiinnittynyt. Sf komiat 37. Kirjoittelin juuri synnytystoivelistan, ihan omaksi henkiseksi valmistautumiseksi. Mä niin toivon, että pääsisin sinne...
  19. PikkuVarpunen

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~ Meidän vuoro! <3 72 Kullannuppua syntynyt <3

    EC PALJON ONNEA TYTÖSTÄ!!! Milkeille iso halaus! Koiran omistajana voin vain kuvitella tuskasi ja surusi.Voimia suruun! Shawne tsemppiä myös sinne!!Meillä on tosiaan enää VIIKKO laskettuun aikaan!Ja tinystepsillä myös! :) Mairalle tsemppiä miehen kanssa, kyllä ne vaan osaa joskus olla...
  20. PikkuVarpunen

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~ Meidän vuoro! <3 72 Kullannuppua syntynyt <3

    Onnea Tupuna!! :) Onnea papuneiti!! :flower: :flower: Jonna toi kuulostaa lupaavalta, sä pääset synnyttää kyllä ihan pian, oon varma!Ellet jo ole?Onnea matkaan! ( . ) Ei mitään raportoitavaa...Täällä ollaan ja odotellaan..Kiva kun meitä mahakkaita vielä riittää, ei tarvii yksin...

Yhteistyössä