Hakutulokset

  1. Nueva

    Omantunnon kysymys

    :whistle:
  2. Nueva

    Huomenta!

    http://www.youtube.com/watch?v=Eysq-qCugvY *kallistaa kaffikuppia* :D
  3. Nueva

    Mitäs Nyt pääsi kymppiuutisiin!

    :D ( olinko eka? :saint: )
  4. Nueva

    Ihanimmat 1-vuotis synttärirunot

    Oma kummipoika täyttää tänään 1- vuotta ja hakusessa on nyt joku ihana runo korttiin. Onhan niitä toki netti pullollaan mutta jotain erityisen ihanaa haluaisin löytää ja ajattelin josko teiltä löytyisi kivoja.... :wave:
  5. Nueva

    Aatsipoppaa, pojat keitti soppaa

    Olenko ainoa jolla tulee tuosta mieleen ihan muut sopat kuin joku syötävä? :whistle: Jotenkin "häiritsee" että tuo on lastenlaulu ja nuo sanat voi käsittää niin väärällä tavalla.... vai onko mulla vaan kieroutunut ajatusmaailma? :xmas:
  6. Nueva

    Elimistön puhdistuskuuri/ Detox

    Onko tuolla mitään vaikutusta vai onko ihan vaan hölynpölynrahanhuijauslumepelleilyä? Luontaistuote kaupasta suosittelivat tuota kun kaipasin jotain apua laihdutuksen aloittamiseen. En ostanut ( vielä ) kun jotenkin melko skeptinen tuollasten suhteen. Mutta kun jotenkin pitäisi saada tämä homma...
  7. Nueva

    Mitä mulla tekee mieli?

    Jotain syötävää tekee mieli mutten nyt keksi mitä.... :snotty: Olin ihan varma että se on karkkia mitä haluan; menin ja rapsautin karkkipussin auki mutta ei - ei mun karkkia haluta. Ajattelin että mulla tekee mieli suolasta ja menin kaapille jossa meillä on sipsejä ja suolatikkuja - ei...
  8. Nueva

    Pojan koululla tänään vappuhulinat

    Saavat pitää "kirpparia" siellä päivän aikana; eilinen ilta meni omien lelujen inventaarioon mitä viedä myyntiin.... jätkä teki oman hintalistan johon merkitsi lelujensa hinnan: Hyrrä 1,99?, Gormiitit alkaen 2?, jne.... :D Hyvin on mainosten hintamerkinnät jääneet päähän.... :D Kysyin...
  9. Nueva

    *

    :p
  10. Nueva

    Joko on kysytty tämän päivän ruoka?

    *tyhjää raksuttaapi*
  11. Nueva

    Mistä yhdistelmästä tykkäätte? ( ruoka )

    Tumma suklaa ja kylmä maito.... naaaam.... :p
  12. Nueva

    Kesäkuun yh

    Mies lähtee kesäkuun alussa reissuun ja palaa vasta kuun lopussa; mitäköhän kaikkea puuhaa sitä muksujen kanssa keksisi.... juhannuskin....
  13. Nueva

    Pikkupoikaa kiristettiin

    http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010042211517287_uu.shtml :| :| :| :|
  14. Nueva

    Treffit pimeässä

    Muistakaas.... :D
  15. Nueva

    *turhis*

    Mahaa nipistelee, päätä juilii, ärsyttää ja tympii.... :headwall: Ulkona mitä ihanin kevätilta ja mä täällä perskele sentään vaan istun ja murehdin levenevää takapuoltani ja pieniä elämänsolmujani.... :snotty: Hienoa. :/
  16. Nueva

    :p

    On muuten hyvää tuo Novelle Plus- sinkki+ E.... vitaminoitu aprikoosi-jasmiinin makuinen juoma.... :p Ennakkoluulot oli suuret mutta onneksi uteliaisuus voitti ja ostin tuota.... :D
  17. Nueva

    Viiden euron kolikko

    Onko se arvoltaan 5? vai voiko olla enemmänkin arvoa? :wave:
  18. Nueva

    Aamupalanne?

    Pari kolmen desin mukillista maitokaffia, näkkäri x 2, päällä margariinia, tonnikalaa ja tuorekurkkua, lasillinen rasvatonta maitoa ja reilu kourallinen viinirypäleitä.... :p
  19. Nueva

    Onko teillä lapsilla haaveammattia? *kuva*

    Meillä taitaa olla bodybuilding melko vahvana ykkösenä.... :laugh:
  20. Nueva

    Lunta!!!!

    |O |O |O |O :headwall: Nakkasin äsken roskapussin ulos ja huomasin että parkkipaikalla olevat autot oli lumessa.... vilkasin uudelleen ja oikein mä prkl näin!!!! |O Siellä sataa LUNTA! :kieh: *ärinämurinakiukuttelua* Missä kesä? :attn:

Yhteistyössä