Kesäkuun yh

miuku
Samaa mietin... Toki mies on välillä kotona (pari pvä viikossa), mutta muuten hommissa 300km päässä.Kotona oon 7 vuotiaan, 4veen ja kuukauden ikäisen vauvan kanssa. Ja tää alkaa kesäkuun alussa ja jatkuu elokuun loppuun... Huoh!
 
vieras
Täällä äiti joka on kotona neljän alle kouluikäisen kanssa viikot. Mies on kotona viikonloput ja oikeasti tosi hienosti meillä menee. On oikeastaan ihan mukava välillä päättää arjen ajan käytöstä ihan yksinään. =)
 
Mies menee toiselle puolelle palloa kuukaudeksi joten ei tule viikonloppuisin kotiin.... :D Eikä tekemisen puutetta varmaankaan ole kun kolmen muksun kanssa tässä arkea pyöritetään mutta jotain spesiaaliakivaa olisi muksuille mukava keksiä ettei ikävä vaivaa liikaa.... :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Oikea yh:
Te mitään yh:ta ole!
Hieman huumoria; melkein arvasin että joku tulee aiheesta avautumaan.... juu, en ole mikään yh ja onnellinen siitä. :heart: Olen todella onnellinen että minun ja mieheni tiet kohtasivat enkä pois vaihtaisi.

Olen ollut myös yh joten tiedän ettei se ole samaa kuin että mies on muutamia viikkoja pois. Ei kaikkea kuitenkaan kannata ottaa niin vakavasti.... :flower:
 
YH itsekin
Alkuperäinen kirjoittaja Oikea yh:
Te mitään yh:ta ole!
Minusta on myös naurettavaa, että joku tulee aina nurisemaan että "ette te mitään yyhoita ole". Musta on vaan hauskaa, kun jotkut tututkin viettävät välillä "yh-viikkoja" ja ovat sitten ihan paineissa ja ihmettelevät, miten joku jaksaa olla aina yh :) Itselleni siinä ei ole mitään jaksamista, kun on lähes alusta asti tottunutkin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Lasten kanssa voi tehdä vaikka mitä....ranta, matkustelu, ravitelit, isot puistot ja maauimalat....
Niin.... hieman mielikuvitusta vaan kehiin niin eiköhän tuota tekemistäkin keksi. Omaa ikävääni kai minä enemmän haluan lievittää, muksut nyt juoksee päivät pihalla niin ehtinevätkö edes huomata että isi on muualla.... :D

Juhannusta lähinnä mietin.... hmmmm, sauna lämpimäksi ja herkkuja nurkat notkolleen.... :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja YH itsekin:
Minusta on myös naurettavaa, että joku tulee aina nurisemaan että "ette te mitään yyhoita ole". Musta on vaan hauskaa, kun jotkut tututkin viettävät välillä "yh-viikkoja" ja ovat sitten ihan paineissa ja ihmettelevät, miten joku jaksaa olla aina yh :) Itselleni siinä ei ole mitään jaksamista, kun on lähes alusta asti tottunutkin.
Toki se on ihan mihin tottuu - itse olen paljon muksujen kanssa keskenään joten ei mua hirvitä ollenkaan se että miten pärjätään tmv.... kun tiedän että pärjätään kyllä. Kunhan tässä aikani kuluksi pähkäilen.... :saint:
 
Teette sitä mitä normaalistiki; ei se kummempaa ole. Meillä kans mies tekee muutaman kerran vuodessa muutaman vkon reissuja töiden takia; hyvin on meillä mennyt kotona vaikka jännäsin alkuun jäädä 3 lapsen kanssa kotiin... :D
 

Yhteistyössä