Elimistön puhdistuskuuri/ Detox

Onko tuolla mitään vaikutusta vai onko ihan vaan hölynpölynrahanhuijauslumepelleilyä? Luontaistuote kaupasta suosittelivat tuota kun kaipasin jotain apua laihdutuksen aloittamiseen. En ostanut ( vielä ) kun jotenkin melko skeptinen tuollasten suhteen. Mutta kun jotenkin pitäisi saada tämä homma käyntiin ja mikä motivoisi enemmän kuin alussa nopsaa putoavat eka kilot....
 
no
Vähän ehkä kakspiippunen juttu. Siinähän oli joku ruokavalio mitä suosittelevat sen käytön aikana, sillon ehkä oikeesti tippuu paino.
Itse sitä käytin olemattoman aineenvaihdunnan vuoksi ja hieman tippui paino koska nestettä poistui. Eli ei siis mitenkään sinäänsä pysyvä pudotus. Mutta siis en käyttänyt mitään erityistä ruokavaliota samassa.
 
onks
toi sitä nestemäistä? ostin sen slimin kanssa ja oli aivan hirveen makusta. Vielä olis pitänyt puoltoista litraa sitä juoda päivässä, ei pystynyt ei. Jostain näin et olis tabletteinakin...
 
Alkuperäinen kirjoittaja no:
Vähän ehkä kakspiippunen juttu. Siinähän oli joku ruokavalio mitä suosittelevat sen käytön aikana, sillon ehkä oikeesti tippuu paino.
Itse sitä käytin olemattoman aineenvaihdunnan vuoksi ja hieman tippui paino koska nestettä poistui. Eli ei siis mitenkään sinäänsä pysyvä pudotus. Mutta siis en käyttänyt mitään erityistä ruokavaliota samassa.
Ei kai tuossa sen kummemin mitään erityisruokavaliota kunhan vaan syödä kevyesti, välttää turhia hiilareita, ym.

En mä tuolla mitään suuria pudotuksia haekaan; kunhan saisi alkuun tämän kilojen tiputtamisen....

 
Alkuperäinen kirjoittaja onks:
toi sitä nestemäistä? ostin sen slimin kanssa ja oli aivan hirveen makusta. Vielä olis pitänyt puoltoista litraa sitä juoda päivässä, ei pystynyt ei. Jostain näin et olis tabletteinakin...
Mille se maistui? Niitä näkyi olevan siellä eri makuvaihtoehtoja jos oikein katsoin.... nesteeseen tosiaan sekoitetaan ja päivän aikana juodaan tuo. Ja on tabletteinakin; jos ottaa tabletteina niin pitää juoda minimissään 2l vettä päivässä, mieluummin kolme.

 
en tiiä jos paino tippuu mut oon kuullut et siitä tulisi hyvä olo, saa enemmän energiaa ja jaksaa paremmin tollasen kuurin jälkeen. Kyllähän se olis kanssa hyvä alku laihduttajalle jos siitä saa enemmän energiaa nii jaksaa liikkua paremmin.
Ja ihokin kuulemma kirkastuu.

En ole itse kokeillut mutta olen kauan miettinyt että vois kyllä kokeilla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja säästöpossu:
en tiiä jos paino tippuu mut oon kuullut et siitä tulisi hyvä olo, saa enemmän energiaa ja jaksaa paremmin tollasen kuurin jälkeen. Kyllähän se olis kanssa hyvä alku laihduttajalle jos siitä saa enemmän energiaa nii jaksaa liikkua paremmin.
Ja ihokin kuulemma kirkastuu.

En ole itse kokeillut mutta olen kauan miettinyt että vois kyllä kokeilla.
Mä meinasin ostaa mutta sitten iski pihiys.... 20-30 ? olisi maksanut se reilun 20 päivän pakkaus.... ei sinällään kallis mutta toistaiseksi jäi kaupan hyllylle....

 

Yhteistyössä