Hakutulokset

  1. S

    .~ Heinäkuun Hellemasut 2012~. MARRASKUU

    Kaatosateista sunnuntaita täältäkin :wave: Työreissusta on selvitty ja kyllä vaan ruokaviinittömyys ja tervetuliaismaljan pommacilla kilistely herätti vähän huomiota mutta pokkana vaan väitin että on antibioottikuuri päällä flunssan takia :) Huomaa vaan että nyt ei jaksais mitään...
  2. S

    .~ Heinäkuun Hellemasut 2012~. MARRASKUU

    Iltaa mammat :) Täällä on selvitty taas yhdestä super stressaavasta työpäivästä super väsyneenä. Rupeaa tuntumaan että tulee taas raskausaivot eikä muista mitään eikä jaksakaan muistaa :D Mulla ei työ ole fyysisesti rasittava mutta henkisesti erittäin rasittava ja haastava niin tuntuu että...
  3. S

    .~ Heinäkuun Hellemasut 2012~. MARRASKUU

    Kiitos samoin Kuume :flower: Minnuska78 Muistan hyvin ja tosi kiva että meitä on jo kolme tuttua täällä! :) Ja toivon parasta että pikkunen on tarrannut lujasti kiinni :heart: Ääh, täällä jännittää parin päivän työmatka to ja pe kun siihen liittyy illallista ruokaviineineen, etten...
  4. S

    .~ Heinäkuun Hellemasut 2012~. MARRASKUU

    Heippa kaikille :wave: Jos nyt uskaltais ilmoittautua hellemasuihin mukaan, täällä ollaan kai rv 4+5 tilassa ja laskettu aika saattais olla 25.7 :) Yksi tuttukin täällä on, Moi Kuume :wave: Ihanaa että joku esikoisenkin ajoilta on samaan aikaan uudestaan raskaana :) Todella suuret...
  5. S

    Helmitaaperot -09 ~elokuussa 2010~

    Mamma6v: meillä on myös aika voimakastahtoinen tyttö ja kärsivällisyyttä ei todellakaan löydy tekemään palapelejä tai laittamaan jotain palikoita päällekkäin tai laittaa ehkä kaksi ja sit vetäsee tornin käsillä sileeks ja eikun eteenpäin, et jatkuva touhu käy ja kiukutaan jos ei asiat tapahdu...
  6. S

    Helmitaaperot -09 ~elokuussa 2010~

    Heippa kaikille :wave: Luin kaikki vanhat juttunne läpi ja piti laittaa merkkaus/kommenttia :) En ole tosi pitkään aikaan kirjottanut kun on ollut kaikkea ja kevät-talvella meni polvi rikki jäällä ja oli pikkasen haastavaa lapsen kanssa selvityä kahdestaan päivät kotona kun mies teki pitkiä...
  7. S

    Helmitaaperot 2009 ~Helmikuussa 2010~

    Anteeks Haavemamma mut mua niin nauratti toi paitajuttu :laugh: kun luin siitä jo FB: ssa. Ei kukaan ole mitään huomannut siellä kaupan tohinassa ja jos on niin so what :D Mun yks miespuoleinen kollega oli kerran aamuhämärässä kotieteisestä lähtiessään laittanut eri pari mustat kengät...
  8. S

    Helmitaaperot 2009 ~Helmikuussa 2010~

    Rosinante :hug: Kyllä tollanen pistää ketuttamaan :kieh: Mä sanoisin varmasti että meinaatko ihan tosissasi että mä ikimaailmassa tekisin mitään mikä saattais mun lapsen vaaraan tms, et oliks toi vitsi?? Selkeesti sun mies on vaan tosi epävarma johtuen ihan omasta kokemattomuudesta ja tosi...
  9. S

    Helmitaaperot 2009 ~Helmikuussa 2010~

    Onnea taas kaikille 1 veeläisille :flower: :heart: Ja :hug: sairastaville, monella ikävästi just synttäreillä kipeillään :/ Almaa: Meillä neuvolantäti ainakin katsoi että ottaako helmen pinsettiotteella molemmilla käsillä, ja ottaako lelun molemmilla käsillä, kuulon testas, sitten...
  10. S

    Helmitaaperot 2009 ~Helmikuussa 2010~

    Hyvää matkaa Tuiskuselle :wave: Ihan varmasti sun murut pärjää kotona mainiosti :hug:
  11. S

    Helmitaaperot 2009 ~Helmikuussa 2010~

    Ihana toi kareliinin night fever-tanssityttö, nauratti kun ajattelin miltä näyttää, samoin Jospin tytön irvistelyt :laugh: :heart: Jospi: Meillä myös osataan toi tekoitku, väsyneenä esitetään oscarin arvoisesti kuolevaa joutsenta jos joku asia ei mene mielen mukaan ja kun...
  12. S

    Helmitaaperot 2009 ~Helmikuussa 2010~

    Suht pikainen merks kun tyttö hereillä :) Glow :hug: Ihan kamala tilanne, toivottavasti saisitte nyt jotenkin apua sinne :/ Matmalle :hug: varmasti oli rankka viikonloppu. Hemuliinalle :hug: ja osaanotto :/ Meillä vaippana pampers ja oon koittanut muitakin merkkejä mut nuo on...
  13. S

    Helmitaaperot 2009 ~Helmikuussa 2010~

    Mae: Hienoa!!! Onnea! :flower: HM: ja kukahan nitriitistä mainitse, tuli nyt mieleen niin rajoitus on tosiaan se ettei alle 1 vuotiaille nitriittiä ja jos ei halua antaa 1 vuotiaallekaan niin vatajalla on nitriitittömiä tuotteita. Suolassa sama homma että alle 1v suolan rajoitusta mutta...
  14. S

    Helmitaaperot 2009 ~Helmikuussa 2010~

    Hassua olla taapero-puolella, tosin meillä mies edelleen kysyy joskus että 'luetkos sä helmimasuja' et sen mielestä meillä on kai vielä isot masut :laugh: Kvart över: :hug: Onneks nyt jo kaikki hyvin mutta on tuntunut varmasti ihan hirveältä katsoa vierestä kun oma lapsi kärsii :|...
  15. S

    Helmivauvat 2009 ~Tammikuussa 2010~

    Sadeelle :hug: Hirveä hirveä tilanne kun koirasta on aika luopua, ihan täysin sama tilanne kuin perheenjäsenen kuolema :'( En halua edes miettiä vielä omalle kohdalle tuota tilannetta kuinka hirveää se sitten on, kun meilläkin on nuo kaks karvalasta, tyttökin jo tosi kiintynyt niihin ja...
  16. S

    Helmivauvat 2009 ~Tammikuussa 2010~

    Mae :hug: Vanhempiaan kun ei voi valita niin älä ainakaan kanna asiasta syyllisyyttä, onneks miehesi on tuollainen että tsemppaa ja onneks sulla on oma ihana perhe :heart: Lentikselle onnea pienestä pystyynnousijasta :flower: Niin ja mun mielestä sitä kakkua voi ihan hyvin antaa kun eihän...
  17. S

    Helmivauvat 2009 ~Tammikuussa 2010~

    Kiva kuulla soikustakin pitkästä aikaa :) Sanoja meillä tulee kukka, äiti, isi, iskä, hei, koirien nimet, tukka ja mahdoton määrä omaa löpinää, varsinainen papupata :D Tyyppien äippä :hug: Hui kamalaa mikä tilanne ollu, voin kuvitella miltä on tuntunut!! :| Siniraidallakin...
  18. S

    Helmivauvat 2009 ~Tammikuussa 2010~

    Merks, mutta nopeasti :hug: Glowlle ja nyt on otettava vaan niin iisisti ettei ole tosikaan!! Onnea Kvartille, aivan ihana uutinen :flower: :heart: Loput kommentoin huomenna jos kerkeen uhmaavalta lapsukaiselta :kieh: Tuiskunen: You've got mail :D
  19. S

    Helmivauvat 2009 ~Tammikuussa 2010~

    Onnea Tuiskuselle, duunista sekä hoitopaikasta! :flower: Mun mielestä teit täysin oikean ratkaisun ja tottakai mieltä haikeuttaa pojasta erossa olo mutta jää sitä aikaa varmasti yllin kyllin yhdessäoloonkin kuten Almakin kertoi tuolla aiemmin :hug: Mua aina harmittaa kun naiset kantaa työssä...
  20. S

    Helmivauvat 2009 ~Tammikuussa 2010~

    Nopee merks... tyttö heräilee vähän väliä huutamaan, huoh! Glow soita ihmeessä sinne synnärille, millään muulla kuin vauvan hyvinvoinnilla ja äidin mielenrauhalla ei ole merkitystä :hug: Haavemammalle paranemisia korvatulehdukseen, varmasti tosi viheliäinen vaiva :hug: ja tuu heti...

Yhteistyössä