Hakutulokset

1. S

Terveydenhoitaja vastaa

Uskoisin, että vanhusten parissa toimivat tahtovat sitä? Meillä ainakin tämän kaupungin kotihoidossa on runsaasti sairaanhoitajia, ei terveydenhoitajia. Uskon myös, että osa haluaakin esim. ensin työskennellä sairaanhoitajana ja pitää vuorotyöstä ja vasta myöhemmin alkaa etsiä terkkarin töitä...
  2. S

Apua!

Alavatsakivut voivat kyllä olla suolistoperäisiäkin, etenkin kun mainitsit noista ilmavaivoista? Sinun kannattaa kyllä vinkata lääkärille raskauden mahdollisuudesta, jolloin rtg-kuvausta varmasti kannattaa siirtää myöhemmäksi, jolloin on jo selvillä oletko raskaana vaiko et. Tietysti aina kun...
  3. S

Nooalle toinen nimi?

Nikolai?
  4. S

Kiinteiden aloittaminen 3kk neuvolan kehotuksesta

Tuo on "vain" kannanotto imetysasiantuntijoilta. Korostan kuitenkin, että uusia tutkimuksia tehdään jatkuvasti, ja niiden tulosten perusteella laaditaan uudet suositukset. Jokaisen terveysalalla työskentelevän tulee seurata oman alansa uusimpia tutkimuksia ja antaa myös ohjeita ja neuvoja näiden...
  5. S

Kiinteiden aloittaminen 3kk neuvolan kehotuksesta

Täällä myös aloitettiin kiinteät, kun vauva oli 3kk ja 1vko. Aloitettiin perunalla ja porkkanalla ihan pienillä makuannoksilla ja vauvalle soseet alkoivat maistumaan todella hyvin. Nyt menty näin noin 3viikon ajan, ja sosemäärät jo suurentuneet ja uusia makujakin otettu mukaan. Meillä myös...
  6. S

Aloitin vauvalle soseet. Nyt ei nuku öisin ollekaan.

Lisääntynyt allergia ei pidä paikkaansa. Toivoisin, että tänne kirjoittelevat (etenkin ne ketkä ei viitsi käyttää edes nimimerkkiä) seuraisivat nykymaailmaa ja uusimpia tutkimuksia ja löisivät vain faktaa "pöytään". Jokainen lapsi on yksilö ja jokainen äiti ja isä lapsensa parhaat tuntijat. On...
  7. S

Odottajat Tampereen seudulta!

-heippa kaikille odottajille ja äideille Ilmoittaudun minäkin mukaan...täällä vietellään vauva-arkea, vauva syntynyt toukokuulla. Itse olen 26-vuotta ja esikoinen on tosiaan kyseessä. Asustelemme tässä keskustan tuntumassa. Muutamia mama-kamuja löytyy, mutta uudet tuttavuudet ovat aina...
  8. S

Brio Go, kokemuksia?

Löytyisikö keneltäkään kokemusta kyseisistä rattaista? Himottaisi nuo hienot rattaat ostaa.. ainoa mikä mietityttää on pienet etupyörät...mitenköhän käyttäytyvät talvella? Aika vähän käyttökokemuksia löytyy...
  9. S

haamu :)

ONNEA :heart: Haamusta se täälläkin lähti :)
  10. S

Kesävauvat 2011

Täällä myös esikoista odotellaan ja pääsenpä hyvin tähän ketjuun, sillä la on 1.6 :)... eli ei pitäisi enään hirveitä aikoja olla h-hetkeen..sitä täällä malttamattomina odotellaan ja maanitellaan masukkia ulos joka ilta :) Olen voinut koko raskausajan hyvin, pientä menkkamaista alavatsakipua on...
  11. S

Äitejä tampereelta?

Heippa Täällä esikoista odotteleva 25 vuotias äiskä keskustan alueelta. Meillä la kesäkuussa. Olisi mukava saada samanhenkistä seuraa. Itse tykkään vapaa-aikana lenkkeillä ja urheilla sekä sisustusjutuista nautiskelen :) Musiikki on myös harrastuksenani ja pikkuisenkin kanssa ajattelimme...
  12. S

Fiksuja mammoja/odottajia Pirkanmaa?

Heips Täällä seuraa haeskelee kesällä esikoisensa saava tamperelaisäiskä. Olen 26vuotias ja vapaa-aikanani pidän urheilun, sisustuksen ja lukemisen harrastamisesta. Kesän jälkeen toki päiväni täyttää pieni nyytti :) Olisi mukava tutustua samanhenkisiin äiteihin/odottajiin... =)
  13. S

Kuinka monta kertaa neuvolaan ja ultraan raskauden aikana?

Tampereella tällähetkellä kaksi ultraa ja neuvolakäynnit yleisen ohjelman mukaisesti.
  14. S

Kesä/ Heinäkuu vauvat 2011 :) ?

Täältäkin ilmoittaudutaan mukaan. Ikä: 25 v. Paikkakunta: Tampere La: 1.6.2011 Esikoista malttamattomina odotellaan :) Onko kerhoa perustettu?
  15. S

***Toukokuun Toivotut 2011***Lokakuussa***

Kaikille surua kokeneille iso rutistus. :hug: ultrakuulumisille Ihanaa lukea onnistuneita ultrakuulumisia :) Kaikille onnea, ketkä mukavia uutisia saaneet :) ON Nopsaan omaa napaa..kiiretää on piisannut, joten ei kovasti ole ehtinyt kirjoittelemaan, lueskellut kyllä aina välill olen :)...
  16. S

***Toukokuun Toivotut2011***Syyskuussa***

Sanmar :hug: Pahoitteluni :( Elämä ei aina ole reilua, mutta uskon että teillekin vielä pienokainen suodaan! voimia! Karvatonkoira Kannattaa soitella neuvolaan, niin voit saada lähetteen ultraan, siellä ainakin asiat selkenevät! tsemppiä! :) kaikille ultratuille onnea siitä että kaikki...
  17. S

<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

Gabrielle Toivon sulle plussaa nääääääääääin paljon.. koska testaat? :) Mary Jane Etköhän sie uskalla mut nyt laittaa noihin plussanneisiin... eli plussasin 20.9 Kaikille tädin vierailulle saaneille :hug: Ensikierrossa teillä on kaikki minun plussa ja etukorttini! :heart: ON: täällä...
  18. S

Vadelmaunelma Onnea :) ihanaa saada kaksi pikkuista samaan aikaan :heart: Tiudeliini Joko sinulla on alkanut pahoinvointi? Koska muuten menet ensimmäiseen ultraan? Vitamiinit Syön Multivita raskaus ja imetys tabletteja 1x/vrk. Lisäksi ostan nyt ylimääräisen D-vitamiini tabletin sekä olen...
  19. S

<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

MyDream perkuleen täti! :hug: Nannie Tervetuloa ja paaaljon plussaonnea :) Tiudeliini niin ole vain onnellinen oireistasi :) Vaikka ei silti..ei ne varmasti mukavia ole. ON: mä täällä edelleen roikun enkä jotenkin uskalla siirtyä vielä täysin odottajien puolelle.. tuntuu jotenkin niin...
  20. S

heippa Ihana lukee teidän tarinoita ja kokemuksia...sitten kun päsee tänne kirjoitusvaiheeseen asti, ei enään muistakkaan kenelle piti kommentoida ja mitä :) Mutta kaikille kuitenkin paljon jaksamisia :) Eiköhän se ole tärkein... Täällä mennään nyt 5+0 ja olo on hyvä..ei oikeastaan...

Yhteistyössä