Hakutulokset

1. S

kysymys valkovuodosta, raskaana?

nostan...
  2. S

<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

Fyssari Mä niin jännäilen täällä siun puolesta :) oon jotenkin ihan varma, että sulla on nyt plussannut, tosi hienoa! :) :) hih... ON: täällä kp 29/32 eikä juurikaan oireita. Alavatsalla välillä outoja tuntemuksia ja etovaa oloa... muuten ei mitään...ei tissikipuja! Tosin valkovuoto on...
  3. S

kysymys valkovuodosta, raskaana?

Kysäisen täältä kokeneempien puolelta.. Elikäs tänään kp 29/32 ja valkovuoto muuttunut kellertäväksi. Ennen kellertävää valkovuotoa ei ole ollut. Vuotoa on myös suht runsaasti. Papa-otettu tasan kuukausi sitten, eikä tulehduksia ole todettu. Olisinkin halunnut kysäistä, voiko kellertävä...
  4. S

tänne ovulaatiotesti kuvia.

Anteeksi jos kyselen ihan tyhmiä, mutta olen ajatellut alkaa tikuttamaan ovista seuraavasta kierrosta. Kysymykseni siis kuuluu: Tuleeko seksiä harrastaa sinä päivänä, kun ovistesti+? Onko se siis varmoin päivä tulla raskaaksi? VAI pitääkö harrastaa myös sen jälkeen muutaman päivän ajan? Ennen...
  5. S

'kuvitellut' raskausoireet, tuliko + ?

Täällä nännikipuilu hävinnyt ja mielestäni kaikki muutkin oireet. Väsynyt olen..mutta sehän nyt voi johtua mistä vain, joten toivo tästä kierrosta menetetty... uutta putkeen. Jemilia88 Tuuppas kertomaan vahvistuuko haamu :)
  6. S

<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

Valkokulta Hiii.. mie tykkään lukee sun tekstejä :) Voisin antaa oman plussani sinulle, sillä itsellä ei totisin yritys ole vielä edes alkanut :) Ehkä ens kierrosta zuumataan peittojen heiluttelu täysin oviksen kohdille... Mutta siis pitkämatkalaiset täältäkin sympatioita ja todellisia...

Yhteistyössä